Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  Contest : (03 April 2018 - 11:50 PM) Peraduan Daisuki Nutrigen http://emenang.com/c...isuki-nutrigen/
@  AzizMostafa : (23 March 2018 - 04:10 PM) سلام کاونکو, ڤنداي بوات فون؟ ݢونا تيليݢرم؟ https://telegram.org/؟ سيلا منروک https://t.me/fonjawi سموݢ برجاي
@  AzizMostafa : (23 March 2018 - 03:56 PM) Salam Kawanku, Pandai Jawi? Guna Telegram? https://telegram.org/? Sila memeroka https://t.me/FonJawi Semoga Berjaya
@  Contest : (16 March 2018 - 12:51 PM) Peraduan Little Moments Bond To Menang http://emenang.com/c...ts-bond-menang/
@  Contest : (16 March 2018 - 12:51 PM) Peraduan Gantikan Alat Memasak Lama Anda http://emenang.com/c...18/03/13/25658/
@  Contest : (16 March 2018 - 12:50 PM) Peraduan Nescafé Dulu Barulah Bola http://emenang.com/c...e-barulah-bola/
@  Iswara96 : (26 February 2018 - 04:58 AM) Baru buka balik selepas hampir 20 bulan.
@  Contest : (11 January 2018 - 12:13 PM) Winners Giant 73 Anniversary Spend & Win Contest http://www.emenang.c...nd-win-contest/
@  Contest : (10 January 2018 - 08:22 PM) Peraduan Pos Laju Prepaid Xtravaganza http://emenang.com/c...id-xtravaganza/
@  Contest : (01 January 2018 - 07:17 PM) Mighty White OMBAHWA Giveaway (Grand Prize) http://emenang.com/c...ay-grand-prize/
@  Contest : (01 January 2018 - 07:17 PM) Magnolia “Drink & Win Contest” at AEON http://emenang.com/c...n-contest-aeon/
@  Contest : (01 January 2018 - 07:16 PM) Peraduan Slogan “Cheese Tarik Kembali” Domino Pizza http://emenang.com/c...18/01/01/25150/
@  Contest : (06 December 2017 - 02:17 PM) Peraduan 'Cabaran Gaya Ayam Epik' Marrybrown http://www.emenang.c...pik-marrybrown/
@  AzizMostafa : (28 September 2017 - 12:03 PM) سلام برکوڠسي سهاج https://t.me/FonJawi سموݢ برجاي
@  magna_imperial : (12 June 2017 - 11:56 AM) Download this app to help save your money before buying, https://smartshopper...link/adeN49OITD
Enter your phone number (Eg.: +601xxx...)
@  magna_imperial : (12 June 2017 - 11:53 AM) Download this app to help save your money before buying, https://smartshopper...link/adeN49OITD
@  matpc : (11 June 2017 - 12:06 AM) Menangi Sebuah Vespa S150 Atau Samsung Galaxy A7! https://t.co/TddUTWKXdr
@  matpc : (11 June 2017 - 12:05 AM) Win A Vespa From Caltex! https://t.co/lvSCUZDu9c
@  Iswara96 : (19 December 2016 - 11:19 PM) 03-51013000. Sape tau no sape ni?
@  Ngu Hing : (31 October 2016 - 05:11 AM) WIN Macbook, Ipad Air 2 & LV Bag with Bandoru. Join now at: http://v.bandoru.com/ref/R3896644
@  Ngu Hing : (31 October 2016 - 05:10 AM) WIN Macbook, Ipad Air 2 & LV Bag with Bandoru. Join now at:
@  Iswara96 : (21 July 2016 - 03:58 AM) Peraduan sekarang pun masih lagi dlm mood berhari raya. Olimpik nanti mungkin akan muncul banyak peraduan. Selamat hari raya Aidilfitri kpd sume warga forum e-menang.
@  Iswara96 : (26 June 2016 - 04:04 AM) membuat "peraduan" tp pd...
@  Iswara96 : (26 June 2016 - 04:02 AM) Betul ke kilang roti High 5 ditutup. Macamana mereka boleh membuat tp pd masa yg sama memberhentikan pekerja?
@  Contest : (12 June 2016 - 11:37 PM) Tahniah..
@  Iswara96 : (11 June 2016 - 05:34 AM) Alhamdulillah, menang hadiah harian (RM400.00) utk Peraduan Milo. Terimakasih Milo.
@  Iswara96 : (06 June 2016 - 04:10 AM) Kpd rakan2 yg beragama Islam saya ucapkan Selamat menyambut bulan Ramadhan & 1 Syawal yg akan menjelang. Semoga ibadah puasa kita diberkati n dirahmati oleh Allah s.w.t. In shaa Allah.
@  AzizMostafa : (19 May 2016 - 12:52 PM) Salam  http://www.emenang.c...re-worth-rm500/
@  AzizMostafa : (09 May 2016 - 06:31 PM) Kawanku! Minat Jawi http://www.jawipatani.com/ dan Mobile http://murasu.com/mobilejawi/ ? Jumpa sana? Jangan Terlepas http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Selamat Maju Jaya
@  Iswara96 : (09 May 2016 - 04:37 AM) Kat borang tu ada tulis laman web Nestle tp belum update lagi rasanya. http://www.nestle.com.my
@  portskye311 : (08 May 2016 - 03:24 PM) peraduan balik kampong bersama maggi tu.. nk tgk kt mana ek.. web ada x
@  Iswara96 : (07 May 2016 - 04:15 AM) Menang kereta Perodua Myvi dlm Peraduan Nestle Raya Vaganza. http://www.nestle.com.my
@  Iswara96 : (07 May 2016 - 04:13 AM) Menang kereta Nissan Grand Livina dlm Peraduan Balik Kampung Bersama Maggi.
