Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  Contest : (22 September 2014 - 02:52 PM) tu susu untuk kanak-kanak la..kalau minum satg mana tau asyik tidur je nanti..haha
@  chopperman : (22 September 2014 - 02:09 PM) minum susu anda jadi sihat dan kuat!
@  zuss : (22 September 2014 - 07:44 AM) jual balik susu tu kt kwn2 yg ada anak kecil ..
@  Contest : (21 September 2014 - 10:58 PM) xde ke peraduan yang best yg tawarkan hadiah wang tunai.. ingat nak join promosi ducth lady tu, tapi nanti beli susu tu xtau nak buat apa pulak.. dah la susu untuk budak2..
@  zuss : (21 September 2014 - 07:32 AM) https://www.facebook...SAFI.MY?fref=ts
@  zuss : (21 September 2014 - 07:30 AM) https://www.facebook...alaysia?fref=ts
@  AzizMostafa : (20 September 2014 - 09:00 PM) Exchange Flowers @ Win http://maryamsoft.com/ar @ http://maryamsoft.com/en
@  zuss : (20 September 2014 - 07:45 AM) http://www.7eleven.c...onvenience.html
@  Iswara96 : (20 September 2014 - 05:45 AM) Tahniah. Proton mmg Hebat cuma saya je yg tak hebat. huhuhu
@  4zi : (19 September 2014 - 03:47 PM) Semlm proton shah alam tel...ingatkan mng keta tp saguhati...peti sejuk mini je,apapun alhamdulillah...tahniah kpd pemilik nama Proton Iriz sempena praduan 'Nama siapa hebat'
@  4zi : (19 September 2014 - 03:43 PM) Semlm proton sha
@  zuss : (17 September 2014 - 09:30 PM) https://www.facebook.com/DriveM7
@  zuss : (17 September 2014 - 09:29 PM) u r welcome  :)
@  chopperman : (17 September 2014 - 07:10 PM) tqvm zuss.. :)
@  zuss : (15 September 2014 - 12:13 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:13 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:12 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:11 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:08 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:07 AM) http://www.wallsinstantwin.com/
@  zuss : (14 September 2014 - 05:33 PM) https://www.smartmom...menang/home/bm/
@  zuss : (14 September 2014 - 05:31 PM) VICO winners http://www.maestrosw...m/en/activities
@  Iswara96 : (11 September 2014 - 04:34 AM) terimakasih sume. hadiah saguhati je bukannya Grand Prize.
@  AzizMostafa : (10 September 2014 - 08:52 PM)

