Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  Contest : (12 June 2016 - 11:37 PM) Tahniah..
@  Iswara96 : (11 June 2016 - 05:34 AM) Alhamdulillah, menang hadiah harian (RM400.00) utk Peraduan Milo. Terimakasih Milo.
@  Iswara96 : (06 June 2016 - 04:10 AM) Kpd rakan2 yg beragama Islam saya ucapkan Selamat menyambut bulan Ramadhan & 1 Syawal yg akan menjelang. Semoga ibadah puasa kita diberkati n dirahmati oleh Allah s.w.t. In shaa Allah.
@  AzizMostafa : (19 May 2016 - 12:52 PM) Salam  http://www.emenang.c...re-worth-rm500/
@  AzizMostafa : (09 May 2016 - 06:31 PM) Kawanku! Minat Jawi http://www.jawipatani.com/ dan Mobile http://murasu.com/mobilejawi/ ? Jumpa sana? Jangan Terlepas http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Selamat Maju Jaya
@  Iswara96 : (09 May 2016 - 04:37 AM) Kat borang tu ada tulis laman web Nestle tp belum update lagi rasanya. http://www.nestle.com.my
@  portskye311 : (08 May 2016 - 03:24 PM) peraduan balik kampong bersama maggi tu.. nk tgk kt mana ek.. web ada x
@  Iswara96 : (07 May 2016 - 04:15 AM) Menang kereta Perodua Myvi dlm Peraduan Nestle Raya Vaganza. http://www.nestle.com.my
@  Iswara96 : (07 May 2016 - 04:13 AM) Menang kereta Nissan Grand Livina dlm Peraduan Balik Kampung Bersama Maggi.
@  mabeal : (29 April 2016 - 11:01 AM) [WIN ICE CREAM] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (29 April 2016 - 10:57 AM) [WIN LUXURY KITCHENWARE] http://my.fiveminute...ife.net/p/cQxLk
@  mabeal : (26 April 2016 - 11:00 PM) [WIN WIPES] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (26 April 2016 - 10:59 PM) [WIN SUPER HEROES FIGURES]https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (26 April 2016 - 10:58 PM) [MENANG ALBUM] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (25 April 2016 - 04:32 PM) [WIN TICS TO THE NEON RACE] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (25 April 2016 - 04:30 PM) [100PLUS CONTEST] http://mabeal.sharet.../my-478172-8876
@  mabeal : (23 April 2016 - 11:39 AM) [SNAP, TAG & WIN]  http://mygravytrain.com/64857/712026
@  mabeal : (19 April 2016 - 04:43 PM) [WIN CASH PRIZES & FLIGHT VOUCHERS] http://my.fiveminute...ife.net/p/cLqkc
@  mabeal : (15 April 2016 - 06:28 PM) [HOLIDAY GIVEAWAY] http://my.fiveminute...ife.net/p/cJhTy
@  mabeal : (14 April 2016 - 12:59 PM) [EAT AT FREE AT NANDO'S] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (14 April 2016 - 11:46 AM) [WIN A TRIP TO FRANCE] http://mygravytrain.com/64857/687607
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:56 AM) [MENANG PLAYGROUND] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:55 AM) [PERADUAN YEO'S] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:53 AM) [DARLIE VOUCHER] http://mabeal.sharet.../my-478172-8770
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:51 AM) [PERADUAN DUTCHLADY] http://my.fiveminute...ife.net/p/cIDgQ
@  mabeal : (13 April 2016 - 10:51 AM) [PERADUAN COCA COLA] https://www.facebook...?type=3
@  4zi : (05 April 2016 - 12:53 PM) Tq....area tempat saya x jumpa produk F&N Nutrisoy Lite
@  Iswara96 : (05 April 2016 - 04:26 AM) Soalan no 2 saya jawab BETUL
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:23 AM) [Inilah Pilihanku contest!] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFagG
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:21 AM) [REDEEM COOL GIFTS] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFafo
@  mabeal : (04 April 2016 - 10:14 AM) [RM50k TO BE WON] http://my.fiveminute...ife.net/p/cFaha
@  4zi : (03 April 2016 - 11:16 PM) Peraduan F&N Nutrisoy......jawapan No. 2  Betul ke Salah?
@  4zi : (03 April 2016 - 11:14 PM) Peraduan F&N Nutrisoy....jawapan no 2  Betul ke Salah?
@  mabeal : (02 April 2016 - 11:05 PM) [WIN DINING VOUCHERS]https://www.facebook...?type=3
@  Iswara96 : (30 March 2016 - 02:35 AM) Keputusan rasmi Peraduan Nestle Hou Fatt dah keluar. Melepas. X de rezeki. Cuba lagi.
@  mabeal : (29 March 2016 - 05:32 PM) [MONTHLY CONTEST] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (28 March 2016 - 10:44 AM) [Power Packed Prizes] http://my.fiveminute...ife.net/p/cBHX6
