Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  magna_imperial : (27 October 2014 - 09:35 PM) Power of Vaseline Contest! http://bit.ly/VaselinePowerContest
@  magna_imperial : (27 October 2014 - 09:33 PM) Kiss Me Malaysia Selfie Contest! http://goo.gl/XlgJKS
@  magna_imperial : (27 October 2014 - 09:32 PM) iProperty People's Choice Awards 2014 Contest! http://bit.ly/iPropPCA2014
@  magna_imperial : (27 October 2014 - 09:30 PM) Firefly 'Count the Aircraft' Contest! http://www.fireflyz....nt-the-aircraft
@  magna_imperial : (27 October 2014 - 09:29 PM) TGIF Contest! http://bit.ly/1zdxcas
@  magna_imperial : (27 October 2014 - 09:23 PM) Please lend your support by clicking http://bit.ly/11yUjas (not spam)
Thank you!
@  magna_imperial : (27 October 2014 - 09:23 PM) Please lend your support by clicking bit.ly/11yUjas (not spam)
Thank you!
@  shahida : (27 October 2014 - 07:13 AM) salam... selamat pagi kawan2 semua... Lama tak boleh nak masuk forum... opis blok....
@  Contest : (26 October 2014 - 10:10 PM) http://www.nestle.co...contestform.pdf
@  Contest : (26 October 2014 - 09:53 PM) 30 november
@  AFAH4185 : (26 October 2014 - 03:15 PM) bila tarikh tutup mat kool tu. bleh gak cuba.... jemu dah mkn magnum je.
@  Contest : (26 October 2014 - 12:42 PM) lepas jumpa stick yang tulis 'mat kool' tu kemudian stick tu perlu hantar pulak.. dan  lepas hantar, stick tu, baru diberikan no. siri untuk menentukan pemenang..
@  Contest : (26 October 2014 - 12:39 PM) mat kool pun macam payah gak nak menang..
@  minibot : (26 October 2014 - 10:11 AM) me nak cuba mat kool. mana la tau dapat ps4 lagi beharga dari emas 1g tu.. hehehe.. ( my personal opinion yer tuan puan.)
@  minibot : (26 October 2014 - 10:05 AM) hello afah4185. gold coin lum rezki lg. tapi bila dapat tahu gold coin nyer hanya 1g terus tawar hati. rasa cam tak berbaloi kalau setakat nak dapat gold coin. emmm.. anyway gud luck.
@  AFAH4185 : (25 October 2014 - 05:39 PM) hi minibot. TQ atas jwpn. highest score aku pun cmtu gak. dh masuk games ke empat dh ni. jenuh dah mkn aiskrim. rasa nk mengatasi 4550 tu susah gak. Gold coin ada dpt x minibot. Takat ni aku x dpt gi.
@  Contest : (24 October 2014 - 10:47 AM) http://www.kopikomalaysia.com/
@  Contest : (24 October 2014 - 01:23 AM) slogan + hadiah wang tunai RM100 2x setiap hari http://www.zespri.co...iveaway-how.asp
@  Contest : (24 October 2014 - 01:22 AM) http://www.zespri.co...iveaway-how.asp
@  zuss : (23 October 2014 - 12:37 PM) https://www.facebook...?type=1
@  minibot : (23 October 2014 - 08:26 AM) sesaper yang finalis tu, bleh share jawapan anda disini. tq
@  minibot : (23 October 2014 - 08:25 AM) Results "Pilihan Bijak, Kesihatan Dijamin - Southernlion. http://southernlion....4_finalist.html
@  minibot : (23 October 2014 - 08:23 AM) hi afah4185. for markah tertinggi me got 4550 point but still not enough. me think you need to have the bonus 1000 (first time player) and use the facebook friend help. hope this membantu.
@  AFAH4185 : (21 October 2014 - 10:34 PM) sape de masuk magnum gold. brape markah highest korang.
@  zuss : (20 October 2014 - 11:08 AM) https://www.facebook...411987818892742
@  zuss : (20 October 2014 - 11:06 AM) http://mbg.com.my/MB...in-contest.html
@  zuss : (20 October 2014 - 11:05 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (20 October 2014 - 11:04 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (20 October 2014 - 11:03 AM) http://www.recycle-e...estLanding.aspx
@  zuss : (20 October 2014 - 11:02 AM) https://www.facebook...?type=1
@  Iswara96 : (20 October 2014 - 05:36 AM) Dah nak masuk hujung tahun biasanya takda peraduan gan hadiah besar. Ini jangkaan saya aje. Kena buat persediaan tuk tahun baru mungkin ada hadiah besar. In shaa Allah.
@  Contest : (19 October 2014 - 12:28 AM) share peraduan hadiah wang tunai please.. :biggrin:
@  magna_imperial : (13 October 2014 - 04:03 PM) Get free points to redeem free gifts! http://www.whohaa.co...?referral=51141
@  magna_imperial : (13 October 2014 - 04:01 PM) Get free RM25 credits! http://goo.gl/rtX27j
