Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  Contest : (03 April 2018 - 11:50 PM) Peraduan Daisuki Nutrigen http://emenang.com/c...isuki-nutrigen/
@  AzizMostafa : (23 March 2018 - 04:10 PM) سلام کاونکو, ڤنداي بوات فون؟ ݢونا تيليݢرم؟ https://telegram.org/؟ سيلا منروک https://t.me/fonjawi سموݢ برجاي
@  AzizMostafa : (23 March 2018 - 03:56 PM) Salam Kawanku, Pandai Jawi? Guna Telegram? https://telegram.org/? Sila memeroka https://t.me/FonJawi Semoga Berjaya
@  Contest : (16 March 2018 - 12:51 PM) Peraduan Little Moments Bond To Menang http://emenang.com/c...ts-bond-menang/
@  Contest : (16 March 2018 - 12:51 PM) Peraduan Gantikan Alat Memasak Lama Anda http://emenang.com/c...18/03/13/25658/
@  Contest : (16 March 2018 - 12:50 PM) Peraduan Nescafé Dulu Barulah Bola http://emenang.com/c...e-barulah-bola/
@  Iswara96 : (26 February 2018 - 04:58 AM) Baru buka balik selepas hampir 20 bulan.
@  Contest : (11 January 2018 - 12:13 PM) Winners Giant 73 Anniversary Spend & Win Contest http://www.emenang.c...nd-win-contest/
@  Contest : (10 January 2018 - 08:22 PM) Peraduan Pos Laju Prepaid Xtravaganza http://emenang.com/c...id-xtravaganza/
@  Contest : (01 January 2018 - 07:17 PM) Mighty White OMBAHWA Giveaway (Grand Prize) http://emenang.com/c...ay-grand-prize/
@  Contest : (01 January 2018 - 07:17 PM) Magnolia “Drink & Win Contest” at AEON http://emenang.com/c...n-contest-aeon/
@  Contest : (01 January 2018 - 07:16 PM) Peraduan Slogan “Cheese Tarik Kembali” Domino Pizza http://emenang.com/c...18/01/01/25150/
@  Contest : (06 December 2017 - 02:17 PM) Peraduan 'Cabaran Gaya Ayam Epik' Marrybrown http://www.emenang.c...pik-marrybrown/
@  AzizMostafa : (28 September 2017 - 12:03 PM) سلام برکوڠسي سهاج https://t.me/FonJawi سموݢ برجاي
@  magna_imperial : (12 June 2017 - 11:56 AM) Download this app to help save your money before buying, https://smartshopper...link/adeN49OITD
Enter your phone number (Eg.: +601xxx...)
@  magna_imperial : (12 June 2017 - 11:53 AM) Download this app to help save your money before buying, https://smartshopper...link/adeN49OITD
@  matpc : (11 June 2017 - 12:06 AM) Menangi Sebuah Vespa S150 Atau Samsung Galaxy A7! https://t.co/TddUTWKXdr
@  matpc : (11 June 2017 - 12:05 AM) Win A Vespa From Caltex! https://t.co/lvSCUZDu9c
@  Iswara96 : (19 December 2016 - 11:19 PM) 03-51013000. Sape tau no sape ni?
@  Ngu Hing : (31 October 2016 - 05:11 AM) WIN Macbook, Ipad Air 2 & LV Bag with Bandoru. Join now at: http://v.bandoru.com/ref/R3896644
@  Ngu Hing : (31 October 2016 - 05:10 AM) WIN Macbook, Ipad Air 2 & LV Bag with Bandoru. Join now at:
@  Iswara96 : (21 July 2016 - 03:58 AM) Peraduan sekarang pun masih lagi dlm mood berhari raya. Olimpik nanti mungkin akan muncul banyak peraduan. Selamat hari raya Aidilfitri kpd sume warga forum e-menang.
@  Iswara96 : (26 June 2016 - 04:04 AM) membuat "peraduan" tp pd...
@  Iswara96 : (26 June 2016 - 04:02 AM) Betul ke kilang roti High 5 ditutup. Macamana mereka boleh membuat tp pd masa yg sama memberhentikan pekerja?
@  Contest : (12 June 2016 - 11:37 PM) Tahniah..
@  Iswara96 : (11 June 2016 - 05:34 AM) Alhamdulillah, menang hadiah harian (RM400.00) utk Peraduan Milo. Terimakasih Milo.