@  Contest : (27 March 2016 - 05:49 PM) Call pulak Air Asia.. cakap ada terima hadiah dari Harian Metro.. bawak sekali dokumen  pengesahan dari Harian Metro tu..
@  4zi : (26 March 2016 - 09:44 PM) Dah follow up dgn Harian Metro, tapi masih hampa......melibatkan Air Asia yg menaja trip ke Melbourne. Ada x mber2 compers yg pernah mengalami kes mcm ni.......
@  Contest : (24 March 2016 - 11:20 PM) @4zi kenapa tak call penganjur (Harian Metro)..
@  4zi : (23 March 2016 - 11:53 PM) Salam....wife saya mng hadiah utama Projek Metro 2013, tapi hingga kini x dpt hadiah lagi. Minta pandangan rakan2 apa perlu dilakukan?Nama pemng ada diumumkan di Harian Metro.
@  mabeal : (23 March 2016 - 11:26 AM) [WIN GREAT PRIZES] Collect 8 barcodes and stay a chance to win a holiday adventure for 4 pax.http://my.fiveminutesofyourlife.net/p/cAov6
@  mabeal : (23 March 2016 - 11:03 AM) [WIN RM50,000 WORTH OF PRIZES] http://my.fiveminute...ife.net/p/cAlLA
@  AzizMostafa : (18 March 2016 - 07:09 PM) Salam Kawanku! Kenapa merumitkan Jawi taipset ? http://www.mudah.my/...489.htm  Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  mabeal : (18 March 2016 - 01:03 PM) [JOIN NOW] Win an all-expense paid holiday trip worth RM15,000 http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  AzizMostafa : (16 March 2016 - 01:43 PM) Salam Kawanku! Cari Font Jawi http://www.jawipatani.com/ macam http://www.macarabia...tachments/12995 ? Unik @ dinamik http://www.macarabia...tachments/13105 ? Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) Whatsapp me 012 6305578 to purchase, serious buyer only, thanks
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) Read reviews of her book http://www.amazon.co...s/dp/1515183084
@  sukitena : (11 March 2016 - 04:43 PM) I am selling an ebook called "Superlucky Secrets:Tips for winning competitions, contests and sweepstakes" from Di Coke, popular
comper.You will get a pdf version for RM 35 only (actual price GBP 9.99)
Read her tips to polish you comping skill, all are relevant to Malaysia
comping/contest scene. I have won many prizes, some of which following her
tips, including trips to Paris/Amsterdam, Korea, Singapore and cash prizes.
Read reviews of this book:
http://www.amazon.co...s-sweepstakes/d
p/1515183084Please whatsapp me.
@  Iswara96 : (11 March 2016 - 01:01 AM) Menang hadiah utama RM50k dlm Peraduan F&N Nutrisoy Lebih Sihat Lebih Mewah.http://www.facebook/F&NNutrisoy.com.my
@  Iswara96 : (07 March 2016 - 02:10 PM) Dekat Petronas ada Peraduan Milo, dekat Shell ada Peraduan Nescaffe. Aduhai. http://www.nestle.com.my
@  Contest : (04 March 2016 - 02:18 PM) VITAGEN Creative Art contest! https://www.facebook...9481001/?type=3
@  Contest : (04 March 2016 - 01:30 AM) Peraduan Bulanan Mac-Apr Yeogurt & Yeo's https://www.facebook...7538072/?type=3
@  Contest : (04 March 2016 - 01:29 AM) Pos Laju Hantar & Menang https://www.facebook...?type=3
@  AzizMostafa : (02 March 2016 - 11:55 AM) Salam Kawanku! Minat Grafik Jawi? http://www.jawipatani.com/ Jangan lepaskan http://www.emenang.c...re-worth-rm500/ Semoga Berjaya
@  mabeal : (28 February 2016 - 12:18 AM) Win FREE passes to watch 'Zoolander 2'http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (16 February 2016 - 10:59 PM) [Maharaja Lawak Mega Minggu ke-4 Tiket X 3 Pasang] https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (16 February 2016 - 09:05 PM) [WIN 100 CONCERT TICKETS] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  mabeal : (15 February 2016 - 01:16 PM) [LOIS PROMOTION] http://www.tribeupla...ois/instantwin/
@  mabeal : (15 February 2016 - 01:01 PM) [Hair Promotion] http://mabeal.sharet...=&utm_campaign=
@  chopperman : (14 February 2016 - 11:13 PM) test 123,.. eppy cny!
@  Contest : (12 February 2016 - 12:01 AM) Pertandingan Melukis Kartun Pengguna http://www.emenang.c...artun-pengguna/
@  mabeal : (04 February 2016 - 09:07 PM) Menang GoPro https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (03 February 2016 - 02:02 PM) Pertandingan mencipta LOGO https://www.facebook...?type=3