@  matperaduan : (10 October 2014 - 04:26 PM) Win an iPad Air http://bit.ly/mygravyt
@  Contest : (10 October 2014 - 02:07 PM) http://www.moe.gov.m...an-view?id=4446
@  zuss : (02 October 2014 - 04:18 PM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (02 October 2014 - 06:46 AM) https://www.facebook...cbeauty?fref=ts
@  Contest : (01 October 2014 - 07:47 AM) http://igemconferenc...my-green-ideas/
@  Contest : (29 September 2014 - 12:20 PM) dah beli 5 pek Dutch lady 1kg, Lima2 xde logo DL..
@  zuss : (29 September 2014 - 07:41 AM) https://www.facebook...846808008662927
@  zuss : (29 September 2014 - 07:37 AM) https://www.facebook...RedBullMalaysia
@  Contest : (29 September 2014 - 04:07 AM) x perlu borang, submit online je kat website dia.. kemudian simpan resit pembelian RM80 dan keatas.
@  chopperman : (28 September 2014 - 09:06 PM) jom cari borang kat kedai tu, contest
@  Contest : (27 September 2014 - 06:21 PM) semoga menang 10k.. :money:  :money:
@  zuss : (27 September 2014 - 02:19 PM) bagus lah u x mata duitan...kurang 1 saingan  :laugh:
@  Contest : (26 September 2014 - 07:57 PM) @zuss produk ni lain macam pulak, nak lalu dekat kedai dia pun dah segan. :lolu:
@  zuss : (26 September 2014 - 03:57 PM) @Contest....sini ada contest hadiah cash...tp u guna ke produk dia?  :biggrin:  https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (26 September 2014 - 03:51 PM) nestle ada kontes kt giant...pop rm35....hadiah shopping spree..
@  Contest : (26 September 2014 - 10:59 AM) x jadi join peraduan tu..huhu
@  chopperman : (26 September 2014 - 09:13 AM) nope.. biasa org jual cash voucher tu dgn org lain.. so baru dpt tunai.. hehe
@  Contest : (26 September 2014 - 08:18 AM) cash vuacher tu boleh tukar dengan wang tunai ke?
@  zuss : (25 September 2014 - 10:02 PM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (25 September 2014 - 10:01 PM) https://www.facebook...626272830774426
@  Contest : (22 September 2014 - 02:52 PM) tu susu untuk kanak-kanak la..kalau minum satg mana tau asyik tidur je nanti..haha
@  chopperman : (22 September 2014 - 02:09 PM) minum susu anda jadi sihat dan kuat!
@  zuss : (22 September 2014 - 07:44 AM) jual balik susu tu kt kwn2 yg ada anak kecil ..
@  Contest : (21 September 2014 - 10:58 PM) xde ke peraduan yang best yg tawarkan hadiah wang tunai.. ingat nak join promosi ducth lady tu, tapi nanti beli susu tu xtau nak buat apa pulak.. dah la susu untuk budak2..
@  zuss : (21 September 2014 - 07:32 AM) https://www.facebook...SAFI.MY?fref=ts
@  zuss : (21 September 2014 - 07:30 AM) https://www.facebook...alaysia?fref=ts
@  AzizMostafa : (20 September 2014 - 09:00 PM) Exchange Flowers @ Win http://maryamsoft.com/ar @ http://maryamsoft.com/en
@  zuss : (20 September 2014 - 07:45 AM) http://www.7eleven.c...onvenience.html
@  Iswara96 : (20 September 2014 - 05:45 AM) Tahniah. Proton mmg Hebat cuma saya je yg tak hebat. huhuhu
@  4zi : (19 September 2014 - 03:47 PM) Semlm proton shah alam tel...ingatkan mng keta tp saguhati...peti sejuk mini je,apapun alhamdulillah...tahniah kpd pemilik nama Proton Iriz sempena praduan 'Nama siapa hebat'
@  4zi : (19 September 2014 - 03:43 PM) Semlm proton sha
@  zuss : (17 September 2014 - 09:30 PM) https://www.facebook.com/DriveM7
@  zuss : (17 September 2014 - 09:29 PM) u r welcome  :)
@  chopperman : (17 September 2014 - 07:10 PM) tqvm zuss.. :)
@  zuss : (15 September 2014 - 12:13 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:13 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:12 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:11 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:08 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:07 AM) http://www.wallsinstantwin.com/
@  zuss : (14 September 2014 - 05:33 PM) https://www.smartmom...menang/home/bm/
@  zuss : (14 September 2014 - 05:31 PM) VICO winners http://www.maestrosw...m/en/activities
@  Iswara96 : (11 September 2014 - 04:34 AM) terimakasih sume. hadiah saguhati je bukannya Grand Prize.
@  AzizMostafa : (10 September 2014 - 08:52 PM)