@  Iswara96 : (06 June 2016 - 04:10 AM) Kpd rakan2 yg beragama Islam saya ucapkan Selamat menyambut bulan Ramadhan & 1 Syawal yg akan menjelang. Semoga ibadah puasa kita diberkati n dirahmati oleh Allah s.w.t. In shaa Allah.
@  AzizMostafa : (19 May 2016 - 12:52 PM) Salam  http://www.emenang.c...re-worth-rm500/
@  AzizMostafa : (09 May 2016 - 06:31 PM) Kawanku! Minat Jawi http://www.jawipatani.com/ dan Mobile http://murasu.com/mobilejawi/ ? Jumpa sana? Jangan Terlepas http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Selamat Maju Jaya
@  Iswara96 : (09 May 2016 - 04:37 AM) Kat borang tu ada tulis laman web Nestle tp belum update lagi rasanya. http://www.nestle.com.my
@  portskye311 : (08 May 2016 - 03:24 PM) peraduan balik kampong bersama maggi tu.. nk tgk kt mana ek.. web ada x
@  Iswara96 : (07 May 2016 - 04:15 AM) Menang kereta Perodua Myvi dlm Peraduan Nestle Raya Vaganza. http://www.nestle.com.my
@  Iswara96 : (07 May 2016 - 04:13 AM) Menang kereta Nissan Grand Livina dlm Peraduan Balik Kampung Bersama Maggi.
@  mabeal : (29 April 2016 - 11:01 AM) [WIN ICE CREAM] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (29 April 2016 - 10:57 AM) [WIN LUXURY KITCHENWARE] http://my.fiveminute...ife.net/p/cQxLk
@  mabeal : (26 April 2016 - 11:00 PM) [WIN WIPES] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (26 April 2016 - 10:59 PM) [WIN SUPER HEROES FIGURES]https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (26 April 2016 - 10:58 PM) [MENANG ALBUM] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (25 April 2016 - 04:32 PM) [WIN TICS TO THE NEON RACE] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (25 April 2016 - 04:30 PM) [100PLUS CONTEST] http://mabeal.sharet.../my-478172-8876
@  mabeal : (23 April 2016 - 11:39 AM) [SNAP, TAG & WIN]  http://mygravytrain.com/64857/712026
@  mabeal : (19 April 2016 - 04:43 PM) [WIN CASH PRIZES & FLIGHT VOUCHERS] http://my.fiveminute...ife.net/p/cLqkc
@  mabeal : (15 April 2016 - 06:28 PM) [HOLIDAY GIVEAWAY] http://my.fiveminute...ife.net/p/cJhTy
@  mabeal : (14 April 2016 - 12:59 PM) [EAT AT FREE AT NANDO'S] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (14 April 2016 - 11:46 AM) [WIN A TRIP TO FRANCE] http://mygravytrain.com/64857/687607
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:56 AM) [MENANG PLAYGROUND] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:55 AM) [PERADUAN YEO'S] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:53 AM) [DARLIE VOUCHER] http://mabeal.sharet.../my-478172-8770
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:51 AM) [PERADUAN DUTCHLADY] http://my.fiveminute...ife.net/p/cIDgQ
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:51 AM) [PERADUAN COCA COLA] https://www.facebook...?type=3
@  4zi : (05 April 2016 - 12:53 PM) Tq....area tempat saya x jumpa produk F&N Nutrisoy Lite
@  Iswara96 : (05 April 2016 - 04:26 AM) Soalan no 2 saya jawab BETUL
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:23 AM) [Inilah Pilihanku contest!] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFagG
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:21 AM) [REDEEM COOL GIFTS] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFafo
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:14 AM) [RM50k TO BE WON] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFaha
@  4zi : (03 April 2016 - 11:16 PM) Peraduan F&N Nutrisoy......jawapan No. 2  Betul ke Salah?
@  4zi : (03 April 2016 - 11:14 PM) Peraduan F&N Nutrisoy....jawapan no 2  Betul ke Salah?
@  mabeal : (02 April 2016 - 11:05 PM) [WIN DINING VOUCHERS]https://www.facebook...?type=3
@  Iswara96 : (30 March 2016 - 02:35 AM) Keputusan rasmi Peraduan Nestle Hou Fatt dah keluar. Melepas. X de rezeki. Cuba lagi.
@  mabeal : (29 March 2016 - 05:32 PM) [MONTHLY CONTEST] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (28 March 2016 - 10:44 AM) [Power Packed Prizes] http://my.fiveminute...ife.net/p/cBHX6
@  Contest : (27 March 2016 - 05:49 PM) Call pulak Air Asia.. cakap ada terima hadiah dari Harian Metro.. bawak sekali dokumen  pengesahan dari Harian Metro tu..
@  4zi : (26 March 2016 - 09:44 PM) Dah follow up dgn Harian Metro, tapi masih hampa......melibatkan Air Asia yg menaja trip ke Melbourne. Ada x mber2 compers yg pernah mengalami kes mcm ni.......
@  Contest : (24 March 2016 - 11:20 PM) @4zi kenapa tak call penganjur (Harian Metro)..
@  4zi : (23 March 2016 - 11:53 PM) Salam....wife saya mng hadiah utama Projek Metro 2013, tapi hingga kini x dpt hadiah lagi. Minta pandangan rakan2 apa perlu dilakukan?Nama pemng ada diumumkan di Harian Metro.
@  mabeal : (23 March 2016 - 11:26 AM) [WIN GREAT PRIZES] Collect 8 barcodes and stay a chance to win a holiday adventure for 4 pax.http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/cAov6
@  mabeal : (23 March 2016 - 11:03 AM) [WIN RM50,000 WORTH OF PRIZES] http://my.fiveminute...ife.net/p/cAlLA
@  AzizMostafa : (18 March 2016 - 07:09 PM) Salam Kawanku! Kenapa merumitkan Jawi taipset ? http://www.mudah.my/...489.htm  Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  mabeal : (18 March 2016 - 01:03 PM) [JOIN NOW] Win an all-expense paid holiday trip worth RM15,000 http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  AzizMostafa : (16 March 2016 - 01:43 PM) Salam Kawanku! Cari Font Jawi http://www.jawipatani.com/ macam http://www.macarabia...tachments/12995 ? Unik @ dinamik http://www.macarabia...tachments/13105 ? Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) Whatsapp me 012 6305578 to purchase, serious buyer only, thanks
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) Read reviews of her book http://www.amazon.co...s/dp/1515183084
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) I am selling an ebook called "Superlucky Secrets:Tips for winning competitions, contests and sweepstakes" from Di Coke, popular
comper.You will get a pdf version for RM 35 only (actual price GBP 9.99)
Read her tips to polish you comping skill, all are relevant to Malaysia
comping/contest scene. I have won many prizes, some of which following her
tips, including trips to Paris/Amsterdam, Korea, Singapore and cash prizes.
Read reviews of this book:
http://www.amazon.co...s-sweepstakes/d
p/1515183084Please whatsapp me.
