Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

Got anything to ask? Feel free to use the all-new "eMenang Answers". Ask anything about contest and competition. Share your knowledge, Help others and be an Expert. Plus, the Best Answers is chosen by you & our community.
@  Contest : (17 April 2014 - 04:16 PM) hadiah paling best bg saya setakat ni adalah peraduan lot100 dan dutch lady..
@  Iswara96 : (17 April 2014 - 03:51 AM) hadiah paling best rasanya peraduan ubat gigi mu'min iaitu rumah n ada hadiah pakej umrah.
@  Iswara96 : (17 April 2014 - 03:43 AM) hahaha. hadiah mmg x best tp kalau dapat gerenti lompat2.
@  Contest : (16 April 2014 - 10:04 AM) dutch lady dah hantar, tea pot hadiah x best.. ribena belum jumpa borang..hehe
@  Iswara96 : (16 April 2014 - 03:24 AM) haha. sekarang ni join 3 contests yg wat saya pening kepala. Dutch Lady, Tea Pot & Ribena.
@  Contest : (15 April 2014 - 03:50 PM) bosan yg amat.. xde ke peraduan yg best2 yg tawarkan wang tunai.. ingat nk join peraduan yeos tu..tapi x de hanset canggih.
@  AzizMostafa : (15 April 2014 - 11:16 AM) Why not semara Jawi melalui Khat @ games?! http://www.emenang.c...win-kaligrafer/
@  AzizMostafa : (15 April 2014 - 11:15 AM) Why Perumian Jawi?! http://klasikamedia....l-perumian-jawi
@  Iswara96 : (15 April 2014 - 03:56 AM) tahniah pd yg berjaya. pd yg x berjaya spt saya cuba lagi.
@  minibot : (14 April 2014 - 04:13 PM) pemenang permanis - contest saya ingin menang (giant). http://www.permanis....ngin_Menang.jpg
@  minibot : (14 April 2014 - 04:10 PM) pemenang contest f&n 130 tahun http://fndairies.com...3/130winner.pdf
@  Iswara96 : (14 April 2014 - 03:26 AM) Berita baik. Liv 3 - 2 Man City. Jika Liverpool menang sume baki perlawanan, Juara EPL milik Liverpool. YNWA.
@  shahida : (10 April 2014 - 05:28 PM) F&N pun ada contes ke?
@  shahida : (10 April 2014 - 05:28 PM) @tq zuss
@  Contest : (10 April 2014 - 05:13 PM) hadiah sikit je, ada 7 pemenang.
@  Contest : (10 April 2014 - 05:11 PM) power root next jutawan http://www.nextjutawan.com/
@  NOORAMY : (10 April 2014 - 03:57 PM) Yg bestnya..fahrin ckp blh wasap...pop resit...selamat setem...
@  NOORAMY : (10 April 2014 - 03:56 PM) Contest Power root jutawan kembali...1 Mei-31 dec
@  NOORAMY : (10 April 2014 - 03:56 PM) Kawan2...ada sapa2 tgk berita x smlm kt tv3
@  eyriquezahrul : (10 April 2014 - 01:48 PM) Salam/Hi, ada dgr psl contest F&N x? Any link?
@  Contest : (10 April 2014 - 09:26 AM) https://www.facebook...ferrerOverride=
@  Contest : (10 April 2014 - 09:25 AM) https://www.facebook...elevant_count=1
@  Contest : (10 April 2014 - 09:23 AM) http://youagainstdeb...ata/Index.aspx#
@  Contest : (10 April 2014 - 09:23 AM) youagainstdebt.com/Debtpinata/Index.aspx#
@  zuss : (09 April 2014 - 08:09 PM) found the forms at aeon big
@  shahida : (09 April 2014 - 04:29 PM) @zuss air wick tu kat guardian ke?
@  zuss : (09 April 2014 - 01:19 PM) other contests: air wick...LUX @ guardian.....p&g...
@  zuss : (09 April 2014 - 01:17 PM) http://shinewithconfidence.com/
@  zuss : (09 April 2014 - 12:17 PM) https://www.facebook...267997&app_data
@  shahida : (09 April 2014 - 07:47 AM) selamat pagi semua... banyak sgt contes... budget tak byk... hehe
@  Iswara96 : (09 April 2014 - 03:35 AM) peraduan yg perlukan slogan paling mencabar. dah 4 hari ni dia punya slogan x siap2 lg.
@  Contest : (09 April 2014 - 01:39 AM) atau dalam senarai lingkungan no yang ditetap tu akan dipilih slogan paling menarik.
@  Contest : (09 April 2014 - 01:37 AM) *tersenarai
@  Contest : (09 April 2014 - 01:36 AM) syarat peraduan ubat gigi tu macam susah je nak menang.. kena ternarai pada  no yang dikehnedaki dan kena slogan menarik..
@  Boon : (08 April 2014 - 10:30 PM) http://site.al-meswa...p?pageid=143491
@  NOORAMY : (08 April 2014 - 01:42 PM) hahahha
@  NOORAMY : (08 April 2014 - 01:42 PM) Lahai...byk contest ....duit je x brp nk byk dh ni ha....
@  Contest : (07 April 2014 - 11:01 PM) The much awaited People's Choice Award is here! Vote for your favorite brands and stand a chance to win up to RM30,000* worth of prizes.

