Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  AzizMostafa : (20 September 2014 - 09:00 PM) Exchange Flowers @ Win http://maryamsoft.com/ar @ http://maryamsoft.com/en
@  zuss : (20 September 2014 - 07:45 AM) http://www.7eleven.c...onvenience.html
@  Iswara96 : (20 September 2014 - 05:45 AM) Tahniah. Proton mmg Hebat cuma saya je yg tak hebat. huhuhu
@  4zi : (19 September 2014 - 03:47 PM) Semlm proton shah alam tel...ingatkan mng keta tp saguhati...peti sejuk mini je,apapun alhamdulillah...tahniah kpd pemilik nama Proton Iriz sempena praduan 'Nama siapa hebat'
@  4zi : (19 September 2014 - 03:43 PM) Semlm proton sha
@  zuss : (17 September 2014 - 09:30 PM) https://www.facebook.com/DriveM7
@  zuss : (17 September 2014 - 09:29 PM) u r welcome  :)
@  chopperman : (17 September 2014 - 07:10 PM) tqvm zuss.. :)
@  zuss : (15 September 2014 - 12:13 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:13 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:12 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:11 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:08 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (15 September 2014 - 12:07 AM) http://www.wallsinstantwin.com/
@  zuss : (14 September 2014 - 05:33 PM) https://www.smartmom...menang/home/bm/
@  zuss : (14 September 2014 - 05:31 PM) VICO winners http://www.maestrosw...m/en/activities
@  Iswara96 : (11 September 2014 - 04:34 AM) terimakasih sume. hadiah saguhati je bukannya Grand Prize.
@  AzizMostafa : (10 September 2014 - 08:52 PM)