تهنيئه اونتوق سموا ڤمنڠ

@  chopperman : (10 September 2014 - 08:33 PM) tahniah!
@  minibot : (10 September 2014 - 06:57 PM) Senarai pemenang italk. https://www.tm.com.m...es/winners.html
@  minibot : (10 September 2014 - 06:56 PM) Tahniah Iswara..
@  Contest : (10 September 2014 - 01:54 PM) @Iswara96 beribu-ribu taniah http://www.youtube.c...h?v=0X72EDKdexg
@  Iswara96 : (10 September 2014 - 05:22 AM) Menang hadiah saguhati (RM100)'Peraduan Pilihan Bijak,Kesihatan Dijamin' Southern Lion 2014.
@  Contest : (05 September 2014 - 09:24 PM) @AzizMostafa  already complete http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  Contest : (05 September 2014 - 09:23 PM) @AzizMostafa  already complete http://www.emenang.c...-country-level/
@  AzizMostafa : (05 September 2014 - 01:52 PM) @ Contest, Semoga Berjaya
@  AzizMostafa : (05 September 2014 - 01:51 PM) @ 6 more pages to go! http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  Ryanx : (04 September 2014 - 10:03 AM) http://bit.ly/1lIOw2i
@  Contest : (02 September 2014 - 12:34 AM) http://www.southernl..._setia2014.html
@  Contest : (31 August 2014 - 01:40 PM) @AzizMostafa my submission http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  AzizMostafa : (30 August 2014 - 02:50 PM) Dot @ Win http://typophile.com/node/119072
@  chopperman : (27 August 2014 - 08:46 PM) tq iswara..
@  Iswara96 : (27 August 2014 - 04:11 AM) ada peraduan baru dr Nestle bermula 1 Sept POP RM30. hadiah berbentuk pelancungan.
@  minibot : (26 August 2014 - 06:26 PM) ok guys, updated senarai pemenang nestle sambil beramal. http://www.nestle.co...er-26082014.pdf
@  matperaduan : (20 August 2014 - 09:47 AM) lucky draw - http://bit.ly/1n7N4RD - byk hadiah2 menarik spt iPhone 5s, Samsung Galaxy S5, Samsung Note 3, Samsung 40” Smart TV, iPad Air...
@  Iswara96 : (15 August 2014 - 11:02 PM) cuba lagi.
@  minibot : (15 August 2014 - 05:52 PM) bagi yang terlepas senarai pemenang tea pot dekorasi kediaman http://fndairies.com...N119-winner.pdf
@  minibot : (15 August 2014 - 05:51 PM) senarai pemenang nestle sambil beramal. http://www.nestle.co...rize_winner.pdf
@  minibot : (15 August 2014 - 05:50 PM) selamat petang semua..
@  AzizMostafa : (12 August 2014 - 11:27 PM) gaza
@  Boon : (11 August 2014 - 02:59 PM) https://www.facebook...272938059565368
@  Boon : (11 August 2014 - 02:10 PM) https://www.magnumgo...om.my/index.php
@  Mrs Zara : (07 August 2014 - 02:30 PM) Selamat petang.. siapa tahu nombor telefon ni area mana ye? 03-78445098
@  Contest : (06 August 2014 - 06:51 PM) satu resit redbull hanya satu penyertaan, walaupun beli banyak dalam satu resit.. lagi satu kalau beli kena cari kedai yang resitnya ada no resit, kalau x dak tak bolehlah submit.
@  sizuka.naomi : (06 August 2014 - 04:54 PM) Tq @Contest. Kembung perut la minum redbull nampak gayanya sebab nak dapat yg ke 100... hihihi
@  Contest : (06 August 2014 - 04:50 PM) setiap sms yg dihantar, redbull akan  reply no siri ke berapa yg kita hntar pada waktu tu
@  Contest : (06 August 2014 - 04:49 PM) @sizuka setiap jam seorang pemenang akan dipilih jika dia mendapat no siri ke 100.
@  sizuka.naomi : (06 August 2014 - 04:26 PM) tak fahamlah dengan peraduan redbull tu  :wacko:
@  Mrs Zara : (05 August 2014 - 12:59 PM) Siapa ada menang peraduan sms mi sedaap?
@  Contest : (29 July 2014 - 01:54 AM) saya pun melapas gak no 105.
@  Iswara96 : (28 July 2014 - 11:45 PM) melepas RM1000 dr Red Bull. SMS no #111 utk jam terakhir hadiah Bonus.
@  Iswara96 : (27 July 2014 - 04:44 AM) hari ni last puasa esok dh nak raya. selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir n batin.
@  Iswara96 : (26 July 2014 - 05:27 AM) haha. mesti ngah bz wat 'slogan'tu. huhuhu
@  Maizah Mohd : (25 July 2014 - 11:49 AM) :geek:
@  Iswara96 : (23 July 2014 - 04:48 AM) hehe time nk raya mesti ada promosi. dh agak mesti Astro. terimakasih @contest
@  Contest : (22 July 2014 - 06:52 PM) http://whocallsme.co...aspx/0341457200