Plus, introducing you new Teens Choice Award designed exclusively for teens, aged 13 - 19. Vote and win exciting gadgets worth up to RM10,000.
@  Contest : (07 April 2014 - 11:00 PM) hadiah peraduan guardian pun lumayan jugak tu.. ada 2 kategori. hadiah bernilai rm30,000 dan rm 10,000.
@  Contest : (07 April 2014 - 10:56 PM) @nooramy ya keropok roller coaster tu, harap-harap ada hadiah wang tunai.. kalau ada nak join..hehe
@  NOORAMY : (07 April 2014 - 08:30 PM) Roller coaster Jajan tu kan...
@  minibot : (07 April 2014 - 05:39 PM) di guardian juga ada contest baru anjuran unilever rasanya.
@  minibot : (07 April 2014 - 05:37 PM) Assalammualaikum..roller coaster ada contest baru. blum start lagi tapi dah ada promo pada pek roller coaster. selamat mencuba
@  NOORAMY : (07 April 2014 - 03:56 PM) Winner  dh Ada tu...otai Kita chk pulun rm5k
@  NOORAMY : (07 April 2014 - 03:50 PM) Sapa yg join frozz?
@  NOORAMY : (07 April 2014 - 01:05 PM) rexona pun Ada...
@  NOORAMY : (07 April 2014 - 01:05 PM) Any latest contest?
@  Iswara96 : (05 April 2014 - 04:32 AM) kat borang peraduan tu ada tulis laman webnya. http://www.ribena-serlahkan.com.my.
@  Iswara96 : (05 April 2014 - 04:29 AM) Baucer Habib Jewels RM500. Hadiah Mingguan utk 5 pemenang selama 8 minggu.
@  eyriquezahrul : (04 April 2014 - 12:20 PM) ouh, I need time understanding this forum. huhu.
@  shahida : (04 April 2014 - 07:46 AM) nak downdload kat mana borang ribena tu.
@  shahida : (04 April 2014 - 07:45 AM) @iswara96 baucer habib x bape?
@  Contest : (04 April 2014 - 06:12 AM) *Daia
@  Contest : (04 April 2014 - 06:12 AM) yang ribena tu kalau x dapat duit malaslah nak join.. peraduan dai yg ni http://www.emenang.c...-keluarga-daia/
@  Iswara96 : (04 April 2014 - 03:45 AM) Daia ada peraduan gak ke. biasanya borang daia ada kt akhbar utusan malaysia. dah lama x bc akhbar.
@  Iswara96 : (04 April 2014 - 03:42 AM) hadiah ribena tu baucer perabut courts mammoth je. GP 50k.lps tu 8k n 3k.hadiah saguhati baucer brg kemas habib jewel rm500.
@  Iswara96 : (04 April 2014 - 03:37 AM) mungkin borang tu boleh download
@  Iswara96 : (04 April 2014 - 03:36 AM) peraduan tu br mula. ada masa lg tp hari2 kena masuk pasaraya.
@  Contest : (03 April 2014 - 05:18 PM) peraduan ribena tu hadiah hadiah wang tunai?? kalau ada nak join lah..haha
@  shahida : (03 April 2014 - 03:48 PM) @NOORAMY tadi gi cari borang indocafe n daia tak ada.... huhuhu
@  shahida : (03 April 2014 - 03:47 PM) @AzizMostafa Salam...:)
@  shahida : (03 April 2014 - 03:46 PM) iswara nak borang ribena tu boleh :)
@  NOORAMY : (03 April 2014 - 03:19 PM) Iswara...Jom tukar borang...
@  AzizMostafa : (03 April 2014 - 12:23 PM) Tulisan Jawi Masih Relevan? http://penjawis.com/web/v1/index.php
@  Iswara96 : (03 April 2014 - 04:14 AM) Mau cr borang indocafe tp lum sampai lg. Dpt pulak borang ribena "Peraduan Serlahkan Impianmu Bersama Ribena". GPnya perabut RM50K.
@  NOORAMY : (02 April 2014 - 11:01 PM) Kawan2...Ada sapa2 yg menang contest we love u 7e x?hari ni dah Ada yg dpt call...
@  AzizMostafa : (02 April 2014 - 01:25 PM) Salam Sh@hid@
@  AzizMostafa : (02 April 2014 - 01:14 PM) Salam, Boleh Tulis Khat cara Digital? Aku berikan hadiah jika berjaya tukar-2 bunga:
http://www.emenang.c...win-kaligrafer/
@  shahida : (02 April 2014 - 10:35 AM) Salam @nooramy :)
@  Iswara96 : (02 April 2014 - 04:39 AM) Haha. Hari ni aku serang pasaraya. Kalau lambat mesti borang dh abis.
@  NOORAMY : (01 April 2014 - 03:17 PM) Contest indocafe latest  start 1 April end 31 May...sy dah Ada borang...
@  AzizMostafa : (01 April 2014 - 01:26 PM) Tulisan Inggeris Fool. Tulisan jawi dah Lapuk?!
@  Iswara96 : (01 April 2014 - 03:47 AM) April Fool dah lapuk
@  AzizMostafa : (30 March 2014 - 02:37 PM) سلام سموا http://www.deepsouth...s/sinaran_8.pdf
@  Iswara96 : (30 March 2014 - 04:10 AM) salam
@  NOORAMY : (29 March 2014 - 11:02 PM) Salam semua...
@  AzizMostafa : (28 March 2014 - 02:22 PM) http://www.pnm.gov.m..._manuscript.pdf
http://www.pnm.gov.m..._manuscript.pdf
@  Kavin : (27 March 2014 - 08:12 PM) MIU Friends Forever
Give a cool name to your group, upload pictures and tag friends. Share your entry, get more likes and win iPod Nano and gift vouchers
http://on.fb.me/1igA5Na
@  AzizMostafa : (26 March 2014 - 08:05 PM) Negaraku! Memperkasakan Bahasa Melayu, Memperkukuh Bahasa Inggeris & Membudayakan Bahasa Arab http://smkasegamat.e...e_switch=mobile
@  bountyquest : (24 March 2014 - 12:44 PM) Proton Holdings contest to WIN a new car http://t.co/NcVK4F8Cr4
@  Iswara96 : (24 March 2014 - 03:56 AM) banyaknya. t/kasih
@  Contest : (23 March 2014 - 09:56 PM) https://www.facebook...8868891/?type=1
@  Contest : (23 March 2014 - 09:53 PM) https://www.facebook...244041225639079
@  Contest : (23 March 2014 - 08:54 PM) https://www.facebook...4274763/?type=1
@  Contest : (23 March 2014 - 08:52 PM) https://www.facebook...1650924/?type=1
@  Contest : (23 March 2014 - 08:50 PM) https://www.facebook...95345117&type=1
@  Contest : (23 March 2014 - 08:49 PM) https://www.facebook...34000958&type=1
@  Contest : (23 March 2014 - 08:49 PM) https://www.facebook...77041139&type=1
@  Contest : (23 March 2014 - 08:45 PM) https://www.facebook...153946376315232
@  Iswara96 : (22 March 2014 - 03:44 AM) PrayForMH370. Semoga sumenya selamat. In shaa Allah.
@  matpc : (19 March 2014 - 01:56 PM) Proton - Win A Car And Cash Everyday  http://www.sharethis2win.com/6711
@  Contest : (19 March 2014 - 11:35 AM) http://www.sharethis2win.com/#
@  Iswara96 : (19 March 2014 - 03:50 AM) ada contest baru dari proton.
@  Contest : (17 March 2014 - 11:08 AM) http://www.toyota.co...ntest-2014.html
@  Contest : (17 March 2014 - 10:58 AM) https://www.youtube....m&v=yGsBfBcNdbQ
@  Contest : (16 March 2014 - 04:27 AM) ingat nk join gak yang dutch lady tu, duk cari borang peraduan x jumpa2 kat pasarraya/kedai.. maybe tak sampai lg.
@  Iswara96 : (16 March 2014 - 03:49 AM) ngah cari dan kumpul dutch lady. utk tea pot dh mula hantar.
@  Contest : (15 March 2014 - 11:17 PM) x da ke orang nak kongsi contest2 yg best skrng ni..
@  Iswara96 : (15 March 2014 - 03:40 AM) tak banyak join peraduan sekarang ni. mungkin dia owg tunggu time Piala Dunia. mana tau ada rezeki thn ni dpt gi Brazil. huhu
@  Contest : (14 March 2014 - 09:52 AM) yng join lot100 contest bulan lepas dh dapat sms ke blum, saya duk tunnggu2 x dpt pun lg  ni..hehe