@  mabeal : (01 February 2016 - 10:36 PM) Share a memorable experience you’ve had during the holidays with yr kids and win tickets http://my.fiveminute...ife.net/p/cj6vy
@  AzizMostafa : (28 January 2016 - 01:35 PM) Many still exchanging Peraduan Tek Silangkata? http://koopnstp.my/f...angKata2016.pdf
Why nobody exchanges Flowers?! http://www.sistemgur...-jawi-oleh.html
@  himmatsj : (26 January 2016 - 09:47 PM) did somebody interviewed him before to ask him about how he did it?
@  Contest : (24 January 2016 - 04:23 PM) i think.. money is the 'tricks'.. so can spend more.. :money:  :money:
@  himmatsj : (24 January 2016 - 03:51 PM) did he have any tricks?
@  Iswara96 : (24 January 2016 - 04:28 AM) Salute n respect
@  Iswara96 : (24 January 2016 - 04:27 AM) Salute n respect
@  Contest : (23 January 2016 - 02:29 PM) hadiah grand2 dia selalu menang https://www.google.c...iw=1024&bih=611
@  Contest : (23 January 2016 - 02:28 PM) @Iswara96 Tak kan pernah dengar kut.. dia kan selalu menang hadiah kereta dan hadiah grand prize https://www.google.c...=utf-8&oe=utf-8
@  Contest : (23 January 2016 - 02:28 PM) @Iswara96 Tak pernah dengar kut.. dia kan selalu menang hadiah kereta dan hadiah grand prize.. https://www.google.c...=utf-8&oe=utf-8
@  Iswara96 : (23 January 2016 - 04:13 AM) Tak pernah dengar pun. Cer cite.
@  himmatsj : (22 January 2016 - 06:42 PM) Is Chee Hin Kiat the most legendary pro comper in Malaysia? Anybody know this legend?
@  chopperman : (21 January 2016 - 07:46 PM) tahniah!
@  Iswara96 : (21 January 2016 - 05:48 PM) Alhamdulillah, hari ni terima  Petronas GiftCard RM100 utk hadiah saguhati Peraduan WhatsApp & Menang. Rupa2nya saya menang 2 Kali jd dpt 2 kad. Hehehe. Terimakasih Petronas.
@  mabeal : (18 January 2016 - 05:56 PM) [FREE PETROL] http://mabeal.sharet.../my-478172-8354
@  mabeal : (18 January 2016 - 04:38 PM) [CNY PROMO] http://mabeal.sharet.../my-478172-8390
@  mabeal : (12 January 2016 - 01:49 PM) [THE BIG #TREATMESAYS GIVEAWAY] http://mabeal.sharet.../my-478172-8364
@  mabeal : (11 January 2016 - 09:25 PM) Food CONTEST http://mabeal.sharet.../my-478172-8326
@  himmatsj : (11 January 2016 - 03:02 AM) begns today nestle contest http://www.econtest....e-hou-fatt.html
@  mabeal : (10 January 2016 - 02:30 PM) [HELLO KITTY CONTEST] http://my.fiveminute...ife.net/p/c95f0
@  mabeal : (08 January 2016 - 05:38 PM) CNY contest http://my.fiveminute...ife.net/p/c95ec
@  Contest : (08 January 2016 - 09:34 AM) dah jumpa link http://www.fnpromoti...om/fn/home.html Peraduan Minum & Menang anjuran F&N. winner ditentukan berdasrkan high purchase kan??? syarat dia macam x clear.. je
@  himmatsj : (08 January 2016 - 01:10 AM) econtest.my is back after a long time...hungry to win some contests! http://econtest-malaysia.blogspot.my/
@  Iswara96 : (06 January 2016 - 12:07 AM) Link x betul kena Google. Minuman F&N. Hadiah Scooter letrik.
@  Contest : (05 January 2016 - 08:11 PM) @Iswara96 Peraduan Minum & Menang anjuran F&N. macam dah tamat je tempoh peraduan dia.
@  Iswara96 : (05 January 2016 - 04:30 PM) 3 buah kete Myvi utk dimenangi dlm Peraduan Nestle Hou Fatt. Bermula 11 Jan 2016.
@  Iswara96 : (05 January 2016 - 02:57 PM) Info lanjut di kedai Mesra@Petronas.
@  Iswara96 : (05 January 2016 - 02:57 PM) 2.Peraduan anjuran Nestle gan hadiahnya 'Coffee Maker'.
@  Iswara96 : (05 January 2016 - 02:55 PM) 1. Peraduan Minum & Menang anjuran F&N. http://www.fnpromotion.com
@  Iswara96 : (05 January 2016 - 02:52 PM) Kedai Mesra@Petronas ada 2 peraduan:
@  Iswara96 : (03 January 2016 - 05:05 PM) Menang jongkong emas dlm Peraduan Maggi Lebih Masak Lebih Ong. http://www.maggi.com.my
@  AzizMostafa : (02 January 2016 - 02:13 PM) Selamat 2016 http://www.sistemgur...-jawi-oleh.html
@  Iswara96 : (02 January 2016 - 04:37 AM) :money:  :money:  :money:
@  Contest : (01 January 2016 - 12:34 AM) This year must win many prize.. :fpc:..
@  Iswara96 : (31 December 2015 - 11:03 PM) Selamat Tahun Baru 2016.
@  mabeal : (30 December 2015 - 09:12 PM) Win A FREE Samsung Gear S2  http://mabeal.sharet.../my-478172-8230