@  Contest : (22 July 2014 - 06:51 PM) @iswara  whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0341457200
@  Iswara96 : (22 July 2014 - 03:55 PM) #03-41457200 no sape ni. Call balik x de respon. Tq.
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 02:17 PM) @arandelle Oh banyak tu..tahniah.
@  arandelle : (22 July 2014 - 01:04 PM) @Mrs Zara Sy kena check balik. Sy menang Rm300
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 10:44 AM) @4zi http://www.dutchlady...e=jomblkkampung
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 10:43 AM) @arandelle Sy dah lama dapat baucer rm100 untuk peraduan #JanjiSihat.
@  zuss : (22 July 2014 - 05:19 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (22 July 2014 - 05:17 AM) https://www.facebook...&type=1
@  Iswara96 : (22 July 2014 - 05:07 AM) tahniah arandelle
@  zuss : (22 July 2014 - 04:47 AM) https://www.facebook...&type=1
@  zuss : (22 July 2014 - 04:46 AM) https://www.facebook...?type=1
@  arandelle : (22 July 2014 - 12:21 AM) @4zi peraduan Dutch lady & Mesra Petronas bermula 15 Julai
@  arandelle : (22 July 2014 - 12:03 AM) Contest paddlepop http://www.paddlepop...si/default.aspx
@  4zi : (21 July 2014 - 12:46 PM) Peraduan jom balik kg anjuran siapa....dh tutup lum cntz ni?
@  arandelle : (21 July 2014 - 12:09 PM) Nak tanya saya ada menang NESTLÉ #JanjiSihat Contest ada sesiapa dah terima hadiah?
@  arandelle : (21 July 2014 - 12:04 PM) Alhamdulillah dapat panggilan dari Dutch Lady menang hadiah mingguan Peraduan Jom Balik Kampung. Jom sertai Peraduan Bonanza 2014 sambil menjana pendapatan http://bit.ly/1nXX9Ez
@  Iswara96 : (19 July 2014 - 04:40 AM) borang dettol htr 1 je. itupun dh masuk minnggu akhir. alhamdulillah
@  Iswara96 : (19 July 2014 - 04:39 AM) tahniah mrs zara. h
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 03:02 PM) @Iswara96 Beli banyak ke Dettol?
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 03:01 PM) Contest Glade borang ada dekat Mydin..tarikh tutup 31 Julai 2014.
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 02:54 PM) Alhamdulillah rezeki jumaat, weekly winner peraduan sms misedaap, peraduan jom balik kampung Dutch Lady dengan contest perodua sempena Father's Day.Rezeki selepas ditimpa musibah anak tak sihat.Harap kawan-kawan juga berjaya.
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 02:52 PM) Al Fatihah dan salam takziah bt krew dan penumpang MH17.
@  zuss : (18 July 2014 - 05:44 AM) http://www.euro-atla...41ae2092cca1348
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 05:01 AM) sedih krana pesawat mas ditembak jatuh.
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 05:00 AM) gembira krana dpt call dr dettol menang baucer RM50.
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 04:59 AM) gembira n sedih utk semlm nye cite. gembira kerana krew sunlight dtg ke rumah
@  arandelle : (17 July 2014 - 06:35 PM) Maklumat Peraduan Bonanza 2014 http://bit.ly/1nyVjFp
@  AzizMostafa : (17 July 2014 - 03:12 PM) Discover Malaysian History @ Culture with Jawi http://www.cias.kyot.../eng/index.html
@  arandelle : (17 July 2014 - 02:58 PM) Sertai peraduan Bonanza 2014 hadiah antara hadiah kereta Proton Preve & Persona untuk maklumat bit.ly/1nyVjFp
Untuk menyertai http://bit.ly/WealthyTune
@  zuss : (17 July 2014 - 02:20 PM) http://www.stopmissingout.com.my/
@  gunsie : (17 July 2014 - 09:42 AM) http://JobandPay.com/?id=62156
@  Firdaus Azhar : (17 July 2014 - 03:33 AM) https://www.winadrea...pes=og.shares hadiah rumah dari hong leong
@  Contest : (15 July 2014 - 06:54 PM) http://redbull.com.my/tiktok/
@  itikpaq : (14 July 2014 - 08:26 AM) dekat fb fair&lovely
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:51 AM) http://www.PlugInPro...1/giveaway.html
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:49 AM) http://7d1635pa-gf31....clickbank.net/
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:48 AM) http://4bca21nd2ko6w....clickbank.net/
@  Contest : (12 July 2014 - 10:19 AM) https://www.facebook...659651237461566