Photo
- - - - -

[SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 longlivemusic

longlivemusic

    Fellowship Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,139 posts

Posted 21 September 2008 - 04:43 PM

Posted Image[attachment=0]0.JPG[/attachment]

TITLE: [SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya
PRIZE: 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang.
DEADLINE: 30 September 2008
WEBSITE/URL: http://www.thr.fm/ge...l/TekaLaguRaya/

DESCRIPTION:
Raikan dan semarakkan Raya anda tahun ini dengan THR Gegar. Hanya jawab 5 soalan mudah dengan betul dalam masa yang terpantas untuk menang. 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang. Mudah sahaja!

Peraduan SMS Teka Lagu Raya berlangsung pada 15 Sept 2008 sehingga 30 Sept 2008.

Jadi rebutlah peluang ini sekarang!

Terma & Syarat

1. Servis ini terbuka bagi mereka yang berusia 18 tahun dan ke atas. Bagi mereka yang berusia bawah dari 18 tahun, harus mendapatkan kebenaran ibu bapa atau penjaga.

2. Individu-individu yang menyertai peraduan (selepas ini dirujuk sebagai Peserta) hendaklah merupakan warganegara Malaysia/mempunyai status penduduk tetap Malaysia.

3. Pekerja kepada pihak Penganjur (THR GEGAR.fm) dan/atau anak-anak syarikat dan/atau syarikat-syarikat yang mempunyai kaitan dengan pihak Penganjur, penaja-penaja, agensi-agensi dan/atau mana-mana syarikat yang mempunyai kaitan dengan servis ini dan/atau ahli keluarga terdekat individu terbabit tidak berkelayakan untuk menyertai dan/atau memenangi Peraduan ini.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kesilapan teknikal. Pihak kami berhak membuat penukaran harga berdasarkan pihak pembekal kandungan. Kadar caj biasa akan dikenakan oleh syarikat telekomunikasi anda utk setiap sms dihantar.

