Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  mabeal : (27 August 2015 - 11:59 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (27 August 2015 - 11:56 PM) http://www.indocafe....my/contest2015/
@  mabeal : (27 August 2015 - 10:57 PM) http://bit.ly/1NWJNmI
@  Contest : (25 August 2015 - 07:38 PM) saya tak menang pun baucer the store..huhu (sebab tak hantar..haha)
@  Iswara96 : (25 August 2015 - 03:47 AM) Alhamdulillah menang Hadiah Istimewa berupa baucer The Store RM150 utk peraduan Permanis Label Mania@The Store. Melepas jd jutawan. Huhuhuhu.
@  Ryanx : (24 August 2015 - 11:00 PM) http://www.tourradar...rience Facebook
@  Contest : (22 August 2015 - 03:26 PM) https://www.facebook...?type=1
@  Contest : (08 August 2015 - 05:09 PM) keputusan peraduan boleh tengok kat sini http://www.emenang.c...contest-result/
@  AFAH4185 : (07 August 2015 - 11:57 PM) SELAMAT HARI RAYA SUME. SEMOGA SEGALA USAHA KITA DALAM ARENA PERADUAN NI AKAN MEMBUAHKAN HASIL.....
@  AFAH4185 : (07 August 2015 - 11:56 PM) harap sesapa yg jumpa sebarang keputusan peraduan bleh la postkan kat sini ye. dpt gak sy dan org lain dpt maklumat. sekian
@  AFAH4185 : (07 August 2015 - 11:54 PM) bleh x sesape yg ada link utk pemenang peraduan aiskrim wall's tu ari. nak gak tau sape pemenang bmw tu....
@  AFAH4185 : (07 August 2015 - 11:53 PM) dlm pemerhatian aku, keta axia ni kira top la sebab djadikan hadiah utama bagi peraduan2. Mungkin faktor pemilihan adalah dari segi harga dan kemampuan ssebuah sykt tersebut. Apapun sbg kaki peraduan kita akan tetap terus bjuang.....
@  Iswara96 : (07 August 2015 - 12:03 AM) Yeo's Malaysia menganjurkan Peraduan I Love Malaysia.Penyertaan peraduan adalah melalui applikasi Wechat. Hadiah Utama Percutian 3H2M ke Pulau Pangkor + Tunai (2pax) utk 10 pemenang. http://www.yeos.com.my
@  Iswara96 : (06 August 2015 - 11:37 PM) Air mineral Cactus menganjurkan Peraduan Jom Makan, Minum & Menang. hadiah Utama berupa peralatan dapur & elektrik bernilai RM10k. Layari facebook dia - Cactus Water
@  AFAH4185 : (06 August 2015 - 01:11 AM) HADIAH HARIAN F&N = http://www.fnbm.com.my/file/Week 6 - low res.jpg
@  jiahai75 : (03 August 2015 - 01:04 AM) Takpe, yang penting tengok senarai Hadiah Utama
@  Iswara96 : (02 August 2015 - 04:08 PM) Nama pemenang hadiah harian dah kuar Peraduan Ceria Raya bersama F&N.  :thumbsd:  :thumbsd:  :thumbsd:
@  AFAH4185 : (27 July 2015 - 10:58 PM) sy pun dh antar tadi. tapi x tau la. bukti pembelian pun x byk. nasib2
@  Contest : (27 July 2015 - 12:53 PM) tadi baru hntar borang peraduan ceria raya f&n.. harap2 menang lah hadiah harian ..hehe
@  Iswara96 : (24 July 2015 - 03:34 AM) Ada sape2 yg dah dapat panggilan telefon dr Permanis @ Maggi?
@  AzizMostafa : (23 July 2015 - 09:20 AM) Menang Kerja! http://vectorise.net...ms/threads/9030
Menang Alat! http://vectorise.net...ms/threads/9009
@  Contest : (22 July 2015 - 05:12 AM) play and stand  chance to win tuna http://www.ayambrand...-tuna-game.html
@  AzizMostafa : (21 July 2015 - 10:21 AM) Farihah Nazri!  http://crea-sunny.deviantart.com/ Please post your Jawi handwriting here! http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/
@  AzizMostafa : (21 July 2015 - 09:58 AM) Salam @ Selamat Hari Raya! Menang Fon Jawi http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/ Selamat Maju Jaya
http://crea-sunny.deviantart.com/
@  AzizMostafa : (21 July 2015 - 09:57 AM) Salam @ Selamat Hari Raya! Menang Fon Jawi http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/ Selamat Maju Jaya
http://crea-