Photo
- - - - -

[SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 longlivemusic

longlivemusic

    Fellowship Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,139 posts

Posted 21 September 2008 - 04:43 PM

Posted Image[attachment=0]0.JPG[/attachment]

TITLE: [SMS+SPEED] THR Gegar Peraduan SMS Teka Lagu Raya
PRIZE: 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang.
DEADLINE: 30 September 2008
WEBSITE/URL: http://www.thr.fm/ge...l/TekaLaguRaya/

DESCRIPTION:
Raikan dan semarakkan Raya anda tahun ini dengan THR Gegar. Hanya jawab 5 soalan mudah dengan betul dalam masa yang terpantas untuk menang. 5 penghantar SMS terpantas bakal membawa pulang duit raya RM100 seorang. Mudah sahaja!

Peraduan SMS Teka Lagu Raya berlangsung pada 15 Sept 2008 sehingga 30 Sept 2008.

Jadi rebutlah peluang ini sekarang!

Terma & Syarat

1. Servis ini terbuka bagi mereka yang berusia 18 tahun dan ke atas. Bagi mereka yang berusia bawah dari 18 tahun, harus mendapatkan kebenaran ibu bapa atau penjaga.

2. Individu-individu yang menyertai peraduan (selepas ini dirujuk sebagai Peserta) hendaklah merupakan warganegara Malaysia/mempunyai status penduduk tetap Malaysia.

3. Pekerja kepada pihak Penganjur (THR GEGAR.fm) dan/atau anak-anak syarikat dan/atau syarikat-syarikat yang mempunyai kaitan dengan pihak Penganjur, penaja-penaja, agensi-agensi dan/atau mana-mana syarikat yang mempunyai kaitan dengan servis ini dan/atau ahli keluarga terdekat individu terbabit tidak berkelayakan untuk menyertai dan/atau memenangi Peraduan ini.

4. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kesilapan teknikal. Pihak kami berhak membuat penukaran harga berdasarkan pihak pembekal kandungan. Kadar caj biasa akan dikenakan oleh syarikat telekomunikasi anda utk setiap sms dihantar.