5. Sila pastikan GPRS/WAP telah diaktifkan dan telefon bimbit anda adalah bersesuaian sebelum memuat turun. Setiap SMS yang tidak wujud / salah akan dikenakan caj RM0.30 (DiGi & Celcom sahaja).

6. Setiap Wap Push dicaj RM0.30 (kecuali Maxis). RM0.30 (Digi & Celcom sahaja) untuk setiap permintaan STOP ALL / BATAL SEMUA. Utk hentikan penerimaan mesej promosi percuma, hantar OUT / KELUAR (RM0.30 utk pelanggan Digi & Celcom sahaja) ke 36189. Untuk bantuan secara SMS, sila hantar HELP / BANTUAN (RM0.00) ke 36189.

7. Setiap Peserta layak untuk memenangi SATU hadiah ditawarkan (selepas ini dirujuk sebagai Tempoh Peraduan) sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya berlaku situasi di mana terdapat dua (2) atau lebih peserta yang mempunyai markah tertinggi yang sama bagi tempoh peraduan ditawarkan, maka peserta yang memperoleh markah tertinggi pada masa yang terawal daripada peserta yang lain akan diberi kedudukan tertinggi terlebih dahulu berbanding peserta yang lain. Keadaan ini juga akan diambilkira untuk kedudukan para peserta lain yang seterusnya.

8. Para Peserta boleh melihat kedudukan dan status masing-masing pada bila-bila masa sepanjang tempoh peraduan dijalankan. Peserta yang menerima mesej SMS menyatakan kedudukannya adalah di tempat pertama (1) pada tempoh peraduan yang ditetapkan tidak bermaksud bahawa peserta tersebut adalah pemenang bagi tempoh peraduan tersebut. Para Peserta lain juga berkemungkinan untuk memintas kedudukan peserta tersebut sebelum/sehingga tempoh peraduan tersebut berakhir.

9. Setiap bukti penghantaran SMS oleh para Peserta tidak semestinya bermaksud sebagai bukti bahawa pihak Penganjur menerima SMS tersebut. Para Peserta dengan ini adalah hanya dibenarkan untuk menyertai peraduan dengan menggunakan telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing. Penggunaan komputer-komputer peribadi, alat-alat pembantu digital peribadi dan/atau sebarang alat-alat lainnya bagi tujuan penyertaan peraduan adalah dilarang sama sekali dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

10. Para Pemenang akan dihubungi oleh pihak Penganjur melalui telefon dan/atau secara SMS. Para Peserta dinasihatkan untuk memastikan talian telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing sentiasa aktif sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya pihak Penganjur gagal menghubungi pemenang terbabit dalam apa cara sekalipun selama tiga (3) hari setelah berakhirnya tempoh peraduan dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

11. Kesemua hadiah mesti dituntut dalam tempoh satu (1) bulan dari tarikh pemberitahuan (selepas ini dirujuk sebagai Jangkamasa Tuntutan). Para Pemenang adalah bertanggungjawab secara sendiri untuk menuntut hadiah masing-masing, dan pihak Penganjur adalah tidak bertanggungjawab untuk memberi sebarang notis mengenai tarikh tutup tuntutan hadiah. Hadiah-hadiah yang gagal untuk dituntut dalam tempoh Jangkamasa Tuntutan akan dilupuskan oleh pihak Penganjur dan pihak Penganjur, agen-egennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya tidak mempunyai sebarang liabiliti terhadap pemenang dalam sebarang aspek sekalipun.

12. Kesemua hadiah hendaklah dituntut secara sendiri oleh Pemenang melainkan pihak Penganjur menyatakan sebaliknya. Bukti pengenalan diri berkemungkinan akan diperlukan yang mempunyai sesalinan gambar di dalamnya (sebagai contoh, termasuk tetapi tidak terhad kepada kad pengenalan, lesen memandu, paspot, dan sebagainya yang mana mempamerkan sesalinan gambar Pemenang).

