Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  jiahai75 : (03 August 2015 - 01:04 AM) Takpe, yang penting tengok senarai Hadiah Utama
@  Iswara96 : (02 August 2015 - 04:08 PM) Nama pemenang hadiah harian dah kuar Peraduan Ceria Raya bersama F&N.  :thumbsd:  :thumbsd:  :thumbsd:
@  AFAH4185 : (27 July 2015 - 10:58 PM) sy pun dh antar tadi. tapi x tau la. bukti pembelian pun x byk. nasib2
@  Contest : (27 July 2015 - 12:53 PM) tadi baru hntar borang peraduan ceria raya f&n.. harap2 menang lah hadiah harian ..hehe
@  Iswara96 : (24 July 2015 - 03:34 AM) Ada sape2 yg dah dapat panggilan telefon dr Permanis @ Maggi?
@  AzizMostafa : (23 July 2015 - 09:20 AM) Menang Kerja! http://vectorise.net...ms/threads/9030
Menang Alat! http://vectorise.net...ms/threads/9009
@  Contest : (22 July 2015 - 05:12 AM) play and stand  chance to win tuna http://www.ayambrand...-tuna-game.html
@  AzizMostafa : (21 July 2015 - 10:21 AM) Farihah Nazri!  http://crea-sunny.deviantart.com/ Please post your Jawi handwriting here! http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/
@  AzizMostafa : (21 July 2015 - 09:58 AM) Salam @ Selamat Hari Raya! Menang Fon Jawi http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/ Selamat Maju Jaya
http://crea-sunny.deviantart.com/
@  AzizMostafa : (21 July 2015 - 09:57 AM) Salam @ Selamat Hari Raya! Menang Fon Jawi http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/ Selamat Maju Jaya
http://crea-