@  mabeal : (29 April 2016 - 11:01 AM) [WIN ICE CREAM] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (29 April 2016 - 10:57 AM) [WIN LUXURY KITCHENWARE] http://my.fiveminute...ife.net/p/cQxLk
@  mabeal : (26 April 2016 - 11:00 PM) [WIN WIPES] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (26 April 2016 - 10:59 PM) [WIN SUPER HEROES FIGURES]https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (26 April 2016 - 10:58 PM) [MENANG ALBUM] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (25 April 2016 - 04:32 PM) [WIN TICS TO THE NEON RACE] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (25 April 2016 - 04:30 PM) [100PLUS CONTEST] http://mabeal.sharet.../my-478172-8876
@  mabeal : (23 April 2016 - 11:39 AM) [SNAP, TAG & WIN]  http://mygravytrain.com/64857/712026
@  mabeal : (19 April 2016 - 04:43 PM) [WIN CASH PRIZES & FLIGHT VOUCHERS] http://my.fiveminute...ife.net/p/cLqkc
@  mabeal : (15 April 2016 - 06:28 PM) [HOLIDAY GIVEAWAY] http://my.fiveminute...ife.net/p/cJhTy
@  mabeal : (14 April 2016 - 12:59 PM) [EAT AT FREE AT NANDO'S] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (14 April 2016 - 11:46 AM) [WIN A TRIP TO FRANCE] http://mygravytrain.com/64857/687607
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:56 AM) [MENANG PLAYGROUND] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:55 AM) [PERADUAN YEO'S] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:53 AM) [DARLIE VOUCHER] http://mabeal.sharet.../my-478172-8770
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:51 AM) [PERADUAN DUTCHLADY] http://my.fiveminute...ife.net/p/cIDgQ
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:51 AM) [PERADUAN COCA COLA] https://www.facebook...?type=3
@  4zi : (05 April 2016 - 12:53 PM) Tq....area tempat saya x jumpa produk F&N Nutrisoy Lite
@  Iswara96 : (05 April 2016 - 04:26 AM) Soalan no 2 saya jawab BETUL
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:23 AM) [Inilah Pilihanku contest!] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFagG
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:21 AM) [REDEEM COOL GIFTS] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFafo
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:14 AM) [RM50k TO BE WON] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFaha
@  4zi : (03 April 2016 - 11:16 PM) Peraduan F&N Nutrisoy......jawapan No. 2  Betul ke Salah?
@  4zi : (03 April 2016 - 11:14 PM) Peraduan F&N Nutrisoy....jawapan no 2  Betul ke Salah?
@  mabeal : (02 April 2016 - 11:05 PM) [WIN DINING VOUCHERS]https://www.facebook...?type=3
@  Iswara96 : (30 March 2016 - 02:35 AM) Keputusan rasmi Peraduan Nestle Hou Fatt dah keluar. Melepas. X de rezeki. Cuba lagi.
@  mabeal : (29 March 2016 - 05:32 PM) [MONTHLY CONTEST] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (28 March 2016 - 10:44 AM) [Power Packed Prizes] http://my.fiveminute...ife.net/p/cBHX6
@  Contest : (27 March 2016 - 05:49 PM) Call pulak Air Asia.. cakap ada terima hadiah dari Harian Metro.. bawak sekali dokumen  pengesahan dari Harian Metro tu..
@  4zi : (26 March 2016 - 09:44 PM) Dah follow up dgn Harian Metro, tapi masih hampa......melibatkan Air Asia yg menaja trip ke Melbourne. Ada x mber2 compers yg pernah mengalami kes mcm ni.......
@  Contest : (24 March 2016 - 11:20 PM) @4zi kenapa tak call penganjur (Harian Metro)..
@  4zi : (23 March 2016 - 11:53 PM) Salam....wife saya mng hadiah utama Projek Metro 2013, tapi hingga kini x dpt hadiah lagi. Minta pandangan rakan2 apa perlu dilakukan?Nama pemng ada diumumkan di Harian Metro.
@  mabeal : (23 March 2016 - 11:26 AM) [WIN GREAT PRIZES] Collect 8 barcodes and stay a chance to win a holiday adventure for 4 pax.http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/cAov6
@  mabeal : (23 March 2016 - 11:03 AM) [WIN RM50,000 WORTH OF PRIZES] http://my.fiveminute...ife.net/p/cAlLA
@  AzizMostafa : (18 March 2016 - 07:09 PM) Salam Kawanku! Kenapa merumitkan Jawi taipset ? http://www.mudah.my/...489.htm  Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  mabeal : (18 March 2016 - 01:03 PM) [JOIN NOW] Win an all-expense paid holiday trip worth RM15,000 http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  AzizMostafa : (16 March 2016 - 01:43 PM) Salam Kawanku! Cari Font Jawi http://www.jawipatani.com/ macam http://www.macarabia...tachments/12995 ? Unik @ dinamik http://www.macarabia...tachments/13105 ? Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) Whatsapp me 012 6305578 to purchase, serious buyer only, thanks