تهنيئه اونتوق سموا ڤمنڠ

@  chopperman : (10 September 2014 - 08:33 PM) tahniah!
@  minibot : (10 September 2014 - 06:57 PM) Senarai pemenang italk. https://www.tm.com.m...es/winners.html
@  minibot : (10 September 2014 - 06:56 PM) Tahniah Iswara..
@  Contest : (10 September 2014 - 01:54 PM) @Iswara96 beribu-ribu taniah http://www.youtube.c...h?v=0X72EDKdexg
@  Iswara96 : (10 September 2014 - 05:22 AM) Menang hadiah saguhati (RM100)'Peraduan Pilihan Bijak,Kesihatan Dijamin' Southern Lion 2014.
@  Contest : (05 September 2014 - 09:24 PM) @AzizMostafa  already complete http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  Contest : (05 September 2014 - 09:23 PM) @AzizMostafa  already complete http://www.emenang.c...-country-level/
@  AzizMostafa : (05 September 2014 - 01:52 PM) @ Contest, Semoga Berjaya
@  AzizMostafa : (05 September 2014 - 01:51 PM) @ 6 more pages to go! http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  Ryanx : (04 September 2014 - 10:03 AM) http://bit.ly/1lIOw2i
@  Contest : (02 September 2014 - 12:34 AM) http://www.southernl..._setia2014.html
@  Contest : (31 August 2014 - 01:40 PM) @AzizMostafa my submission http://www.emenang.c...ng-dot-contest/
@  AzizMostafa : (30 August 2014 - 02:50 PM) Dot @ Win http://typophile.com/node/119072
@  chopperman : (27 August 2014 - 08:46 PM) tq iswara..
@  Iswara96 : (27 August 2014 - 04:11 AM) ada peraduan baru dr Nestle bermula 1 Sept POP RM30. hadiah berbentuk pelancungan.
@  minibot : (26 August 2014 - 06:26 PM) ok guys, updated senarai pemenang nestle sambil beramal. http://www.nestle.co...er-26082014.pdf
@  matperaduan : (20 August 2014 - 09:47 AM) lucky draw - http://bit.ly/1n7N4RD - byk hadiah2 menarik spt iPhone 5s, Samsung Galaxy S5, Samsung Note 3, Samsung 40” Smart TV, iPad Air...
@  Iswara96 : (15 August 2014 - 11:02 PM) cuba lagi.
@  minibot : (15 August 2014 - 05:52 PM) bagi yang terlepas senarai pemenang tea pot dekorasi kediaman http://fndairies.com...N119-winner.pdf
@  minibot : (15 August 2014 - 05:51 PM) senarai pemenang nestle sambil beramal. http://www.nestle.co...rize_winner.pdf
@  minibot : (15 August 2014 - 05:50 PM) selamat petang semua..
@  AzizMostafa : (12 August 2014 - 11:27 PM) gaza
@  Boon : (11 August 2014 - 02:59 PM) https://www.facebook...272938059565368
@  Boon : (11 August 2014 - 02:10 PM) https://www.magnumgo...om.my/index.php
@  Mrs Zara : (07 August 2014 - 02:30 PM) Selamat petang.. siapa tahu nombor telefon ni area mana ye? 03-78445098
@  Contest : (06 August 2014 - 06:51 PM) satu resit redbull hanya satu penyertaan, walaupun beli banyak dalam satu resit.. lagi satu kalau beli kena cari kedai yang resitnya ada no resit, kalau x dak tak bolehlah submit.
@  sizuka.naomi : (06 August 2014 - 04:54 PM) Tq @Contest. Kembung perut la minum redbull nampak gayanya sebab nak dapat yg ke 100... hihihi
@  Contest : (06 August 2014 - 04:50 PM) setiap sms yg dihantar, redbull akan  reply no siri ke berapa yg kita hntar pada waktu tu
@  Contest : (06 August 2014 - 04:49 PM) @sizuka setiap jam seorang pemenang akan dipilih jika dia mendapat no siri ke 100.
@  sizuka.naomi : (06 August 2014 - 04:26 PM) tak fahamlah dengan peraduan redbull tu  :wacko:
@  Mrs Zara : (05 August 2014 - 12:59 PM) Siapa ada menang peraduan sms mi sedaap?
@  Contest : (29 July 2014 - 01:54 AM) saya pun melapas gak no 105.
@  Iswara96 : (28 July 2014 - 11:45 PM) melepas RM1000 dr Red Bull. SMS no #111 utk jam terakhir hadiah Bonus.
@  Iswara96 : (27 July 2014 - 04:44 AM) hari ni last puasa esok dh nak raya. selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir n batin.
@  Iswara96 : (26 July 2014 - 05:27 AM) haha. mesti ngah bz wat 'slogan'tu. huhuhu
@  Maizah Mohd : (25 July 2014 - 11:49 AM) :geek:
@  Iswara96 : (23 July 2014 - 04:48 AM) hehe time nk raya mesti ada promosi. dh agak mesti Astro. terimakasih @contest
@  Contest : (22 July 2014 - 06:52 PM) http://whocallsme.co...aspx/0341457200
@  Contest : (22 July 2014 - 06:51 PM) @iswara  whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0341457200
@  Iswara96 : (22 July 2014 - 03:55 PM) #03-41457200 no sape ni. Call balik x de respon. Tq.
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 02:17 PM) @arandelle Oh banyak tu..tahniah.
@  arandelle : (22 July 2014 - 01:04 PM) @Mrs Zara Sy kena check balik. Sy menang Rm300