sunny.deviantart.com/
@  Iswara96 : (21 July 2015 - 04:29 AM) Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin pd sume warga Forum.
@  AzizMostafa : (16 July 2015 - 03:19 PM) Tulis Selamat Hari Raya & Menang! http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/
Selamat Maju Jaya
@  Contest : (14 July 2015 - 10:50 PM) https://www.facebook...2890236/?type=1
@  AzizMostafa : (12 July 2015 - 11:24 AM) Menang unik @ dinamik Fon! http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/ Selamat Maju Jaya
@  AzizMostafa : (10 July 2015 - 12:40 PM) سلامت هاري راي عيد الفطري
http://www.gulfup.com/?PMz0MB
@  faizallhassan : (04 July 2015 - 04:06 PM) There is one contest from Ferrero Rocher closing date 27 July. But the T&C in the contest form didn't mention about method of winners selection. I also tried hardly to find the official website of the contest but couldn't find any. Anyone?
@  Contest : (26 June 2015 - 10:12 PM) redbull orang kaya je leh join contest tu.. huhuh
@  Contest : (26 June 2015 - 10:11 PM) *rasanya
@  Contest : (26 June 2015 - 10:11 PM) peraduan ribena tu ranya lagi 2 bulan kut baru umum pemenang
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 08:40 PM) http://www.redbull.com.my
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 08:39 PM) http://www.red bull.com.my
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 08:38 PM) Pemenang dipilih melalui belian tertinggi. http://WWW.red bull.com.my
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 08:36 PM) Hadiah utama melancung ke Korea Vila menyertai Peraduan Daya Kekuatan Ramadhan anjuran Red Bull. Pemenang dip I
@  magna_imperial : (23 June 2015 - 11:59 AM) Get free RM25 worth of credit! https://secure.easyp...LDWIB22GcukekI=
@  magna_imperial : (23 June 2015 - 11:58 AM) Get free RM2j worth of credit! https://secure.easyp...LDWIB22GcukekI=
@  magna_imperial : (23 June 2015 - 11:54 AM) Get free Ucard or Bcard points! http://umobile.woop.my/?friend=179823
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 12:43 AM) Info lanjut ada kat facebook dia... High 5 bread.
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 12:02 AM) Jom sertai Peraduan Taste.Savour.Love & Win anjuran roti High 5. Peraduan berakhir 3 Ogos. Hadiah utama RM5000.00 utk 2 peserta.
@  Iswara96 : (22 June 2015 - 11:59 PM) Terlepas Peraduan Ribena. X perasan borang. Tamat peraduan baru perasan borang. Huhuhu
@  nurislah1983 : (19 June 2015 - 10:58 PM) Peraduan ribena serlahkan impianmu tu apa citer ekk? Bila dyeorg nk umumkan keputusannya..
@  Iswara96 : (19 June 2015 - 05:13 AM) Selamat menjalani ibadat puasa kpd sume muslimin n muslimat warga eMenang comm. Forum.
@  AzizMostafa : (18 June 2015 - 12:37 PM) سلام رمضان
يڠ مان ساتو توليسن منچرمينکن ايدينتيتي ملايو؟
Which script reflects Malay identity?
@  AzizMostafa : (18 June 2015 - 11:48 AM) Salam Ramazan! Which Typeface has Malay Identity? http://typophile.com/files/PBMJ.pdf
@  Iswara96 : (15 June 2015 - 05:28 AM) Jom sertai Peraduan Ceria Raya Bersama F&N. Hadiah utama  sebuah rumah bernilai RM1 juta. http://www.fnbm.com.my
@  matperaduan : (13 June 2015 - 06:19 PM) Menang smartphone Huawei P8 bernilai RM1800. Tak perlu pembelian. Cuma daftar melalui akaun FB: http://bit.ly/menangP8
@  AzizMostafa : (12 June 2015 - 01:25 PM) Win 1500 http://www.emenang.c...-jawi-win-1500/
@  Iswara96 : (10 June 2015 - 04:07 AM) Dah rasanya.
@  AFAH4185 : (09 June 2015 - 08:56 PM) ada x result aiskrim magnum tu ari
@  Iswara96 : (05 June 2015 - 06:04 AM) Sertai Peraduan Sambutan Aidilfitri bersam Unilever Bonanza. http://www.unilever.com.my
@  Iswara96 : (02 June 2015 - 04:59 AM) Sertai Peraduan Meriahkan Raya Bersama Nestle. http://www.nestle.com.my
@  Iswara96 : (02 June 2015 - 04:52 AM) Sertai Peraduan Jom Menang & Beramal bersama Maggi. http://www.maggi.com.my
@  Nadim : (26 May 2015 - 04:45 PM) hadiah RM5,000 to be won. Visit https://www.facebook...wAntabax?ref=hl untk maklumat lanjut.. :)
@  Nadim : (26 May 2015 - 04:44 PM) Hi everyone, i am organizing a competition.
@  Contest : (21 May 2015 - 09:56 PM) tomorow want submit lagi, ribena contest..
@  Contest : (19 May 2015 - 11:04 PM) already join ribena contest, hope win habib jewel vaucerr.. :bbq:
@  magna_imperial : (08 May 2015 - 11:05 AM) Earn Bcard or Ucard point by joining this! http://umobile.woop.my/?friend=179823