sunny.deviantart.com/
@  Iswara96 : (21 July 2015 - 04:29 AM) Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin pd sume warga Forum.
@  AzizMostafa : (16 July 2015 - 03:19 PM) Tulis Selamat Hari Raya & Menang! http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/
Selamat Maju Jaya
@  Contest : (14 July 2015 - 10:50 PM) https://www.facebook...2890236/?type=1
@  AzizMostafa : (12 July 2015 - 11:24 AM) Menang unik @ dinamik Fon! http://www.emenang.c...enang-fon-jawi/ Selamat Maju Jaya
@  AzizMostafa : (10 July 2015 - 12:40 PM) سلامت هاري راي عيد الفطري
http://www.gulfup.com/?PMz0MB
@  faizallhassan : (04 July 2015 - 04:06 PM) There is one contest from Ferrero Rocher closing date 27 July. But the T&C in the contest form didn't mention about method of winners selection. I also tried hardly to find the official website of the contest but couldn't find any. Anyone?
@  Contest : (26 June 2015 - 10:12 PM) redbull orang kaya je leh join contest tu.. huhuh
@  Contest : (26 June 2015 - 10:11 PM) *rasanya
@  Contest : (26 June 2015 - 10:11 PM) peraduan ribena tu ranya lagi 2 bulan kut baru umum pemenang
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 08:40 PM) http://www.redbull.com.my
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 08:39 PM) http://www.red bull.com.my
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 08:38 PM) Pemenang dipilih melalui belian tertinggi. http://WWW.red bull.com.my
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 08:36 PM) Hadiah utama melancung ke Korea Vila menyertai Peraduan Daya Kekuatan Ramadhan anjuran Red Bull. Pemenang dip I
@  magna_imperial : (23 June 2015 - 11:59 AM) Get free RM25 worth of credit! https://secure.easyp...LDWIB22GcukekI=
@  magna_imperial : (23 June 2015 - 11:58 AM) Get free RM2j worth of credit! https://secure.easyp...LDWIB22GcukekI=
@  magna_imperial : (23 June 2015 - 11:54 AM) Get free Ucard or Bcard points! http://umobile.woop.my/?friend=179823
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 12:43 AM) Info lanjut ada kat facebook dia... High 5 bread.
@  Iswara96 : (23 June 2015 - 12:02 AM) Jom sertai Peraduan Taste.Savour.Love & Win anjuran roti High 5. Peraduan berakhir 3 Ogos. Hadiah utama RM5000.00 utk 2 peserta.
@  Iswara96 : (22 June 2015 - 11:59 PM) Terlepas Peraduan Ribena. X perasan borang. Tamat peraduan baru perasan borang. Huhuhu
@  nurislah1983 : (19 June 2015 - 10:58 PM) Peraduan ribena serlahkan impianmu tu apa citer ekk? Bila dyeorg nk umumkan keputusannya..
@  Iswara96 : (19 June 2015 - 05:13 AM) Selamat menjalani ibadat puasa kpd sume muslimin n muslimat warga eMenang comm. Forum.
@  AzizMostafa : (18 June 2015 - 12:37 PM) سلام رمضان
يڠ مان ساتو توليسن منچرمينکن ايدينتيتي ملايو؟
Which script reflects Malay identity?
@  AzizMostafa : (18 June 2015 - 11:48 AM) Salam Ramazan! Which Typeface has Malay Identity? http://typophile.com/files/PBMJ.pdf
@  Iswara96 : (15 June 2015 - 05:28 AM) Jom sertai Peraduan Ceria Raya Bersama F&N. Hadiah utama  sebuah rumah bernilai RM1 juta. http://www.fnbm.com.my
@  matperaduan : (13 June 2015 - 06:19 PM) Menang smartphone Huawei P8 bernilai RM1800. Tak perlu pembelian. Cuma daftar melalui akaun FB: http://bit.ly/menangP8
@  AzizMostafa : (12 June 2015 - 01:25 PM) Win 1500 http://www.emenang.c...-jawi-win-1500/
@  Iswara96 : (10 June 2015 - 04:07 AM) Dah rasanya.
@  AFAH4185 : (09 June 2015 - 08:56 PM) ada x result aiskrim magnum tu ari
@  Iswara96 : (05 June 2015 - 06:04 AM) Sertai Peraduan Sambutan Aidilfitri bersam Unilever Bonanza. http://www.unilever.com.my
@  Iswara96 : (02 June 2015 - 04:59 AM) Sertai Peraduan Meriahkan Raya Bersama Nestle. http://www.nestle.com.my
@  Iswara96 : (02 June 2015 - 04:52 AM) Sertai Peraduan Jom Menang & Beramal bersama Maggi. http://www.maggi.com.my
@  Nadim : (26 May 2015 - 04:45 PM) hadiah RM5,000 to be won. Visit https://www.facebook...wAntabax?ref=hl untk maklumat lanjut.. :)
@  Nadim : (26 May 2015 - 04:44 PM) Hi everyone, i am organizing a competition.
@  Contest : (21 May 2015 - 09:56 PM) tomorow want submit lagi, ribena contest..
@  Contest : (19 May 2015 - 11:04 PM) already join ribena contest, hope win habib jewel vaucerr.. :bbq:
@  magna_imperial : (08 May 2015 - 11:05 AM) Earn Bcard or Ucard point by joining this! http://umobile.woop.my/?friend=179823
@  arandelle : (28 April 2015 - 06:44 AM) Be the last person to clicking to win Air Asia 42000 Big Points http://goo.gl/oWYBEl
@  mabeal : (23 April 2015 - 12:02 AM) http://www.airasia.c...ay-contest.page
@  magna_imperial : (20 April 2015 - 04:22 PM) Get RM25 credit for free when you sign-up for free! http://goo.gl/rtX27j
@  matperaduan : (20 April 2015 - 09:19 AM) Menangi handset Oppo N3. Tak perlu beli, tulis slogan atau berselfie: http://bit.ly/oppo-n3
@  magna_imperial : (18 April 2015 - 11:40 AM) Earn extra money by just sharing! http://bit.ly/1wayqws
@  magna_imperial : (18 April 2015 - 11:40 AM) Earn extra money by just sharing! http:bit.ly/1wayqws
@  Contest : (18 April 2015 - 03:24 AM) Tawaran beri kucing secara percuma di peraduan Facebook dikecam http://berita.mediac...ng/1622040.html
@  mabeal : (17 April 2015 - 04:54 PM) http://bit.ly/1Dcw5EV
@  matperaduan : (10 April 2015 - 10:58 PM) Menangi Apple iMac 27inci dgn retina display bernilai RM8500. Tiada pembelian. Tak perlu selfie atau slogan http://bit.ly/winimac
@  mabeal : (08 April 2015 - 02:55 PM) NIVEA contest winners list https://www.facebook...557031657766678
@  mabeal : (07 April 2015 - 06:44 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (07 April 2015 - 04:28 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (07 April 2015 - 04:27 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (07 April 2015 - 04:02 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (07 April 2015 - 03:53 PM) https://www.facebook...?type=1
@  matperaduan : (06 April 2015 - 05:32 PM) Win RedMi2 and power banks. Free to enter. No selfie or slogan needed. http://www.emenang.c...nd-win-contest/
@  Contest : (02 April 2015 - 10:43 PM) https://www.facebook...4313719/?type=1
@  Contest : (02 April 2015 - 10:32 PM) https://www.facebook...7260621/?type=1
@  Contest : (02 April 2015 - 10:29 PM) https://www.facebook...1845341/?type=1
@  Contest : (02 April 2015 - 10:29 PM) https://www.facebook...921141894576233
@  mabeal : (02 April 2015 - 03:10 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (02 April 2015 - 01:32 PM) http://www.whohaa.co...?referral=60994
@  mabeal : (01 April 2015 - 05:18 PM) https://www.facebook...?type=1
@  mabeal : (01 April 2015 - 05:14 PM) https://www.facebook...?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 02:56 PM) https://www.facebook...5542906/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:57 AM) https://www.facebook...5846841/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:47 AM) http://ww2.nestle.com.my/drumsticks/
@  Contest : (01 April 2015 - 01:35 AM) https://www.facebook...0047164/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:32 AM) https://www.facebook...15130425368629/
@  Contest : (01 April 2015 - 01:28 AM) https://www.facebook...6388499/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:28 AM) https://www.facebook...0639644/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:26 AM) https://www.facebook...8918525/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:26 AM) https://www.facebook...2393154/?type=1
@  Contest : (01 April 2015 - 01:25 AM) https://www.facebook...16109769&type=1
@  matperaduan : (31 March 2015 - 05:29 AM) Hari terakhir utk dapatkan "keyboard case Targus Versavu utk iPad Air". Tak perlu pembelian atau slogan. http://bit.ly/versavu
@  Iswara96 : (30 March 2015 - 02:21 PM) Jom jd Jutawan. Sertai Peraduan Permanis Label Mania. Hadiah utama RM1,000,000. Hadiah pertama 5 unit BMW 320i.Ada juga hadiah mingguan RM500.00. Peraduan bermula 1 April. Layari laman webnya @ hubungi 1300301300.
@  matperaduan : (27 March 2015 - 10:57 AM) Win a superb-looking Samsung Galaxy Note Edge. No purchase needed to enter or win http://bit.ly/tropicanacontest4
@  Contest : (26 March 2015 - 07:42 PM) Dapt saguhati peraduan permanis, tapi kena pegi ambil sendiri..Dah la jauh..melepas cam tu je hadiah tu..huhu
@  Contest : (26 March 2015 - 07:41 PM) Please Someone Share contest that offer some money..LOL  :money:  :money:

Photo
- - - - -

[TREASURE HUNT] KEMBARA AMAL PELANCONGAN NEGERI SEMBILAN 2008


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 longlivemusic

longlivemusic

    Fellowship Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,139 posts

Posted 14 August 2008 - 12:13 PM

Posted Image[attachment=0]0.JPG[/attachment]

TITLE: [TREASURE HUNT] KEMBARA AMAL PELANCONGAN NEGERI SEMBILAN 2008
PRIZE: Refer ad
DEADLINE: Before 17 August 2008
WEBSITE/URL: http://afq2u.com/

DESCRIPTION:
SYARAT
A B C D E F G H I J
1
2
3 KEMBARA AMAL PELANCONGAN NEGERI SEMBILAN 2008
4 (PENCARIAN HARTA KARUN BERKENDERAAN)
5 ANJURAN : KELAB AKHBAR NEGERI SEMBILAN (KELANA) DENGAN KERJASAMA
6 KERAJAAN NEGERI SEMBILAN, EXXONMOBIL DAN TOURISM MALAYSIA
7 TARIKH : 17 Ogos 2008 (Ahad)
8 TEMPAT BERKUMPUL : Perkarangan Kompleks Kraf Seremban, Negeri Sembilan Darul Khusus
9 MASA PENDAFTARAN : Bermula jam 7:30 pagi
10 MASA PERLEPASAN : Bermula jam 9.00 pagi
11 LALUAN : Seremban ~ Port Dickson
12 JARAK LALUAN : 80 kilometer (Anggaran)
13
14 SYARAT -SYARAT DAN PERATURAN YANG PERLU DIPATUHI OLEH SETIAP PESERTA
15
16 1 Peserta mestilah berumur 18 tahun keatas dan terbuka kepada semua Pemilik Kereta,Van,MPV dan sebagainya.
17 (Kanak-Kanak tidak digalakkan menyertai aktiviti ini).
18 2 Sebuah kereta dikira satu kumpulan.Pemandu dan penumpang dalam sesebuah kereta adalah dikira peserta.
19 Setiap kumpulan ( kereta ) mestilah terdiri daripada sekurang-kurangnya 2 orang peserta dan tidak melebihi
20 4 orang ( dewasa ) .Setiap peserta dikenakan bayaran pendaftaran sepertimana yang dinyatakan dalam borang penyertaan.
21 3 Peserta dalam sesebuah kumpulan mesti mendaftarkan nama kumpulan masing-masing mengikut kesesuaian.
22 4 Pengembaraan berkereta ini bukanlah satu perlumbaan dan semua peraturan traffik hendaklah dipatuhi.Penganjur
23 tidak bertanggung jawab jika peserta disaman,kemalangan atau kehilangan nyawa sepanjang pengembaraan ini.
24 5 Semua peserta hendaklah mempunyai taraf kesihatan yang baik dan tidak menghidapi sebarang penyakit yang
25 boleh mempengaruhi keadaan pemanduan.
26 6 Pemandu kenderaan hendaklah mempunyai lesen memandu yang sah dan kenderaan yang di daftarkan untuk
27 penyertaan juga hendaklah mempunyai cukai jalan dan insuran yang belum tamat tempoh.
28 7 Markah akan diberi untuk setiap jawapan yang betul dan kumpulan yang memperolehi markah tertinggi akan diumumkan sebagai