تهنيئه اونتوق سموا ڤمنڠ

@  chopperman : (10 September 2014 - 08:33 PM) tahniah!
@  minibot : (10 September 2014 - 06:57 PM) Senarai pemenang italk. https://www.tm.com.m...es/winners.html
@  minibot : (10 September 2014 - 06:56 PM) Tahniah Iswara..
@  Contest : (10 September 2014 - 01:54 PM) @Iswara96 beribu-ribu taniah http://www.youtube.c...h?v=0X72EDKdexg
@  Iswara96 : (10 September 2014 - 05:22 AM) Menang hadiah saguhati (RM100)'Peraduan Pilihan Bijak,Kesihatan Dijamin' Southern Lion 2014.
@  Contest : (05 September 2014 - 09:24 PM) @AzizMostafa  already complete http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  Contest : (05 September 2014 - 09:23 PM) @AzizMostafa  already complete http://www.emenang.c...-country-level/
@  AzizMostafa : (05 September 2014 - 01:52 PM) @ Contest, Semoga Berjaya
@  AzizMostafa : (05 September 2014 - 01:51 PM) @ 6 more pages to go! http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  Ryanx : (04 September 2014 - 10:03 AM) http://bit.ly/1lIOw2i
@  Contest : (02 September 2014 - 12:34 AM) http://www.southernl..._setia2014.html
@  Contest : (31 August 2014 - 01:40 PM) @AzizMostafa my submission http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  AzizMostafa : (30 August 2014 - 02:50 PM) Dot @ Win http://typophile.com/node/119072
@  chopperman : (27 August 2014 - 08:46 PM) tq iswara..
@  Iswara96 : (27 August 2014 - 04:11 AM) ada peraduan baru dr Nestle bermula 1 Sept POP RM30. hadiah berbentuk pelancungan.
@  minibot : (26 August 2014 - 06:26 PM) ok guys, updated senarai pemenang nestle sambil beramal. http://www.nestle.co...er-26082014.pdf
@  matperaduan : (20 August 2014 - 09:47 AM) lucky draw - http://bit.ly/1n7N4RD - byk hadiah2 menarik spt iPhone 5s, Samsung Galaxy S5, Samsung Note 3, Samsung 40” Smart TV, iPad Air...
@  Iswara96 : (15 August 2014 - 11:02 PM) cuba lagi.
@  minibot : (15 August 2014 - 05:52 PM) bagi yang terlepas senarai pemenang tea pot dekorasi kediaman http://fndairies.com...N119-winner.pdf
@  minibot : (15 August 2014 - 05:51 PM) senarai pemenang nestle sambil beramal. http://www.nestle.co...rize_winner.pdf
@  minibot : (15 August 2014 - 05:50 PM) selamat petang semua..
@  AzizMostafa : (12 August 2014 - 11:27 PM) gaza

Photo
- - - - -

[SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 longlivemusic

longlivemusic

    Fellowship Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,139 posts

Posted 21 September 2008 - 04:43 PM

Posted Image[attachment=0]0.JPG[/attachment]

TITLE: [SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya
PRIZE: 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang.
DEADLINE: 30 September 2008
WEBSITE/URL: http://www.thr.fm/ge...l/TekaLaguRaya/

DESCRIPTION:
Raikan dan semarakkan Raya anda tahun ini dengan THR Gegar. Hanya jawab 5 soalan mudah dengan betul dalam masa yang terpantas untuk menang. 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang. Mudah sahaja!

Peraduan SMS Teka Lagu Raya berlangsung pada 15 Sept 2008 sehingga 30 Sept 2008.

Jadi rebutlah peluang ini sekarang!

Terma & Syarat

1. Servis ini terbuka bagi mereka yang berusia 18 tahun dan ke atas. Bagi mereka yang berusia bawah dari 18 tahun, harus mendapatkan kebenaran ibu bapa atau penjaga.