5. Sila pastikan GPRS/WAP telah diaktifkan dan telefon bimbit anda adalah bersesuaian sebelum memuat turun. Setiap SMS yang tidak wujud / salah akan dikenakan caj RM0.30 (DiGi & Celcom sahaja).

6. Setiap Wap Push dicaj RM0.30 (kecuali Maxis). RM0.30 (Digi & Celcom sahaja) untuk setiap permintaan STOP ALL / BATAL SEMUA. Utk hentikan penerimaan mesej promosi percuma, hantar OUT / KELUAR (RM0.30 utk pelanggan Digi & Celcom sahaja) ke 36189. Untuk bantuan secara SMS, sila hantar HELP / BANTUAN (RM0.00) ke 36189.

7. Setiap Peserta layak untuk memenangi SATU hadiah ditawarkan (selepas ini dirujuk sebagai Tempoh Peraduan) sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya berlaku situasi di mana terdapat dua (2) atau lebih peserta yang mempunyai markah tertinggi yang sama bagi tempoh peraduan ditawarkan, maka peserta yang memperoleh markah tertinggi pada masa yang terawal daripada peserta yang lain akan diberi kedudukan tertinggi terlebih dahulu berbanding peserta yang lain. Keadaan ini juga akan diambilkira untuk kedudukan para peserta lain yang seterusnya.

8. Para Peserta boleh melihat kedudukan dan status masing-masing pada bila-bila masa sepanjang tempoh peraduan dijalankan. Peserta yang menerima mesej SMS menyatakan kedudukannya adalah di tempat pertama (1) pada tempoh peraduan yang ditetapkan tidak bermaksud bahawa peserta tersebut adalah pemenang bagi tempoh peraduan tersebut. Para Peserta lain juga berkemungkinan untuk memintas kedudukan peserta tersebut sebelum/sehingga tempoh peraduan tersebut berakhir.

9. Setiap bukti penghantaran SMS oleh para Peserta tidak semestinya bermaksud sebagai bukti bahawa pihak Penganjur menerima SMS tersebut. Para Peserta dengan ini adalah hanya dibenarkan untuk menyertai peraduan dengan menggunakan telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing. Penggunaan komputer-komputer peribadi, alat-alat pembantu digital peribadi dan/atau sebarang alat-alat lainnya bagi tujuan penyertaan peraduan adalah dilarang sama sekali dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

10. Para Pemenang akan dihubungi oleh pihak Penganjur melalui telefon dan/atau secara SMS. Para Peserta dinasihatkan untuk memastikan talian telefon mudah alih/telefon bimbit masing-masing sentiasa aktif sepanjang berlangsungnya peraduan ini. Sekiranya pihak Penganjur gagal menghubungi pemenang terbabit dalam apa cara sekalipun selama tiga (3) hari setelah berakhirnya tempoh peraduan dan sekiranya berlaku, akan mengakibatkan peserta berkenaan dibatalkan penyertaannya daripada peraduan ini secara automatik.

11. Kesemua hadiah mesti dituntut dalam tempoh satu (1) bulan dari tarikh pemberitahuan (selepas ini dirujuk sebagai Jangkamasa Tuntutan). Para Pemenang adalah bertanggungjawab secara sendiri untuk menuntut hadiah masing-masing, dan pihak Penganjur adalah tidak bertanggungjawab untuk memberi sebarang notis mengenai tarikh tutup tuntutan hadiah. Hadiah-hadiah yang gagal untuk dituntut dalam tempoh Jangkamasa Tuntutan akan dilupuskan oleh pihak Penganjur dan pihak Penganjur, agen-egennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya tidak mempunyai sebarang liabiliti terhadap pemenang dalam sebarang aspek sekalipun.

12. Kesemua hadiah hendaklah dituntut secara sendiri oleh Pemenang melainkan pihak Penganjur menyatakan sebaliknya. Bukti pengenalan diri berkemungkinan akan diperlukan yang mempunyai sesalinan gambar di dalamnya (sebagai contoh, termasuk tetapi tidak terhad kepada kad pengenalan, lesen memandu, paspot, dan sebagainya yang mana mempamerkan sesalinan gambar Pemenang).