@  Iswara96 : (11 March 2016 - 01:01 AM) Menang hadiah utama RM50k dlm Peraduan F&N Nutrisoy Lebih Sihat Lebih Mewah.http://www.facebook/F&NNutrisoy.com.my
@  Iswara96 : (07 March 2016 - 02:10 PM) Dekat Petronas ada Peraduan Milo, dekat Shell ada Peraduan Nescaffe. Aduhai. http://www.nestle.com.my
@  Contest : (04 March 2016 - 02:18 PM) VITAGEN Creative Art contest! https://www.facebook...9481001/?type=3
@  Contest : (04 March 2016 - 01:30 AM) Peraduan Bulanan Mac-Apr Yeogurt & Yeo's https://www.facebook...7538072/?type=3
@  Contest : (04 March 2016 - 01:29 AM) Pos Laju Hantar & Menang https://www.facebook...?type=3
@  AzizMostafa : (02 March 2016 - 11:55 AM) Salam Kawanku! Minat Grafik Jawi? http://www.jawipatani.com/ Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  mabeal : (28 February 2016 - 12:18 AM) Win FREE passes to watch 'Zoolander 2'http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (16 February 2016 - 10:59 PM) [Maharaja Lawak Mega Minggu ke-4 Tiket X 3 Pasang] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (16 February 2016 - 09:05 PM) [WIN 100 CONCERT TICKETS] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (15 February 2016 - 01:16 PM) [LOIS PROMOTION] http://www.tribeupla...ois/instantwin/
@  mabeal : (15 February 2016 - 01:01 PM) [Hair Promotion] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  chopperman : (14 February 2016 - 11:13 PM) test 123,.. eppy cny!
@  Contest : (12 February 2016 - 12:01 AM) Pertandingan Melukis Kartun Pengguna http://www.emenang.c...artun-pengguna/
@  mabeal : (04 February 2016 - 09:07 PM) Menang GoPro https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (03 February 2016 - 02:02 PM) Pertandingan mencipta LOGO https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (01 February 2016 - 10:36 PM) Share a memorable experience you’ve had during the holidays with yr kids and win tickets http://my.fiveminute...ife.net/p/cj6vy
@  AzizMostafa : (28 January 2016 - 01:35 PM) Many still exchanging Peraduan Tek Silangkata? http://koopnstp.my/f...angKata2016.pdf
Why nobody exchanges Flowers?! http://www.sistemgur...-jawi-oleh.html
@  himmatsj : (26 January 2016 - 09:47 PM) did somebody interviewed him before to ask him about how he did it?
@  Contest : (24 January 2016 - 04:23 PM) i think.. money is the 'tricks'.. so can spend more.. :money:  :money:
@  himmatsj : (24 January 2016 - 03:51 PM) did he have any tricks?
@  Iswara96 : (24 January 2016 - 04:28 AM) Salute n respect
@  Iswara96 : (24 January 2016 - 04:27 AM) Salute n respect
@  Contest : (23 January 2016 - 02:29 PM) hadiah grand2 dia selalu menang https://www.google.c...iw=1024&bih=611
@  Contest : (23 January 2016 - 02:28 PM) @Iswara96 Tak kan pernah dengar kut.. dia kan selalu menang hadiah kereta dan hadiah grand prize https://www.google.c...=utf-8&oe=utf-8
@  Contest : (23 January 2016 - 02:28 PM) @Iswara96 Tak pernah dengar kut.. dia kan selalu menang hadiah kereta dan hadiah grand prize.. https://www.google.c...=utf-8&oe=utf-8
@  Iswara96 : (23 January 2016 - 04:13 AM) Tak pernah dengar pun. Cer cite.
@  himmatsj : (22 January 2016 - 06:42 PM) Is Chee Hin Kiat the most legendary pro comper in Malaysia? Anybody know this legend?