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 10:44 AM) @4zi http://www.dutchlady...e=jomblkkampung
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 10:43 AM) @arandelle Sy dah lama dapat baucer rm100 untuk peraduan #JanjiSihat.
@  zuss : (22 July 2014 - 05:19 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (22 July 2014 - 05:17 AM) https://www.facebook...&type=1
@  Iswara96 : (22 July 2014 - 05:07 AM) tahniah arandelle
@  zuss : (22 July 2014 - 04:47 AM) https://www.facebook...&type=1
@  zuss : (22 July 2014 - 04:46 AM) https://www.facebook...?type=1
@  arandelle : (22 July 2014 - 12:21 AM) @4zi peraduan Dutch lady & Mesra Petronas bermula 15 Julai
@  arandelle : (22 July 2014 - 12:03 AM) Contest paddlepop http://www.paddlepop...si/default.aspx
@  4zi : (21 July 2014 - 12:46 PM) Peraduan jom balik kg anjuran siapa....dh tutup lum cntz ni?
@  arandelle : (21 July 2014 - 12:09 PM) Nak tanya saya ada menang NESTLÉ #JanjiSihat Contest ada sesiapa dah terima hadiah?
@  arandelle : (21 July 2014 - 12:04 PM) Alhamdulillah dapat panggilan dari Dutch Lady menang hadiah mingguan Peraduan Jom Balik Kampung. Jom sertai Peraduan Bonanza 2014 sambil menjana pendapatan http://bit.ly/1nXX9Ez
@  Iswara96 : (19 July 2014 - 04:40 AM) borang dettol htr 1 je. itupun dh masuk minnggu akhir. alhamdulillah
@  Iswara96 : (19 July 2014 - 04:39 AM) tahniah mrs zara. h
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 03:02 PM) @Iswara96 Beli banyak ke Dettol?
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 03:01 PM) Contest Glade borang ada dekat Mydin..tarikh tutup 31 Julai 2014.
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 02:54 PM) Alhamdulillah rezeki jumaat, weekly winner peraduan sms misedaap, peraduan jom balik kampung Dutch Lady dengan contest perodua sempena Father's Day.Rezeki selepas ditimpa musibah anak tak sihat.Harap kawan-kawan juga berjaya.
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 02:52 PM) Al Fatihah dan salam takziah bt krew dan penumpang MH17.
@  zuss : (18 July 2014 - 05:44 AM) http://www.euro-atla...41ae2092cca1348
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 05:01 AM) sedih krana pesawat mas ditembak jatuh.
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 05:00 AM) gembira krana dpt call dr dettol menang baucer RM50.
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 04:59 AM) gembira n sedih utk semlm nye cite. gembira kerana krew sunlight dtg ke rumah
@  arandelle : (17 July 2014 - 06:35 PM) Maklumat Peraduan Bonanza 2014 http://bit.ly/1nyVjFp
@  AzizMostafa : (17 July 2014 - 03:12 PM) Discover Malaysian History @ Culture with Jawi http://www.cias.kyot.../eng/index.html
@  arandelle : (17 July 2014 - 02:58 PM) Sertai peraduan Bonanza 2014 hadiah antara hadiah kereta Proton Preve & Persona untuk maklumat bit.ly/1nyVjFp
Untuk menyertai http://bit.ly/WealthyTune
@  zuss : (17 July 2014 - 02:20 PM) http://www.stopmissingout.com.my/
@  gunsie : (17 July 2014 - 09:42 AM) http://JobandPay.com/?id=62156
@  Firdaus Azhar : (17 July 2014 - 03:33 AM) https://www.winadrea...pes=og.shares hadiah rumah dari hong leong
@  Contest : (15 July 2014 - 06:54 PM) http://redbull.com.my/tiktok/
@  itikpaq : (14 July 2014 - 08:26 AM) dekat fb fair&lovely
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:51 AM) http://www.PlugInPro...1/giveaway.html
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:49 AM) http://7d1635pa-gf31....clickbank.net/
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:48 AM) http://4bca21nd2ko6w....clickbank.net/
@  Contest : (12 July 2014 - 10:19 AM) https://www.facebook...659651237461566
@  zuss : (09 July 2014 - 12:46 PM) http://www.mymesra.c...pl=2011_article
@  zuss : (09 July 2014 - 12:44 PM) http://www.shell.com...in-contest.html
@  shahida : (09 July 2014 - 07:48 AM) @itikpaq peraduan seri aidilfitri tu nk tgk kat mana?
@  shahida : (09 July 2014 - 07:47 AM) dorg tulis nescafe white coffee kan? saya pun dh kompius...hehehe... yg saya dah hantar saya buat A,B,C
@  Iswara96 : (09 July 2014 - 05:25 AM) ada peraduan baru dr Red Bull 'Kemenangan TikTok SMS Raya' Ada hadiah wang tunai berjumlah RM80k bermula 15 Julai. Kat laman webnya belum ada info. http://www.redbull.com.my
@  zuss : (08 July 2014 - 08:52 PM) https://www.facebook...&type=1