2. Individu-individu yang menyertai peraduan (selepas ini dirujuk sebagai Peserta) hendaklah merupakan warganegara Malaysia/mempunyai status penduduk tetap Malaysia.

3. Pekerja kepada pihak Penganjur (THR GEGAR.fm) dan/atau anak-anak syarikat dan/atau syarikat-syarikat yang mempunyai kaitan dengan pihak Penganjur, penaja-penaja, agensi-agensi dan/atau mana-mana syarikat yang mempunyai kaitan dengan servis ini dan/atau ahli keluarga terdekat individu terbabit tidak berkelayakan untuk menyertai dan/atau memenangi Peraduan ini.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kesilapan teknikal. Pihak kami berhak membuat penukaran harga berdasarkan pihak pembekal kandungan. Kadar caj biasa akan dikenakan oleh syarikat telekomunikasi anda utk setiap sms dihantar.

5. Sila pastikan GPRS/WAP telah diaktifkan dan telefon bimbit anda adalah bersesuaian sebelum memuat turun. Setiap SMS yang tidak wujud / salah akan dikenakan caj RM0.30 (DiGi & Celcom sahaja).

6. Setiap Wap Push dicaj RM0.30 (kecuali Maxis). RM0.30 (Digi & Celcom sahaja) untuk setiap permintaan STOP ALL / BATAL SEMUA. Utk hentikan penerimaan mesej promosi percuma, hantar OUT / KELUAR (RM0.30 utk pelanggan Digi & Celcom sahaja) ke 36189. Untuk bantuan secara SMS, sila hantar HELP / BANTUAN (RM0.00) ke 36189.

7. Setiap Peserta layak untuk memenangi SATU hadiah ditawarkan (selepas ini dirujuk sebagai Tempoh Peraduan) sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya berlaku situasi di mana terdapat dua (2) atau lebih peserta yang mempunyai markah tertinggi yang sama bagi tempoh peraduan ditawarkan, maka peserta yang memperoleh markah tertinggi pada masa yang terawal daripada peserta yang lain akan diberi kedudukan tertinggi terlebih dahulu berbanding peserta yang lain. Keadaan ini juga akan diambilkira untuk kedudukan para peserta lain yang seterusnya.

8. Para Peserta boleh melihat kedudukan dan status masing-masing pada bila-bila masa sepanjang tempoh peraduan dijalankan. Peserta yang menerima mesej SMS menyatakan kedudukannya adalah di tempat pertama (1) pada tempoh peraduan yang ditetapkan tidak bermaksud bahawa peserta tersebut adalah pemenang bagi tempoh peraduan tersebut. Para Peserta lain juga berkemungkinan untuk memintas kedudukan peserta tersebut sebelum/sehingga tempoh peraduan tersebut berakhir.

9. Setiap bukti penghantaran SMS oleh para Peserta tidak semestinya bermaksud sebagai bukti bahawa pihak Penganjur menerima SMS tersebut. Para Peserta dengan ini adalah hanya dibenarkan untuk menyertai peraduan dengan menggunakan telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing. Penggunaan komputer-komputer peribadi, alat-alat pembantu digital peribadi dan/atau sebarang alat-alat lainnya bagi tujuan penyertaan peraduan adalah dilarang sama sekali dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

10. Para Pemenang akan dihubungi oleh pihak Penganjur melalui telefon dan/atau secara SMS. Para Peserta dinasihatkan untuk memastikan talian telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing sentiasa aktif sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya pihak Penganjur gagal menghubungi pemenang terbabit dalam apa cara sekalipun selama tiga (3) hari setelah berakhirnya tempoh peraduan dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

11. Kesemua hadiah mesti dituntut dalam tempoh satu (1) bulan dari tarikh pemberitahuan (selepas ini dirujuk sebagai Jangkamasa Tuntutan). Para Pemenang adalah bertanggungjawab secara sendiri untuk menuntut hadiah masing-masing, dan pihak Penganjur adalah tidak bertanggungjawab untuk memberi sebarang notis mengenai tarikh tutup tuntutan hadiah. Hadiah-hadiah yang gagal untuk dituntut dalam tempoh Jangkamasa Tuntutan akan dilupuskan oleh pihak Penganjur dan pihak Penganjur, agen-egennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya tidak mempunyai sebarang liabiliti terhadap pemenang dalam sebarang aspek sekalipun.