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) Read reviews of her book http://www.amazon.co...s/dp/1515183084
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) I am selling an ebook called "Superlucky Secrets:Tips for winning competitions, contests and sweepstakes" from Di Coke, popular
comper.You will get a pdf version for RM 35 only (actual price GBP 9.99)
Read her tips to polish you comping skill, all are relevant to Malaysia
comping/contest scene. I have won many prizes, some of which following her
tips, including trips to Paris/Amsterdam, Korea, Singapore and cash prizes.
Read reviews of this book:
http://www.amazon.co...s-sweepstakes/d
p/1515183084Please whatsapp me.
@  Iswara96 : (11 March 2016 - 01:01 AM) Menang hadiah utama RM50k dlm Peraduan F&N Nutrisoy Lebih Sihat Lebih Mewah.http://www.facebook/F&NNutrisoy.com.my
@  Iswara96 : (07 March 2016 - 02:10 PM) Dekat Petronas ada Peraduan Milo, dekat Shell ada Peraduan Nescaffe. Aduhai. http://www.nestle.com.my
@  Contest : (04 March 2016 - 02:18 PM) VITAGEN Creative Art contest! https://www.facebook...9481001/?type=3
@  Contest : (04 March 2016 - 01:30 AM) Peraduan Bulanan Mac-Apr Yeogurt & Yeo's https://www.facebook...7538072/?type=3
@  Contest : (04 March 2016 - 01:29 AM) Pos Laju Hantar & Menang https://www.facebook...?type=3
@  AzizMostafa : (02 March 2016 - 11:55 AM) Salam Kawanku! Minat Grafik Jawi? http://www.jawipatani.com/ Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  mabeal : (28 February 2016 - 12:18 AM) Win FREE passes to watch 'Zoolander 2'http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (16 February 2016 - 10:59 PM) [Maharaja Lawak Mega Minggu ke-4 Tiket X 3 Pasang] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (16 February 2016 - 09:05 PM) [WIN 100 CONCERT TICKETS] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (15 February 2016 - 01:16 PM) [LOIS PROMOTION] http://www.tribeupla...ois/instantwin/
@  mabeal : (15 February 2016 - 01:01 PM) [Hair Promotion] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  chopperman : (14 February 2016 - 11:13 PM) test 123,.. eppy cny!
@  Contest : (12 February 2016 - 12:01 AM) Pertandingan Melukis Kartun Pengguna http://www.emenang.c...artun-pengguna/
@  mabeal : (04 February 2016 - 09:07 PM) Menang GoPro https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (03 February 2016 - 02:02 PM) Pertandingan mencipta LOGO https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (01 February 2016 - 10:36 PM) Share a memorable experience you’ve had during the holidays with yr kids and win tickets http://my.fiveminute...ife.net/p/cj6vy
@  AzizMostafa : (28 January 2016 - 01:35 PM) Many still exchanging Peraduan Tek Silangkata? http://koopnstp.my/f...angKata2016.pdf
Why nobody exchanges Flowers?! http://www.sistemgur...-jawi-oleh.html
@  himmatsj : (26 January 2016 - 09:47 PM) did somebody interviewed him before to ask him about how he did it?
@  Contest : (24 January 2016 - 04:23 PM) i think.. money is the 'tricks'.. so can spend more.. :money:  :money:
@  himmatsj : (24 January 2016 - 03:51 PM) did he have any tricks?
@  Iswara96 : (24 January 2016 - 04:28 AM) Salute n respect
@  Iswara96 : (24 January 2016 - 04:27 AM) Salute n respect
@  Contest : (23 January 2016 - 02:29 PM) hadiah grand2 dia selalu menang https://www.google.c...iw=1024&bih=611
@  Contest : (23 January 2016 - 02:28 PM) @Iswara96 Tak kan pernah dengar kut.. dia kan selalu menang hadiah kereta dan hadiah grand prize https://www.google.c...=utf-8&oe=utf-8
@  Contest : (23 January 2016 - 02:28 PM) @Iswara96 Tak pernah dengar kut.. dia kan selalu menang hadiah kereta dan hadiah grand prize.. https://www.google.c...=utf-8&oe=utf-8
@  Iswara96 : (23 January 2016 - 04:13 AM) Tak pernah dengar pun. Cer cite.
@  himmatsj : (22 January 2016 - 06:42 PM) Is Chee Hin Kiat the most legendary pro comper in Malaysia? Anybody know this legend?