Photo
- - - - -

[SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 longlivemusic

longlivemusic

    Fellowship Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,139 posts

Posted 21 September 2008 - 04:43 PM

Posted Image[attachment=0]0.JPG[/attachment]

TITLE: [SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya
PRIZE: 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang.
DEADLINE: 30 September 2008
WEBSITE/URL: http://www.thr.fm/ge...l/TekaLaguRaya/

DESCRIPTION:
Raikan dan semarakkan Raya anda tahun ini dengan THR Gegar. Hanya jawab 5 soalan mudah dengan betul dalam masa yang terpantas untuk menang. 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang. Mudah sahaja!

Peraduan SMS Teka Lagu Raya berlangsung pada 15 Sept 2008 sehingga 30 Sept 2008.

Jadi rebutlah peluang ini sekarang!

Terma & Syarat

1. Servis ini terbuka bagi mereka yang berusia 18 tahun dan ke atas. Bagi mereka yang berusia bawah dari 18 tahun, harus mendapatkan kebenaran ibu bapa atau penjaga.

2. Individu-individu yang menyertai peraduan (selepas ini dirujuk sebagai Peserta) hendaklah merupakan warganegara Malaysia/mempunyai status penduduk tetap Malaysia.

3. Pekerja kepada pihak Penganjur (THR GEGAR.fm) dan/atau anak-anak syarikat dan/atau syarikat-syarikat yang mempunyai kaitan dengan pihak Penganjur, penaja-penaja, agensi-agensi dan/atau mana-mana syarikat yang mempunyai kaitan dengan servis ini dan/atau ahli keluarga terdekat individu terbabit tidak berkelayakan untuk menyertai dan/atau memenangi Peraduan ini.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kesilapan teknikal. Pihak kami berhak membuat penukaran harga berdasarkan pihak pembekal kandungan. Kadar caj biasa akan dikenakan oleh syarikat telekomunikasi anda utk setiap sms dihantar.

5. Sila pastikan GPRS/WAP telah diaktifkan dan telefon bimbit anda adalah bersesuaian sebelum memuat turun. Setiap SMS yang tidak wujud / salah akan dikenakan caj RM0.30 (DiGi & Celcom sahaja).

6. Setiap Wap Push dicaj RM0.30 (kecuali Maxis). RM0.30 (Digi & Celcom sahaja) untuk setiap permintaan STOP ALL / BATAL SEMUA. Utk hentikan penerimaan mesej promosi percuma, hantar OUT / KELUAR (RM0.30 utk pelanggan Digi & Celcom sahaja) ke 36189. Untuk bantuan secara SMS, sila hantar HELP / BANTUAN (RM0.00) ke 36189.

7. Setiap Peserta layak untuk memenangi SATU hadiah ditawarkan (selepas ini dirujuk sebagai Tempoh Peraduan) sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya berlaku situasi di mana terdapat dua (2) atau lebih peserta yang mempunyai markah tertinggi yang sama bagi tempoh peraduan ditawarkan, maka peserta yang memperoleh markah tertinggi pada masa yang terawal daripada peserta yang lain akan diberi kedudukan tertinggi terlebih dahulu berbanding peserta yang lain. Keadaan ini juga akan diambilkira untuk kedudukan para peserta lain yang seterusnya.

8. Para Peserta boleh melihat kedudukan dan status masing-masing pada bila-bila masa sepanjang tempoh peraduan dijalankan. Peserta yang menerima mesej SMS menyatakan kedudukannya adalah di tempat pertama (1) pada tempoh peraduan yang ditetapkan tidak bermaksud bahawa peserta tersebut adalah pemenang bagi tempoh peraduan tersebut. Para Peserta lain juga berkemungkinan untuk memintas kedudukan peserta tersebut sebelum/sehingga tempoh peraduan tersebut berakhir.

9. Setiap bukti penghantaran SMS oleh para Peserta tidak semestinya bermaksud sebagai bukti bahawa pihak Penganjur menerima SMS tersebut. Para Peserta dengan ini adalah hanya dibenarkan untuk menyertai peraduan dengan menggunakan telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing. Penggunaan komputer-komputer peribadi, alat-alat pembantu digital peribadi dan/atau sebarang alat-alat lainnya bagi tujuan penyertaan peraduan adalah dilarang sama sekali dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

10. Para Pemenang akan dihubungi oleh pihak Penganjur melalui telefon dan/atau secara SMS. Para Peserta dinasihatkan untuk memastikan talian telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing sentiasa aktif sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya pihak Penganjur gagal menghubungi pemenang terbabit dalam apa cara sekalipun selama tiga (3) hari setelah berakhirnya tempoh peraduan dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

11. Kesemua hadiah mesti dituntut dalam tempoh satu (1) bulan dari tarikh pemberitahuan (selepas ini dirujuk sebagai Jangkamasa Tuntutan). Para Pemenang adalah bertanggungjawab secara sendiri untuk menuntut hadiah masing-masing, dan pihak Penganjur adalah tidak bertanggungjawab untuk memberi sebarang notis mengenai tarikh tutup tuntutan hadiah. Hadiah-hadiah yang gagal untuk dituntut dalam tempoh Jangkamasa Tuntutan akan dilupuskan oleh pihak Penganjur dan pihak Penganjur, agen-egennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya tidak mempunyai sebarang liabiliti terhadap pemenang dalam sebarang aspek sekalipun.