12. Kesemua hadiah hendaklah dituntut secara sendiri oleh Pemenang melainkan pihak Penganjur menyatakan sebaliknya. Bukti pengenalan diri berkemungkinan akan diperlukan yang mempunyai sesalinan gambar di dalamnya (sebagai contoh, termasuk tetapi tidak terhad kepada kad pengenalan, lesen memandu, paspot, dan sebagainya yang mana mempamerkan sesalinan gambar Pemenang).

13. Dalam situasi-situasi khas dan tertakluk kepada budibicara mutlak pihak Penganjur, seseorang Pemenang boleh melantik wakil yang ditetapkan untuk menuntut hadiah. Wakil tersebut hendaklah mengemukakan kebenaran bertulis daripada pemenang dan mengemukakan bersama-samanya bukti tanda pengenalan diri kedua-dua pemenang dan wakilnya.

14. Dalam situasi di mana seseorang Pemenang memilih untuk tidak menerima sesuatu hadiah, pemenang berkenaan terlucut segala hak dan tuntutan terhadap hadiah berkenaan, yang mana akan diuruskan oleh pihak Penganjur menurut budibicara mutlaknya.

15. Segala Hadiah adalah diterima di bawah risiko pemenang secara sepenuhnya dan pihak Penganjur dengan ini mengesahkan bahawa ia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang hadiah selagi mana ianya dibenarkan di bawah undang-undang.

16. Sekiranya sesuatu Hadiah yang ditetapkan tidak dapat disediakan atas sebab-sebab tertentu, pihak Penganjur berhak menggunakan budibicara mutlaknya untuk menukar hadiah tersebut dengan hadiah lain sebagai gantinya yang mempunyai nilai yang sama dengan hadiah yang dijanjikan dalam peraduan tanpa sebarang notis awal diberi pada bila-bila masa kepada pemenang. Kesemua Hadiah tidak boleh dipulangkan kembali dan ditukarganti kepada pihak Penganjur dalam sebarang bentuk hadiah yang lain seperti wang tunai.

17. Kesemua Peserta adalah dilepaskan daripada, dan bersetuju untuk mengindemniti pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang liabiliti, kos, kerugian dan/atau perbelanjaan yang timbul hasil daripada sebarang hadiah dan/atau penglibatan di dalam peraduan ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada kecederaan peribadi dan/atau kerosakan terhadap harta benda sama ada secara terus atau tidak langsung, secara patut nampak (foreseeable), yang timbul hadir daripada perbuatan cuai dan/atau kegagalan untuk melaksanakan sesuatu perkara dan/atau sebaliknya.

18. Para Pemenang adalah bertanggungjawab terhadap sebarang dan kesemua cukai yang perlu dibayar hasil daripada sesuatu Hadiah yang diberi atau diterima.

19. Para Pemenang boleh, di bawah budibicara mutlak pihak Penganjur dikehendaki untuk menandatangani perjanjian pelepasan dan indemniti dalam bentuk yang disediakan oleh pihak Penganjur untuk penerimaan sebarang hadiah.

20. Para Peserta adalah dikehendaki oleh pihak Penganjur untuk menyertai sesi temuramah, sesi bergambar, sesi video dan/atau filem dan para peserta dengan ini memperakui bahawa pihak Penganjur mempunyai hak untuk menggunakan temuramah-temuramah, gambar-gambar publisiti, video dan/atau filem tersebut dalam sebarang medium dan dalam sebarang keadaaan yang pihak Penganjur fikir bersesuaian, tanpa sebarang bayaran pampasan dalam apa bentuk sekalipun diberikan.

21. Para Pemenang dengan ini memperakui dan mempersetujui bahawa masing-masing melibatkan diri di dalam peraduan di atas risiko sendiri dan juga dengan ini bersetuju untuk menanggung rugi pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang kos, kerugian, kehilangan, perbelanjaan dan/atau liabilti, yang mana termasuk kehilangan nama baik, reputasi dan/atau yuran-yuran penasihat-penasihat profesional, dan juga sebarang tuntutan yang timbul hasil daripada tindakan para Pemenang itu sendiri berkaitan dengan peraduan, hadiah dan/atau hasil daripada perlanggaran obligasi-obligasi para pemenang di dalam ini.

22. Untuk sebarang pertanyaan berkaitan dengan servis ini, sila hubungi di talian 03-79577111, 9 pagi hingga 6 petang (Isnin Jumaat).

23. Servis ini dibawa khas oleh Airtime Management Programming Sdn Bhd, 403472-D. Dijana oleh M3Tech (Asia) Berhad (dahulu dikenali sebagai AKN Messaging Technologies Bhd, 482772-D)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users