13. Dalam situasi-situasi khas dan tertakluk kepada budibicara mutlak pihak Penganjur, seseorang Pemenang boleh melantik wakil yang ditetapkan untuk menuntut hadiah. Wakil tersebut hendaklah mengemukakan kebenaran bertulis daripada pemenang dan mengemukakan bersama-samanya bukti tanda pengenalan diri kedua-dua pemenang dan wakilnya.

14. Dalam situasi di mana seseorang Pemenang memilih untuk tidak menerima sesuatu hadiah, pemenang berkenaan terlucut segala hak dan tuntutan terhadap hadiah berkenaan, yang mana akan diuruskan oleh pihak Penganjur menurut budibicara mutlaknya.

15. Segala Hadiah adalah diterima di bawah risiko pemenang secara sepenuhnya dan pihak Penganjur dengan ini mengesahkan bahawa ia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang hadiah selagi mana ianya dibenarkan di bawah undang-undang.

16. Sekiranya sesuatu Hadiah yang ditetapkan tidak dapat disediakan atas sebab-sebab tertentu, pihak Penganjur berhak menggunakan budibicara mutlaknya untuk menukar hadiah tersebut dengan hadiah lain sebagai gantinya yang mempunyai nilai yang sama dengan hadiah yang dijanjikan dalam peraduan tanpa sebarang notis awal diberi pada bila-bila masa kepada pemenang. Kesemua Hadiah tidak boleh dipulangkan kembali dan ditukarganti kepada pihak Penganjur dalam sebarang bentuk hadiah yang lain seperti wang tunai.

17. Kesemua Peserta adalah dilepaskan daripada, dan bersetuju untuk mengindemniti pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang liabiliti, kos, kerugian dan/atau perbelanjaan yang timbul hasil daripada sebarang hadiah dan/atau penglibatan di dalam peraduan ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada kecederaan peribadi dan/atau kerosakan terhadap harta benda sama ada secara terus atau tidak langsung, secara patut nampak (foreseeable), yang timbul hadir daripada perbuatan cuai dan/atau kegagalan untuk melaksanakan sesuatu perkara dan/atau sebaliknya.

18. Para Pemenang adalah bertanggungjawab terhadap sebarang dan kesemua cukai yang perlu dibayar hasil daripada sesuatu Hadiah yang diberi atau diterima.

19. Para Pemenang boleh, di bawah budibicara mutlak pihak Penganjur dikehendaki untuk menandatangani perjanjian pelepasan dan indemniti dalam bentuk yang disediakan oleh pihak Penganjur untuk penerimaan sebarang hadiah.

20. Para Peserta adalah dikehendaki oleh pihak Penganjur untuk menyertai sesi temuramah, sesi bergambar, sesi video dan/atau filem dan para peserta dengan ini memperakui bahawa pihak Penganjur mempunyai hak untuk menggunakan temuramah-temuramah, gambar-gambar publisiti, video dan/atau filem tersebut dalam sebarang medium dan dalam sebarang keadaaan yang pihak Penganjur fikir bersesuaian, tanpa sebarang bayaran pampasan dalam apa bentuk sekalipun diberikan.

21. Para Pemenang dengan ini memperakui dan mempersetujui bahawa masing-masing melibatkan diri di dalam peraduan di atas risiko sendiri dan juga dengan ini bersetuju untuk menanggung rugi pihak Penganjur, agen-agennya, para penajanya dan/atau wakil-wakilnya terhadap sebarang kos, kerugian, kehilangan, perbelanjaan dan/atau liabilti, yang mana termasuk kehilangan nama baik, reputasi dan/atau yuran-yuran penasihat-penasihat profesional, dan juga sebarang tuntutan yang timbul hasil daripada tindakan para Pemenang itu sendiri berkaitan dengan peraduan, hadiah dan/atau hasil daripada perlanggaran obligasi-obligasi para pemenang di dalam ini.

22. Untuk sebarang pertanyaan berkaitan dengan servis ini, sila hubungi di talian 03-79577111, 9 pagi hingga 6 petang (Isnin Jumaat).

23. Servis ini dibawa khas oleh Airtime Management Programming Sdn Bhd, 403472-D. Dijana oleh M3Tech (Asia) Berhad (dahulu dikenali sebagai AKN Messaging Technologies Bhd, 482772-D)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users