Photo
- - - - -

Pemenang Siri 1 Minggu 2 Peraduan Mudah Menang Harian Metro/Perodua


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 spider08

spider08

    Junior Comper

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 posts

Posted 13 May 2009 - 09:33 AM

[attachment=0]hm2.jpg[/attachment]
TITLE: Pemenang Siri 1 Minggu 2 Peraduan Mudah Menang Harian Metro/Perodua

WEBSITE/URL:
http://www.hmetro.com.my/Current_News/m ... index_html

RESULTWINNERS:

Zarina Abas (700607-10-xxxx)

Fatimah Abd Karim (510907-01-xxxx)

Mohd Farhan Mohd Noor (840925-01-xxxx)

Izzani Farhan Aliman (891114-23-xxxx)

Ku Nor Mashitoh Ku Mansor (760809-08-xxxx)

Surayya Khalid (761017-01-xxxx)

Mohamad Hafiz Mustafa (730405-01-xxxx)

Muhammad Firdaus Muslim (830910-14-xxxx)

Zuraydah Yaakob (790608-08-xxxx)

Sarimah Timin (671031-07-xxxx)

#2 spider08

spider08

    Junior Comper

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 posts

Posted 13 May 2009 - 09:35 AM

Hadiah Siri 2 lebih lumayan



KUALA LUMPUR: Seperti siri sebelumnya, peraduan Mudah Menang Harian Metro/Perodua Siri 1 Minggu 2 turut mendapat sambutan memberangsangkan daripada pembaca akhbar ini. Malah untuk siri berikutnya, penyertaan dijangka bakal lebih banyak berbanding minggu sebelumnya.

Peraduan ini dirancakkan lagi dengan kesediaan pengeluar telefon bimbit terbesar dunia, Nokia, menyumbangkan 40 unit telefon model E63 untuk siri kedua yang berlangsung mulai minggu ini. Dengan itu, untuk Siri 2 (selama empat minggu), 80 pemenang akan dipilih untuk memenangi wang tunai RM40,000 dan 40 telefon bimbit Nokia E63.

Jadi, pembaca, jangan ketinggalan untuk menyertai peraduan ini.

Bagi jawapan untuk minggu kedua peraduan Mudah Menang, penyertaan wanita lebih ramai berbanding lelaki. Dari segi jawapan yang diterima, ramai peserta menjawab betul untuk Isnin iaitu REJAM dan PAKU bagi soalan Gerakan dari atas ke bawah dengan cepat dan Alat ini tidak lembut. Keras!

Bagaimanapun, untuk Isnin, ada juga yang menjawab soalan Haiwan berbulu hitam, lebat sebagai KINGKONG, sedangkan jawapan yang diterima adalah KONGKANG!

Berikut adalah senarai 10 pemenang minggu kedua peraduan ini yang bakal menerima RM1,000 setiap seorang. Pemenang akan dihubungi pihak urusetia dalam masa terdekat untuk penyerahan hadiah.

#3 sha

sha

    Fellowship Comper

  • Moderators
  • 8,694 posts

Posted 13 May 2009 - 11:14 AM

siut tul.. tetibe lak ade offer enset.. ni yg tensen ni.. :megashock: :megashock: :megashock:
Cheers!
Sha a.k.a Chopperman
"Help Chopperman Saves The Comping World!"

~My Favorite Words of Wisdom~
The first rule to be respected is to respect other people first.
- Life isn't about how to survive the storm, but how to dance in the rain. - There are 2 things in life that you will never get. Nothing & Everything. So quit complaining and don't be so greedy. - The happiest people don't necessarily have the best of everything; they just make the best of everything they have. - Dreams will come true for you as long as you persevere. While it would be nice if fate did all the work, the reality is that any worthy goals take time and effort before the rewards reveal themselves.

#4 dolly

dolly

    newbie comper

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,175 posts

Posted 13 May 2009 - 01:39 PM

:twisted: :twisted: KONGKANG never heard before ?? KINGKONG and KOALA ada la.......... :megashock:

Zoo Negara also no saw KONGKANG.......may b KANG KANG hehehehe :lol: :lol:

#5 paradigma

paradigma

    TBadly

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,515 posts

Posted 13 May 2009 - 08:02 PM

Doggone, almost all correct except for PAKU where I change to BATU last minute and KONGKANG where I put KINGKONG coz I was influence by the demented cagiva... anyway Kudos all! :megashock:
TBadly




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users