Photo
- - - - -

[Purchase] Peraduan F& N Sejuta Kemeriahan


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Contest

Contest

    Expert Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,751 posts

Posted 01 June 2017 - 11:05 PM

FNINT-0021-FUN-Flavours-Raya-2017-Contes
jbp.jpg
 
TERMA & SYARAT PERADUAN
1. Peraduan F&N Sejuta Kemeriahan akan berlangsung dari 1 Mei 2017 hingga 9 Julai 2017 (“Tempoh Peraduan”). F&N Beverages Marketing Sdn. Bhd. (“Penganjur”) berhak untuk memendekkan atau memanjangkan
Tempoh Peraduan tanpa memberi sebarang notis terlebih dahulu. Semua penyertaan yang diterima di luar Tempoh Peraduan akan dibatalkan secara automatik. Peraduan ini akan diadakan selama sepuluh (10) minggu dan
tempoh Minggu Peraduan adalah seperti berikut:

• Minggu Peraduan 1: 01 Mei 2017 – 07 Mei 2017
• Minggu Peraduan 2: 08 Mei 2017 – 14 Mei 2017
• Minggu Peraduan 3: 15 Mei 2017 – 21 Mei 2017
• Minggu Peraduan 4: 22 Mei 2017 – 28 Mei 2017
• Minggu Peraduan 5: 29 Mei 2017 – 04 Jun 2017
• Minggu Peraduan 6: 05 Jun 2017 – 11 Jun 2017
• Minggu Peraduan 7: 12 Jun 2017 – 18 Jun 2017
• Minggu Peraduan 8: 19 Jun 2017 – 25 Jun 2017
• Minggu Peraduan 9: 26 Jun 2017 – 02 Julai 2017
• Minggu Peraduan 10: 03 Julai 2017 – 09 Julai 2017