Photo
- - - - -

[Purchase + Divided No. + Point] Peraduan "buruan Emas" Kapal Api


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Contest

Contest

    Expert Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,751 posts

Posted 30 May 2017 - 11:32 AM

kpl.jpg

 

 

Cara
mkopi.jpg

 

Nasihat dari eMenang: Jangan beli semata-mata untuk join peraduan sebab nanti kalau tak menang hadiah mesti kecewa selain membazir duit. Beli jika anda memang nak beli atau memang ada keperluan untuk beli.

 

 

Hadiah

hbulanan2.jpg
 

Hadiah Bulanan (tempoh dari 01 Mei - 30 Sept 2017, Mei/Jun/Julai/Ogos/September 2017)

  • Jongkong Emas 5g x 10 pemenang setiap bulan
  • Jongkong Emas 1g x 30 pemenang setiap bulan
  • Baucar Tunai Pasaraya Terpilih RM100 x 80 pemenang setiap bulan
  • Hadiah Penyertaan Awal Bulanan (Mei/Jun/Julai/Ogos/September 2017)
  • Top up Prepaid pilihan anda bernilai RM10 x 300 Penyertaan terawal (yang sah) setiap bulan


Terma & Syarat

Penganjur & Kelayakan
1. Peraduan "Buruan Emas" Kapal Api ["Peraduan"] ini dianjurkan oleh Indadi Utama (M) Sdn Bhd 202390-X ["Pihak Penganjur"] dan terbuka kepada penduduk tetap di Malaysia atau warganegara Malaysia yang mempunyai MyKad sah pada 30 April 2017 ["Peserta"]
 
2. Borang penyertaan yang difotostat atau yang dicetak dari laman sesawang peraduan adalah dibenarkan. Peserta boleh menghantar seberapa banyak penyertaan tetapi setiap penyertaan mestilah disertakan dengan bukti penyertaan (keratan HOLOGRAM kopi Kapal Api) seperti yang tertakluk di dalam terma dan syarat peraduan.
 
3. Individu dari golongan berikut tidak layak menyertai Peraduan ini:
Kakitangan Pihak Penganjur [termasuk syarikat bersekutu dan berkaitannya] serta ahli keluarga mereka yang terdekat [anak, ibu bapa, adik-beradik, termasuk suami/isteri]; dan/atau
Wakil, kakitangan, pekerja dan/atau ejen pembekal khidmat pengiklanan dan/atau promosi pihak Penganjur [termasuk syarikat bersekutu dan berkaitannya], dan ahli keluarga mereka yang terdekat [anak, ibu bapa, adik-beradik, termasuk suami/isteri].

Tempoh Peraduan
4. Peraduan ini akan berlangsung mulai 01 Mei 2017 sehingga 30 September 2017 ["Tempoh Peraduan"].

5. Pihak Penganjur berhak membuat sebarang pindaan ke atas Tempoh Peraduan pada bila-bila masa tanpa sebarang notis. Semua penyertaan yang diterima di luar Tempoh Peraduan akan dibatalkan.

6. Semua borang penyertaan mesti diterima oleh pihak Penganjur selewat-lewatnya 03 Oktober 2017.

Penghantaran Penyertaan & Kriteria Kelayakan
7. Untuk menyertai Peraduan ini, peserta perlu membeli salah satu produk kopi Kapal Api (lihat "Jadual Bukti Pembelian") sepertimana yang terkandung di dalam borang peraduan dan di laman sesawang http://www.buruanemaskapalapi.com/.

Jadual Bukti Pembelian
Kapal Api KAW 70g Halus = 1 angka bersiri
Kapal Api KAW 180g Halus = 2 angka bersiri
 
8. Peserta boleh menghantar seberapa banyak penyertaan Peraduan dengan syarat setiap penyertaan mestilah disertakan dengan keratan hologram pek asal produk kopi Kapal Api sebagai bukti pembelian.

9. Peserta boleh menyertai Peraduan ini melalui cara yang diterangkan di bawah:

Borang Peraduan dan Maklumat Penyertaan
Untuk penyerahan penyertaan, para peserta perlu melengkapkan borang peraduan dengan tepat (bersertakan keratan hologram pek asal produk kopi Kapal Api). Penyertaan yang tidak lengkap akan dibatalkan.

Borang Peraduan mesti dihantar melalui POS BIASA SAHAJA ke alamat seperti yang tertera di borang peraduan.

Penyertaan yang diterima melalui sebarang kaedah penghantaran yang lain akan dibatalkan.
Bukti pengiriman pos tidak menandakan bukti penerimaan oleh Pihak Penganjur.
Segala kos yang berkaitan dengan penyertaan peraduan ini adalah ditanggung sepenuhnya oleh peserta.

10. Setiap penyertaan (yang sah dengan jawapan yang tepat) yang diterima di sepanjang Tempoh Peraduan akan diterima sebagai penyertaan yang layak. Nombor siri akan diberikan kepada setiap penyertaan yang sah oleh pihak Penganjur. Hadiah Peraduan akan diambil kira dan ditabulasi setiap bulan (di dalam Tempoh Peraduan).