@  arandelle : (28 April 2015 - 06:44 AM) Be the last person to clicking to win Air Asia 42000 Big Points http://goo.gl/oWYBEl
@  mabeal : (23 April 2015 - 12:02 AM) http://www.airasia.c...ay-contest.page
@  magna_imperial : (20 April 2015 - 04:22 PM) Get RM25 credit for free when you sign-up for free! http://goo.gl/rtX27j
@  matperaduan : (20 April 2015 - 09:19 AM) Menangi handset Oppo N3. Tak perlu beli, tulis slogan atau berselfie: http://bit.ly/oppo-n3
@  magna_imperial : (18 April 2015 - 11:40 AM) Earn extra money by just sharing! http://bit.ly/1wayqws
@  magna_imperial : (18 April 2015 - 11:40 AM) Earn extra money by just sharing! http:bit.ly/1wayqws
@  Contest : (18 April 2015 - 03:24 AM) Tawaran beri kucing secara percuma di peraduan Facebook dikecam http://berita.mediac...ng/1622040.html
@  mabeal : (17 April 2015 - 04:54 PM) http://bit.ly/1Dcw5EV
@  matperaduan : (10 April 2015 - 10:58 PM) Menangi Apple iMac 27inci dgn retina display bernilai RM8500. Tiada pembelian. Tak perlu selfie atau slogan http://bit.ly/winimac
@  mabeal : (08 April 2015 - 02:55 PM) NIVEA contest winners list https://www.facebook...557031657766678
@  mabeal : (07 April 2015 - 06:44 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (07 April 2015 - 04:28 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (07 April 2015 - 04:27 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (07 April 2015 - 04:02 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (07 April 2015 - 03:53 PM) https://www.facebook...?type=1
@  matperaduan : (06 April 2015 - 05:32 PM) Win RedMi2 and power banks. Free to enter. No selfie or slogan needed. http://www.emenang.c...nd-win-contest/
@  Contest : (02 April 2015 - 10:43 PM) https://www.facebook...4313719/?type=1
@  Contest : (02 April 2015 - 10:32 PM) https://www.facebook...7260621/?type=1
@  Contest : (02 April 2015 - 10:29 PM) https://www.facebook...1845341/?type=1
@  Contest : (02 April 2015 - 10:29 PM) https://www.facebook...921141894576233
@  mabeal : (02 April 2015 - 03:10 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (02 April 2015 - 01:32 PM) http://www.whohaa.co...?referral=60994
@  mabeal : (01 April 2015 - 05:18 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (01 April 2015 - 05:14 PM) https://www.facebook...?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 02:56 PM) https://www.facebook...5542906/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:57 AM) https://www.facebook...5846841/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:47 AM) http://ww2.nestle.com.my/drumsticks/
@  Contest : (01 April 2015 - 01:35 AM) https://www.facebook...0047164/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:32 AM) https://www.facebook...15130425368629/
@  Contest : (01 April 2015 - 01:28 AM) https://www.facebook...6388499/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:28 AM) https://www.facebook...0639644/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:26 AM) https://www.facebook...8918525/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:26 AM) https://www.facebook...2393154/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:25 AM) https://www.facebook...16109769&type=1
@  matperaduan : (31 March 2015 - 05:29 AM) Hari terakhir utk dapatkan "keyboard case Targus Versavu utk iPad Air". Tak perlu pembelian atau slogan. http://bit.ly/versavu
@  Iswara96 : (30 March 2015 - 02:21 PM) Jom jd Jutawan. Sertai Peraduan Permanis Label Mania. Hadiah utama RM1,000,000. Hadiah pertama 5 unit BMW 320i.Ada juga hadiah mingguan RM500.00. Peraduan bermula 1 April. Layari laman webnya @ hubungi 1300301300.
@  matperaduan : (27 March 2015 - 10:57 AM) Win a superb-looking Samsung Galaxy Note Edge. No purchase needed to enter or win http://bit.ly/tropicanacontest4
@  Contest : (26 March 2015 - 07:42 PM) Dapt saguhati peraduan permanis, tapi kena pegi ambil sendiri..Dah la jauh..melepas cam tu je hadiah tu..huhu
@  Contest : (26 March 2015 - 07:41 PM) Please Someone Share contest that offer some money..LOL  :money:  :money:
@  matperaduan : (26 March 2015 - 07:05 PM) Win Yonex badminton set. No purchase needed. No slogan. http://bit.ly/win-yonex
@  AzizMostafa : (26 March 2015 - 02:49 PM) Mahu tulis Jawi dengan fon ini? http://typophile.com/files/PBMJ.pdf Senanag: http://typophile.com/node/120811
@  AzizMostafa : (26 March 2015 - 02:44 PM)