2. Peraduan ini terbuka kepada semua rakyat dan pemastautin tetap Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas (pada 1 Mei 2017), kecuali kakitangan Penganjur dan ahli-ahli keluarga terdekat mereka, termasuk syarikat-syarikat gabungan dan/atau berkaitan, pengedar-pengedar, agensi-agensi pengiklanan dan promosi pihak Penganjur.

 

3.Produk F&N yang turut serta dalam Peraduan ini adalah minuman botol 1.5L jenama 100Plus, F&N Fun Flavours, F&N Seasons, EST Cola dan Oishi, sebarang perisa (“Produk F&N yang turut serta”).

4. Cara penyertaan:
a) Beli mana-mana LIMA (5) Produk F&N yang turut serta dalam Tempoh Peraduan. Setiap LIMA (5) label daripada Produk F&N yang turut serta melayakkan peserta kepada satu (1) penyertaan Peraduan. Hanya label promosi Hari Raya dan label generik akan diterima. Label-label promosi lain tidak layak untuk Peraduan ini.

 

b) Jawab satu soalan: Jenama-jenama F&N yang turut serta dalam Peraduan ini adalah F&N Fun Flavours, 100PLUS, F&N Seasons, EST Cola dan Oishi. Betul atau Salah.

 

c) Lengkapkan borang penyertaan dan lampirkan seluruh label Produk F&N yang turut serta sebagai bukti pembelian.

 

d) Hantar penyertaan secara pos biasa
ke: Peraduan F&N Sejuta Kemeriahan, Peti Surat 3279, 47507 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.

 

e) Salinan fotostat borang penyertaan adalah dibenarkan. Peserta boleh menghantar dalam satu (1) sampul surat seberapa banyak penyertaan yang disertakan dengan bukti pembelian yang ditetapkan.

 

f) Bukti kiriman borang penyertaan tidak akan dianggap sebagai bukti penerimaan. Pihak Penganjur tidak akan bertanggungjawab ke atas penyertaan yang hilang, lewat atau tersilap alamat.

 

g) Penyertaan-penyertaan yang diterima melalui perkhidmatan kurier, penghantaran ekspres, penghantaran berdaftar dan/atau sebarang kaedah penghantaran yang lain selain daripada yang dinyatakan akan dibatalkan secara automatik. h) Pihak Penganjur berhak membatalkan kelayakan peserta secara automatik bagi sebarang penyertaan yang tidak lengkap, sukar dibaca, rosak dan lewat atau penyertaan tanpa label yang betul atau sah.

5. Cara pemilihan pemenang:

 

a) Hadiah Mingguan x 100 pemenang x 10 minggu:

 

i. Pemenang-pemenang Hadiah Mingguan akan ditentukan dengan cara pemilihan rawak
berkomputer daripada semua penyertaan layak yang diterima sepanjang setiap Minggu Peraduan.

 

b) Para pemenang yang layak akan dihubungi melalui telefon untuk proses pengesahan butiran peribadi dan mungkin dikehendaki menjawab satu soalan dengan betul sebelum boleh disahkan sebagai pemenang. Sekiranya pemenang yang layak gagal menjawab soalan dengan betul, pihak Penganjur berhak untuk membatalkan kelayakannya dan memilih peserta seterusnya sebagai pemenang. Sekiranya pemenang yang layak tidak dapat dihubungi pada cubaan pertama, contohnya, tidak menjawab telefon, nombor telefon tiada dalam perkhidmatan, tiada sambungan, dan lain-lain, tiga (3) cubaan lain akan dibuat lagi dalam tempoh 24 jam yang berikutnya selepas cubaan pertama.

 

Sekiranya percubaan-percubaan ini tidak berhasil, kelayakan pemenang yang layak akan dibatalkan. Pihak Penganjur tidak akan bertanggungjawab sekiranya pemenang-pemenang yang layak tidak dapat dihubungi atas sebarang sebab.