Peraduan Hadiah Bulanan(setiap bulan Mei, Jun, Julai, Ogos dan September 2017), kesemua penyertaan yang layak, yang diterima di dalam tempoh bulanan tersebut adalah layak untuk diadili dan dipilih seperti berikut: Jumlah Penyertaan Bulanan yang sah akan dibahagikan dengan jumlah hadiah bulanan yang disediakan.

Sebagai contoh: Jumlah Hadiah Bulanan ialah 120, maka ianya akan dibahagikan dengan jumlah borang peraduan (yang sah) yang diperolehi pada bulan tersebut. Contoh: Pada Bulan Mei, jumlah penyertaan bersiri adalah 4800, maka ianya dibahagikan dengan angka 120, jumlah yang diperolehi ialah 40. Maka setiap penyertaan dengan nombor siri gandaan 40, 80, 120, 160, 200 (dan berikutnya) akan disenaraikan pendek sebagai pemenang kategori Hadiah Bulanan.
Peserta yang disenarai pendek sebagai pemenang akan ditentukan (kedudukan hadiah) oleh jumlah mata yang diperolehi (pada bulan tersebut) dengan jawapan yang tepat.

Sekiranya berlaku di mana jumlah mata di antara pemenang (bulanan) adalah seri, maka peserta yang menghantar mata (terkumpul bulanan) tertinggi; yang terawal (bulanan) akan diumumkan sebagai pemenang (kedudukan hadiah).

11. Jika terdapat nombor perpuluhan (semasa pemilihan peserta yang disenarai pendek), nombor bulat (yang lebih rendah) akan dipilih sebagai nombor siri.
 
12. Peraduan Hadiah Penyertaan Awal Bulanan (setiap bulan Mei, Jun, Julai, Ogos dan September 2017), kesemua penyertaan yang layak, yang diterima di dalam tempoh bulanan tersebut adalah layak untuk diadili dan dipilih seperti berikut: 300 Penyertaan terawal setiap bulan yang sah akan berpeluang mendapat prepaid "top up" bernilai RM10 setiap seorang. Sila rujuk pada borang peraduan untuk maklumat pengisian prepaid "top up" tersebut.

  • Dibuka untuk rangkaian telco prabayar *Celcom (Xpax) *DiGi (Prepaid) *Maxis (Hotlink) *Tune Talk *U-Mobiile
  • Terhad untuk 300 prepaid top up (di dalam setiap bulan) sahaja.
  • Top up RM10 akan disempurnakan dalam 10 hari bekerja

Para peserta ini diklasifikasikan sebagai telah membaca dan bersetuju sepenuhnya bahawa nombor prepaid dan raigkaian telco yang diberikan adalah tepat. Peserta juga bersetuju bahawa Pihak Penganjur tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat sebarang kesilapan semasa top up dan juga terikat dengan terma & syarat di http://www.buruanemaskapalapi.com/.
 
13. Setiap peserta hanya layak memenangi SATU (1) Hadiah Bulanan dan SATU (1) Hadiah Penyertaan Awal Bulanan di keseluruhan Tempoh Peraduan.

Hadiah-Hadiah
14. Peraduan dibahagikan kepada dua kategori (Hadiah Bulanan dan Hadiah Penyertaan Awal Bulanan) yang merupakan:
Hadiah Bulanan (tempoh dari 01 Mei - 30 Sept 2017, Mei/Jun/Julai/Ogos/September 2017)

  • Jongkong Emas 5g x 10 pemenang setiap bulan
  • Jongkong Emas 1g x 30 pemenang setiap bulan
  • Baucar Tunai Pasaraya Terpilih RM100 x 80 pemenang setiap bulan
  • Hadiah Penyertaan Awal Bulanan (Mei/Jun/Julai/Ogos/September 2017)
  • Top up Prepaid pilihan anda bernilai RM10 x 300 Penyertaan terawal (yang sah) setiap bulan

15. Hadiah-hadiah ini diberikan atas dasar "seperti adanya". Pihak Penganjur berhak menukar spesifikasi dan warna yang akan diberikan. Spesifikasi dan warna sebenar mungkin berbeza daripada visual dan imej yang terpapar pada borang peraduan dan bahan-bahan cetakan yang lain.
 