سنڠ

من

ريد أن تكتب الملايو بهذا الخط؟

http://typophile.com/files/PBMJ.pdf

Want to write Malay in this Font?

ماهو منوليس بهاس مليسيا دڠن فون اين؟!
@  Mohd Hasrul : (25 March 2015 - 07:56 PM) JOM menang 1 set  lengkap barangan badminton YONEX..Mai join ramai2.[font=arial, '黑体', '微软雅黑', '宋体', SimHei, STHeiti, SimSun, STSong, sans-serif]https://www.sunrisec...g/?r=CU6FWDGISL[/font]
@  Mohd Hasrul : (25 March 2015 - 07:54 PM) JOM menang 1 set  lengkap barangan badminton YONEX..Mai join ramai2 [font=arial, '黑体', '微软雅黑', '宋体', SimHei, STHeiti, SimSun, STSong, sans-serif]https://www.sunrisec...g/?r=CU6FWDGISL[/font]
@  matperaduan : (20 March 2015 - 09:49 AM) Nak menang Samsung Galaxy Tab S10.5 bernilailebih RM2,000! http://bit.ly/tropicanacontest3
@  matperaduan : (17 March 2015 - 10:25 PM) Jom cuba dapatkan iPad Air 2. Tak perlu slogan atau selfie. Pembelian tidak diperlukan. http://bit.ly/tropicanacontest2
@  AFAH4185 : (17 March 2015 - 08:40 PM) peraduan magnum walls sape dpt bmw tu
@  AFAH4185 : (17 March 2015 - 08:33 PM) tanya skit kome. ate dah ade ke pemenang redbull volkswagon polo tu. sebijik utk pmpuan sbijik utk lelaki
@  matperaduan : (13 March 2015 - 09:53 AM) Win and iPad Air 2 in this easy online contest. No slogan, purchase, or even selfie required - http://bit.ly/tropicanacontest
@  matpc : (11 March 2015 - 12:09 PM) Redeem FREE mobile reloads & shopping vouchers! http://goo.gl/ByLsCq
@  matperaduan : (07 March 2015 - 08:22 AM) Win iMac. Easy online contest. No purchase necessary: http://bit.ly/tropicanacontest
@  AzizMostafa : (03 March 2015 - 12:54 AM) Woi melayu! http://typophile.com/files/Match.pdf Jangan Terlepas! http://www.emenang.c...a-malaysia-win/
@  AzizMostafa : (03 March 2015 - 12:52 AM) Woi melayu! http://typophile.com/files/Match.pdf Jangan Terlepas! Ohttp://www.emenang.c...a-malaysia-win/
@  Ryanx : (02 March 2015 - 08:04 PM) https://anapp.me/f/CTK/+895/

Photo
- - - - -

[SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 longlivemusic

longlivemusic

    Fellowship Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,139 posts

Posted 21 September 2008 - 04:43 PM

Posted Image[attachment=0]0.JPG[/attachment]

TITLE: [SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya
PRIZE: 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang.
DEADLINE: 30 September 2008
WEBSITE/URL: http://www.thr.fm/ge...l/TekaLaguRaya/

DESCRIPTION:
Raikan dan semarakkan Raya anda tahun ini dengan THR Gegar. Hanya jawab 5 soalan mudah dengan betul dalam masa yang terpantas untuk menang. 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang. Mudah sahaja!

Peraduan SMS Teka Lagu Raya berlangsung pada 15 Sept 2008 sehingga 30 Sept 2008.

Jadi rebutlah peluang ini sekarang!

Terma & Syarat

1. Servis ini terbuka bagi mereka yang berusia 18 tahun dan ke atas. Bagi mereka yang berusia bawah dari 18 tahun, harus mendapatkan kebenaran ibu bapa atau penjaga.

2. Individu-individu yang menyertai peraduan (selepas ini dirujuk sebagai Peserta) hendaklah merupakan warganegara Malaysia/mempunyai status penduduk tetap Malaysia.

3. Pekerja kepada pihak Penganjur (THR GEGAR.fm) dan/atau anak-anak syarikat dan/atau syarikat-syarikat yang mempunyai kaitan dengan pihak Penganjur, penaja-penaja, agensi-agensi dan/atau mana-mana syarikat yang mempunyai kaitan dengan servis ini dan/atau ahli keluarga terdekat individu terbabit tidak berkelayakan untuk menyertai dan/atau memenangi Peraduan ini.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kesilapan teknikal. Pihak kami berhak membuat penukaran harga berdasarkan pihak pembekal kandungan. Kadar caj biasa akan dikenakan oleh syarikat telekomunikasi anda utk setiap sms dihantar.