 

6. Hadiah-hadiah Peraduan:

 

a) Hadiah Mingguan x 1,000:
Wang tunai RM1,000 setiap satu.

 

b) Setiap peserta hanya layak untuk memenangi satu (1) Hadiah Mingguan dalam satu (1) Minggu Peraduan dan maksimum dua (2) Hadiah Mingguan sepanjang Tempoh Peraduan.

 

c)Kesemua hadiah mestilah dituntut oleh pemenang atas perbelanjaan sendiri dalam tempoh dua (2) bulan dari tarikh pemberitahuan. Semua hadiah yang gagal dituntut dua (2) bulan selepas tarikh pemberitahuan akan dilupuskan oleh pihak Penganjur.

 

d) Peserta mungkin dikehendaki untuk mengemukakan bukti pengenalan diri dalam bentuk Kad Pengenalan Malaysia sebelum penuntutan hadiah sebagai pengesahan.

 

Pihak Penganjur berhak untuk membatalkan kelayakan peserta/pemenang atas kegagalan dalam mengemukakan bukti pengenalan diri.

 

e) Pihak Penganjur berhak, mengikut budi bicara mutlaknya, untuk menggantikan hadiah dengan
hadiah-hadiah lain yang lebih kurang sama nilainya tanpa sebarang notis. Semua hadiah tidak boleh ditukar milik, dikembalikan atau ditukar dalam apa jua bentuk lain atas apa jua sebab. Nilai hadiah adalah betul pada masa pencetakan. Semua hadiah diberikan dalam 'keadaan sedia ada'.

 

7. Para peserta akan menanggung liabiliti dan tanggungjawab sepenuhnya jika berlaku sebarang kemalangan, kecederaan, kerosakan atau tuntutan akibat penyertaan di dalam Peraduan ini.

 

8. Dengan menyertai Peraduan ini, para peserta memberi keizinan untuk memberi maklumat peribadinya dan pihak Penganjur berhak menyiarkan, menggunakan nama dan/atau
gambar pemenang serta penyertaan mereka untuk tujuan publisiti, pengiklanan dan/atau perdagangan tanpa sebarang bayaran pampasan mahupun pemberitahuan dan setiap peserta tidak berhak membuat sebarang tuntutan ke atas penggunaan penyertaan tersebut oleh pihak Penganjur.

 

9. Pihak Penganjur mengumpul maklumat peribadi yang boleh dikenal pasti untuk memberi perkhidmatan-perkhidmatan atau untuk berhubung dengan peserta. Maklumat ini disimpan oleh Penganjur dalam kaedah yang sesuai dengan data tersebut dan digunakan untuk memenuhi permintaan peserta.

 

Dengan mengemukakan maklumat peribadi peserta, pihak Penganjur menganggap bahawa keizinan telah diberi kepada Penganjur dan/atau agen-agen yang dilantik olehnya untuk menggunakan maklumat ini bagi tujuan pemasaran dan promosi yang terkini dan di masa hadapan serta untuk menambahbaikan produk-produk dan perkhidmatannya. Sekiranya peserta memaklumkan pihak Penganjur melalui khidmat pelanggannya di fnbm.support@fn.com.my bahawa maklumat tersebut tidak patut digunakan sebagai asas untuk hubungan seterusnya, pihak Penganjur akan menghormati permintaan peserta. Maklumat peserta tidak akan diberi atau dikongsi dengan syarikat-syarikat/rakan-rakan lain untuk kegunaan bebas mereka.

 

10. Dengan menyertai Peraduan ini, para peserta harus bersetuju untuk mematuhi Terma dan Syarat rasmi yang ditetapkan serta segala keputusan pihak Penganjur. 11. Pihak Penganjur berhak untuk
meminda, membatal atau mengubahsuai Terma dan Syarat ini tanpa memberi sebarang notis terlebih dahulu pada bila-bila masa dan para peserta akan terikat dengan perubahan tersebut. 12. Keputusan pihak Penganjur adalah muktamad. Sebarang surat-menyurat tidak akan dilayan.

Borang peraduan Boleh Download dari SINI
 
sumber






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users