16. Risiko penebusan hadiah adalah di bawah tanggungan pemenang hadiah. Segala kos dan perbelanjaan yang berkaitan untuk menebus hadiah dan bagi waranti produk hadiah-hadiah daripada pengilang/pembekal adalah ditanggung sepenuhnya oleh pemenang sendiri.
 
17. Sekiranya Pihak Penganjur mengadakan upacara penyampaian hadiah, pemenang berusia 18 tahun ke bawah perlu hadir dan ditemani oleh ibu bapa/penjaga.

Kriteria Pengadilan
18. Keputusan Pihak Penganjur adalah muktamad, terikat dan tidak berhak dipertikaikan. Sebarang bantahan dan/atau aduan melalui apa jua medium tidak akan dilayan.

Notis Pemenang
19. Para pemenang akan dimaklumkan melalui Sistem Pesanan Ringkas dan/atau telefon. Kesemua hadiah mestilah dituntut di dalam tempoh 2 bulan dari tempoh notis. Tuntutan hadiah tidak sah dan akan ditarik balik jika pemenang gagal menuntut hadiah di dalam tempoh yang ditetapkan. Pihak Penganjur tidak akan melayan sebarang permintaan untuk penangguhan tempoh menebus hadiah.
 
20. Pihak penganjur berhak untuk membatalkan kelayakan pemenang yang gagal menurut prosedur menuntut hadiah seperti yang ditetapkan oleh pihak penganjur. Pihak Penganjur tidak akan bertanggungjawab sekiranya notis pemberitahuan kepada pemenang tidak diterima atau atas kelewatan penghantaran notis kepada pemenang.
 
21. Nama-nama pemenang akan diumumkan di laman web atau di mana-mana medium yang lain yang dianggap sesuai oleh Pihak Penganjur pada tempoh 60 hari selepas tarikh peraduan. Jika berlaku situasi di mana pemenang tidak menerima sebarang notifikasi, notifikasi yang disiarkan di laman web atau di mana-mana medium yang bersesuaian bagi Pihak Penganjur dianggap memadai dan mencukupi. Sebarang alasan oleh pemenang yang tidak menerima sebarang notifikasi tidak akan dilayan sama sekali oleh Pihak Penganjur untuk melanjutkan tempoh penebusan hadiah.
 
22. Pihak penganjur berhak untuk melantik pihak ketiga untuk mengendalikan proses pengesahan para pemenang Peraduan serta bagi tujuan penghantaran hadiah-hadiah/barangan.

Hak Pihak Penganjur
23. Bukti kiriman tidak akan dianggap sebagai bukti penerimaan. Pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang borang penyertaan yang hilang, lewat atau tersilap alamat.
 
24. Pihak penganjur berhak membatalkan kelayakan para peserta secara automatik bagi sebarang penyertaan yang tidak lengkap, sukar dibaca, rosak, lewat atau tidak mempunyai bukti pembelian yang sah.

25. Pihak penganjur berhak untuk menggantikan hadiah peraduan dengan hadiah lain yang sama nilainya tanpa sebarang notis. Semua hadiah tidak boleh ditukar milik, tidak boleh dikembalikan dan tidak boleh ditukar untuk wang tunai.

26. Peserta dan pemenang akan menanggung sepenuhnya dan bertanngungjawab sekiranya berlaku liabiliti, kejadian tidak diingini, kecederaan, kerosakan, tuntutan atau kemalangan (termasuk kematian) yang disebabkan penyertaan mereka di dalam peraduan ini penebusan dan/atau penggunaan hadiah/hadiah dan bersetuju melepaskan untuk melepaskan Pihak Penganjur dan agensinya dari sebarang tuntutan samada bagi sebarang kecederaan, kemalangan, kehilangan jiwa mahupun kehilangan ekonomi dan lain-lain.