13. Dalam situasi-situasi khas dan tertakluk kepada budibicara mutlak pihak Penganjur, seseorang Pemenang boleh melantik wakil yang ditetapkan untuk menuntut hadiah. Wakil tersebut hendaklah mengemukakan kebenaran bertulis daripada pemenang dan mengemukakan bersama-samanya bukti tanda pengenalan diri kedua-dua pemenang dan wakilnya.

14. Dalam situasi di mana seseorang Pemenang memilih untuk tidak menerima sesuatu hadiah, pemenang berkenaan terlucut segala hak dan tuntutan terhadap hadiah berkenaan, yang mana akan diuruskan oleh pihak Penganjur menurut budibicara mutlaknya.

15. Segala Hadiah adalah diterima di bawah risiko pemenang secara sepenuhnya dan pihak Penganjur dengan ini mengesahkan bahawa ia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang hadiah selagi mana ianya dibenarkan di bawah undang-undang.

16. Sekiranya sesuatu Hadiah yang ditetapkan tidak dapat disediakan atas sebab-sebab tertentu, pihak Penganjur berhak menggunakan budibicara mutlaknya untuk menukar hadiah tersebut dengan hadiah lain sebagai gantinya yang mempunyai nilai yang sama dengan hadiah yang dijanjikan dalam peraduan tanpa sebarang notis awal diberi pada bila-bila masa kepada pemenang. Kesemua Hadiah tidak boleh dipulangkan kembali dan ditukarganti kepada pihak Penganjur dalam sebarang bentuk hadiah yang lain seperti wang tunai.

17. Kesemua Peserta adalah dilepaskan daripada, dan bersetuju untuk mengindemniti pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang liabiliti, kos, kerugian dan/atau perbelanjaan yang timbul hasil daripada sebarang hadiah dan/atau penglibatan di dalam peraduan ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada kecederaan peribadi dan/atau kerosakan terhadap harta benda sama ada secara terus atau tidak langsung, secara patut nampak (foreseeable), yang timbul hadir daripada perbuatan cuai dan/atau kegagalan untuk melaksanakan sesuatu perkara dan/atau sebaliknya.

18. Para Pemenang adalah bertanggungjawab terhadap sebarang dan kesemua cukai yang perlu dibayar hasil daripada sesuatu Hadiah yang diberi atau diterima.

19. Para Pemenang boleh, di bawah budibicara mutlak pihak Penganjur dikehendaki untuk menandatangani perjanjian pelepasan dan indemniti dalam bentuk yang disediakan oleh pihak Penganjur untuk penerimaan sebarang hadiah.

20. Para Peserta adalah dikehendaki oleh pihak Penganjur untuk menyertai sesi temuramah, sesi bergambar, sesi video dan/atau filem dan para peserta dengan ini memperakui bahawa pihak Penganjur mempunyai hak untuk menggunakan temuramah-temuramah, gambar-gambar publisiti, video dan/atau filem tersebut dalam sebarang medium dan dalam sebarang keadaaan yang pihak Penganjur fikir bersesuaian, tanpa sebarang bayaran pampasan dalam apa bentuk sekalipun diberikan.

21. Para Pemenang dengan ini memperakui dan mempersetujui bahawa masing-masing melibatkan diri di dalam peraduan di atas risiko sendiri dan juga dengan ini bersetuju untuk menanggung rugi pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang kos, kerugian, kehilangan, perbelanjaan dan/atau liabilti, yang mana termasuk kehilangan nama baik, reputasi dan/atau yuran-yuran penasihat-penasihat profesional, dan juga sebarang tuntutan yang timbul hasil daripada tindakan para Pemenang itu sendiri berkaitan dengan peraduan, hadiah dan/atau hasil daripada perlanggaran obligasi-obligasi para pemenang di dalam ini.

22. Untuk sebarang pertanyaan berkaitan dengan servis ini, sila hubungi di talian 03-79577111, 9 pagi hingga 6 petang (Isnin Jumaat).

23. Servis ini dibawa khas oleh Airtime Management Programming Sdn Bhd, 403472-D. Dijana oleh M3Tech (Asia) Berhad (dahulu dikenali sebagai AKN Messaging Technologies Bhd, 482772-D)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users