5. Sila pastikan GPRS/WAP telah diaktifkan dan telefon bimbit anda adalah bersesuaian sebelum memuat turun. Setiap SMS yang tidak wujud / salah akan dikenakan caj RM0.30 (DiGi & Celcom sahaja).

6. Setiap Wap Push dicaj RM0.30 (kecuali Maxis). RM0.30 (Digi & Celcom sahaja) untuk setiap permintaan STOP ALL / BATAL SEMUA. Utk hentikan penerimaan mesej promosi percuma, hantar OUT / KELUAR (RM0.30 utk pelanggan Digi & Celcom sahaja) ke 36189. Untuk bantuan secara SMS, sila hantar HELP / BANTUAN (RM0.00) ke 36189.

7. Setiap Peserta layak untuk memenangi SATU hadiah ditawarkan (selepas ini dirujuk sebagai Tempoh Peraduan) sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya berlaku situasi di mana terdapat dua (2) atau lebih peserta yang mempunyai markah tertinggi yang sama bagi tempoh peraduan ditawarkan, maka peserta yang memperoleh markah tertinggi pada masa yang terawal daripada peserta yang lain akan diberi kedudukan tertinggi terlebih dahulu berbanding peserta yang lain. Keadaan ini juga akan diambilkira untuk kedudukan para peserta lain yang seterusnya.

8. Para Peserta boleh melihat kedudukan dan status masing-masing pada bila-bila masa sepanjang tempoh peraduan dijalankan. Peserta yang menerima mesej SMS menyatakan kedudukannya adalah di tempat pertama (1) pada tempoh peraduan yang ditetapkan tidak bermaksud bahawa peserta tersebut adalah pemenang bagi tempoh peraduan tersebut. Para Peserta lain juga berkemungkinan untuk memintas kedudukan peserta tersebut sebelum/sehingga tempoh peraduan tersebut berakhir.

9. Setiap bukti penghantaran SMS oleh para Peserta tidak semestinya bermaksud sebagai bukti bahawa pihak Penganjur menerima SMS tersebut. Para Peserta dengan ini adalah hanya dibenarkan untuk menyertai peraduan dengan menggunakan telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing. Penggunaan komputer-komputer peribadi, alat-alat pembantu digital peribadi dan/atau sebarang alat-alat lainnya bagi tujuan penyertaan peraduan adalah dilarang sama sekali dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

10. Para Pemenang akan dihubungi oleh pihak Penganjur melalui telefon dan/atau secara SMS. Para Peserta dinasihatkan untuk memastikan talian telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing sentiasa aktif sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya pihak Penganjur gagal menghubungi pemenang terbabit dalam apa cara sekalipun selama tiga (3) hari setelah berakhirnya tempoh peraduan dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

11. Kesemua hadiah mesti dituntut dalam tempoh satu (1) bulan dari tarikh pemberitahuan (selepas ini dirujuk sebagai Jangkamasa Tuntutan). Para Pemenang adalah bertanggungjawab secara sendiri untuk menuntut hadiah masing-masing, dan pihak Penganjur adalah tidak bertanggungjawab untuk memberi sebarang notis mengenai tarikh tutup tuntutan hadiah. Hadiah-hadiah yang gagal untuk dituntut dalam tempoh Jangkamasa Tuntutan akan dilupuskan oleh pihak Penganjur dan pihak Penganjur, agen-egennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya tidak mempunyai sebarang liabiliti terhadap pemenang dalam sebarang aspek sekalipun.

12. Kesemua hadiah hendaklah dituntut secara sendiri oleh Pemenang melainkan pihak Penganjur menyatakan sebaliknya. Bukti pengenalan diri berkemungkinan akan diperlukan yang mempunyai sesalinan gambar di dalamnya (sebagai contoh, termasuk tetapi tidak terhad kepada kad pengenalan, lesen memandu, paspot, dan sebagainya yang mana mempamerkan sesalinan gambar Pemenang).