Publisiti
27. Penerimaan hadiah menandakan keizinan diberi kepada pihak penganjur dan agensinya untuk menggunakan nama dan/atau foto peserta untuk tujuan publisiti, pengiklanan dan/atau pemasaran tanpa sebarang notis dan/atau pampasan.

Pematuhan kepada Terma & Syarat Peraduan
28. Di samping Terma dan Syarat ini, segala syarat dan kaedah untuk penyertaan dalam Peraduan ini seperti yang dinyatakan pada http://www.buruanemaskapalapi.com/atau sebaliknya adalah turut terikat kepada semua Peserta dan penyertaan mereka dalam Peraduan ini
 
29. Sekiranya berlaku sebarang percanggahan yang melibatkan Terma dan Syarat ini dengan mana-mana terma yang terkandung dalam sebarang bahan promosi Peraduan ini, terma yang terkandung di http://www.buruanemaskapalapi.com/ akan diguna pakai.
 
30. Dengan menyertai peraduan ini, peserta bersetuju untuk mematuhi keputusan yang dibuat oleh pengadil dan bersetuju dengan terma-terma & syarat-syarat rasmi dan semua keputusan Indadi Utama (M) Sdn Bhd.

Perubahan kepada Terma & Syarat
31. Pihak Penganjur berhak untuk menukar, meminda, memotong atau menambah Terma dan Syarat Peraduan ini tanpa memberi notis terlebih dahulu pada bila-bila masa dan Para Peserta adalah terikat kepada perubahan sedemikian.

Penggantungan
32. Pihak Penganjur juga berhak untuk membatal, mengubah suai, menggantung atau menangguhkan Peraduan ini sekiranya berlaku keadaan tidak diduga yang di luar kawalan munasabahnya.

Akta Perlindungan Data Peribadi 2010
33. Pihak Penganjur mengumpul maklumat peribadi yang dikenal pasti untuk pemeprosesan Peraduan ini, penyemakan untuk tujuan audit, memberi perkhidmatan atau tujuan surat-menyurat dengan anda. Maklumat ini disimpan dalam cara yang sesuai dengan sifat data oleh pihak Penganjur dan digunakan untuk memenuhi permintaan anda berhubung dengan Peraduan ini.Sila pastikan bahawa maklumat peribadi yang telah anda berikan adalah tepat dan lengkap. Anda boleh akses, mengemaskini serta megubah maklumat anda pada bila-bila masa selepas ini dengan menghubungi kami melalui email atau menulis kepada kami di alamat yang dinyatakan. Anda juga boleh memohon untuk menarikbalik segala maklumat peribadi anda yang telah disimpan di dalam pangkalan data kami (namun demikian, ia adalah tertakluk kepada PDPA 2010 yang membenarkan maklumat peribadi tersebut disimpan oleh kami).
 
34. Pihak Penganjur mengumpul maklumat peribadi yang dikenal pasti untuk memberi perkhidmatan perkhidmatan atau untuk berhubung dengan anda. Maklumat ini disimpan oleh pihak Penganjur dalam kaedah yang sesuai dengan data tersebut dan digunakan untuk memenuhi permintaan anda.
 
Dengan mengemukakan maklumat peribadi anda, kami menganggap bahawa keizinan telah diberi kepada pihak Pengajur dan/atau agen-agen yang dilantik olehnya untuk menggunakan maklumat ini bagi tujuan pemasaran dan promosi yang terkini dan di masa hadapan serta untuk menambah baikan produk-produk dan perkhidmatannya. Sekiranya anda memaklumkan pihak Penganjur melalui talian pelanggannya di +603 7804 4555 bahawa maklumat tersebut tidak patut digunakan sebagai asas untuk hubungan seterusnya, pihak Penganjur akan menghormati permintaan anda. Maklumat anda tidak akan diberi atau dikongsi dengan syarikat-syarikat/rakan-rakan laun untuk kegunaan bebas mereka.

sumber

 

Borang Peraduan Boleh Download & Print dari SINI






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users