12. Kesemua hadiah hendaklah dituntut secara sendiri oleh Pemenang melainkan pihak Penganjur menyatakan sebaliknya. Bukti pengenalan diri berkemungkinan akan diperlukan yang mempunyai sesalinan gambar di dalamnya (sebagai contoh, termasuk tetapi tidak terhad kepada kad pengenalan, lesen memandu, paspot, dan sebagainya yang mana mempamerkan sesalinan gambar Pemenang).

13. Dalam situasi-situasi khas dan tertakluk kepada budibicara mutlak pihak Penganjur, seseorang Pemenang boleh melantik wakil yang ditetapkan untuk menuntut hadiah. Wakil tersebut hendaklah mengemukakan kebenaran bertulis daripada pemenang dan mengemukakan bersama-samanya bukti tanda pengenalan diri kedua-dua pemenang dan wakilnya.

14. Dalam situasi di mana seseorang Pemenang memilih untuk tidak menerima sesuatu hadiah, pemenang berkenaan terlucut segala hak dan tuntutan terhadap hadiah berkenaan, yang mana akan diuruskan oleh pihak Penganjur menurut budibicara mutlaknya.

15. Segala Hadiah adalah diterima di bawah risiko pemenang secara sepenuhnya dan pihak Penganjur dengan ini mengesahkan bahawa ia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang hadiah selagi mana ianya dibenarkan di bawah undang-undang.

16. Sekiranya sesuatu Hadiah yang ditetapkan tidak dapat disediakan atas sebab-sebab tertentu, pihak Penganjur berhak menggunakan budibicara mutlaknya untuk menukar hadiah tersebut dengan hadiah lain sebagai gantinya yang mempunyai nilai yang sama dengan hadiah yang dijanjikan dalam peraduan tanpa sebarang notis awal diberi pada bila-bila masa kepada pemenang. Kesemua Hadiah tidak boleh dipulangkan kembali dan ditukarganti kepada pihak Penganjur dalam sebarang bentuk hadiah yang lain seperti wang tunai.

17. Kesemua Peserta adalah dilepaskan daripada, dan bersetuju untuk mengindemniti pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang liabiliti, kos, kerugian dan/atau perbelanjaan yang timbul hasil daripada sebarang hadiah dan/atau penglibatan di dalam peraduan ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada kecederaan peribadi dan/atau kerosakan terhadap harta benda sama ada secara terus atau tidak langsung, secara patut nampak (foreseeable), yang timbul hadir daripada perbuatan cuai dan/atau kegagalan untuk melaksanakan sesuatu perkara dan/atau sebaliknya.

18. Para Pemenang adalah bertanggungjawab terhadap sebarang dan kesemua cukai yang perlu dibayar hasil daripada sesuatu Hadiah yang diberi atau diterima.

19. Para Pemenang boleh, di bawah budibicara mutlak pihak Penganjur dikehendaki untuk menandatangani perjanjian pelepasan dan indemniti dalam bentuk yang disediakan oleh pihak Penganjur untuk penerimaan sebarang hadiah.

20. Para Peserta adalah dikehendaki oleh pihak Penganjur untuk menyertai sesi temuramah, sesi bergambar, sesi video dan/atau filem dan para peserta dengan ini memperakui bahawa pihak Penganjur mempunyai hak untuk menggunakan temuramah-temuramah, gambar-gambar publisiti, video dan/atau filem tersebut dalam sebarang medium dan dalam sebarang keadaaan yang pihak Penganjur fikir bersesuaian, tanpa sebarang bayaran pampasan dalam apa bentuk sekalipun diberikan.

21. Para Pemenang dengan ini memperakui dan mempersetujui bahawa masing-masing melibatkan diri di dalam peraduan di atas risiko sendiri dan juga dengan ini bersetuju untuk menanggung rugi pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang kos, kerugian, kehilangan, perbelanjaan dan/atau liabilti, yang mana termasuk kehilangan nama baik, reputasi dan/atau yuran-yuran penasihat-penasihat profesional, dan juga sebarang tuntutan yang timbul hasil daripada tindakan para Pemenang itu sendiri berkaitan dengan peraduan, hadiah dan/atau hasil daripada perlanggaran obligasi-obligasi para pemenang di dalam ini.

22. Untuk sebarang pertanyaan berkaitan dengan servis ini, sila hubungi di talian 03-79577111, 9 pagi hingga 6 petang (Isnin Jumaat).

23. Servis ini dibawa khas oleh Airtime Management Programming Sdn Bhd, 403472-D. Dijana oleh M3Tech (Asia) Berhad (dahulu dikenali sebagai AKN Messaging Technologies Bhd, 482772-D)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users