13. Dalam situasi-situasi khas dan tertakluk kepada budibicara mutlak pihak Penganjur, seseorang Pemenang boleh melantik wakil yang ditetapkan untuk menuntut hadiah. Wakil tersebut hendaklah mengemukakan kebenaran bertulis daripada pemenang dan mengemukakan bersama-samanya bukti tanda pengenalan diri kedua-dua pemenang dan wakilnya.

14. Dalam situasi di mana seseorang Pemenang memilih untuk tidak menerima sesuatu hadiah, pemenang berkenaan terlucut segala hak dan tuntutan terhadap hadiah berkenaan, yang mana akan diuruskan oleh pihak Penganjur menurut budibicara mutlaknya.

15. Segala Hadiah adalah diterima di bawah risiko pemenang secara sepenuhnya dan pihak Penganjur dengan ini mengesahkan bahawa ia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang hadiah selagi mana ianya dibenarkan di bawah undang-undang.

16. Sekiranya sesuatu Hadiah yang ditetapkan tidak dapat disediakan atas sebab-sebab tertentu, pihak Penganjur berhak menggunakan budibicara mutlaknya untuk menukar hadiah tersebut dengan hadiah lain sebagai gantinya yang mempunyai nilai yang sama dengan hadiah yang dijanjikan dalam peraduan tanpa sebarang notis awal diberi pada bila-bila masa kepada pemenang. Kesemua Hadiah tidak boleh dipulangkan kembali dan ditukarganti kepada pihak Penganjur dalam sebarang bentuk hadiah yang lain seperti wang tunai.

17. Kesemua Peserta adalah dilepaskan daripada, dan bersetuju untuk mengindemniti pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang liabiliti, kos, kerugian dan/atau perbelanjaan yang timbul hasil daripada sebarang hadiah dan/atau penglibatan di dalam peraduan ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada kecederaan peribadi dan/atau kerosakan terhadap harta benda sama ada secara terus atau tidak langsung, secara patut nampak (foreseeable), yang timbul hadir daripada perbuatan cuai dan/atau kegagalan untuk melaksanakan sesuatu perkara dan/atau sebaliknya.

18. Para Pemenang adalah bertanggungjawab terhadap sebarang dan kesemua cukai yang perlu dibayar hasil daripada sesuatu Hadiah yang diberi atau diterima.

19. Para Pemenang boleh, di bawah budibicara mutlak pihak Penganjur dikehendaki untuk menandatangani perjanjian pelepasan dan indemniti dalam bentuk yang disediakan oleh pihak Penganjur untuk penerimaan sebarang hadiah.

20. Para Peserta adalah dikehendaki oleh pihak Penganjur untuk menyertai sesi temuramah, sesi bergambar, sesi video dan/atau filem dan para peserta dengan ini memperakui bahawa pihak Penganjur mempunyai hak untuk menggunakan temuramah-temuramah, gambar-gambar publisiti, video dan/atau filem tersebut dalam sebarang medium dan dalam sebarang keadaaan yang pihak Penganjur fikir bersesuaian, tanpa sebarang bayaran pampasan dalam apa bentuk sekalipun diberikan.

21. Para Pemenang dengan ini memperakui dan mempersetujui bahawa masing-masing melibatkan diri di dalam peraduan di atas risiko sendiri dan juga dengan ini bersetuju untuk menanggung rugi pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang kos, kerugian, kehilangan, perbelanjaan dan/atau liabilti, yang mana termasuk kehilangan nama baik, reputasi dan/atau yuran-yuran penasihat-penasihat profesional, dan juga sebarang tuntutan yang timbul hasil daripada tindakan para Pemenang itu sendiri berkaitan dengan peraduan, hadiah dan/atau hasil daripada perlanggaran obligasi-obligasi para pemenang di dalam ini.

22. Untuk sebarang pertanyaan berkaitan dengan servis ini, sila hubungi di talian 03-79577111, 9 pagi hingga 6 petang (Isnin Jumaat).

23. Servis ini dibawa khas oleh Airtime Management Programming Sdn Bhd, 403472-D. Dijana oleh M3Tech (Asia) Berhad (dahulu dikenali sebagai AKN Messaging Technologies Bhd, 482772-D)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users