29 pemenang.Jika terdapat markah yang sama,pemenang diadili melalui harta karun yang betul,masa yang diambil dan jumlah peserta .
30 8 Keputusan pengadil adalah muktamad dan sebarang rayuan serta bantahan tidak akan dilayan.
31 9 Sebarang perubahan peraturan,pembayaran atau maklumat yang diberikan pada sessi taklimat perlu dipatuhi oleh setiap peserta.
32 Sila bawa pen,alat pemadam,hard board(papan@alas untuk menulis,mesin kira,kamus (jika perlu) sebagai rujukan kumpulan anda.
33 10 Semua peserta(penumpang,pemandu) dalam setiap kenderaan mesti didaftarkan di dalam borang yang disediakan dan pendaftaran
34 disaat akhir tidak dilayan.Kumpulan yang membawa peserta tanpa mendaftar secara automatik terbatal penyertaannya.
35 Pihak penganjur tidak akan menanggung segala makan minum,cenderahati serta kemudahan lain bagi yang tidak mendaftar.
36 11 Semua perbelanjaan persendirian,petrol dan tol sepanjang perjalanan pengembaraan ke destinasi ditanggung oleh para peserta
37 sendiri.Pihak penganjur membiayai jamuan makan tengahari,hadiah dan cenderahati sahaja.
38 12 Setiap borang penyertaan mestilah lengkap beserta bayaran pendaftaran bagi setiap peserta yang akan menyertai pencarian
39 harta karun ini.Sebarang perubahan peserta di saat-saat akhir tidak akan dilayan. Borang boleh di fax kepada 06-7625331
40 13 Soalan,panduan laluan (tulips) serta minuman ringan akan diberikan sebaik saja peserta akan memulakan perjalanan dari tempat
41 perlepasan iaitu di Perkarangan Wisma Negeri,Seremban.Isikan nama ahli kumpulan anda dan ikut arahan yang diberikan.
42 Pastikan peserta menjawab semua soalan dan rahsiakan dari kumpulan lain.
43 14 Sebarang pertanyaan,bayaran serta penyerahan borang hendaklah berhubung terus kepada Urusetia:
44
45 1) Mohd Rosly Abd Jalil (019 6526265)
46 2) Ismanizam Yahaya (019 6616765)
47 atau email : afqmotorsports@yahoo.com.my
48 website : http://www.afq2u.com
49 3) Mohd Amin Abdul Jalil, Pengerusi Biro Sukan, Kelab Akhbar Negeri Sembilan (013-3944978)
50
51 Bayaran: Sebuah Kereta / Kenderaan : RM 200 (Ringgit Malaysia Dua Ratus Sahaja) / 4 orang
52
53 Bayaran boleh dibuat dengan bank in dan simpan slip bayaran sebagai bukti ke akaun berikut :
54 Bank : CIMB No akaun : 05060020379050 (AFQ Enterprise)
55 Bank : Maybank No akaun : 105019787813 (Mohd Rosly Abd Jalil)
BORANG
A B C D E F G H I
1 KEMBARA AMAL PELANCUNGAN NEGERI SEMBILAN 2008
2 (PENCARIAN HARTA KARUN BERKENDERAAN)
3
4 BORANG PENYERTAAN NO PENDAFTARAN KENDERAAN(PLAT) :
5
6 KATEGORI: TERBUKA / *TERTUTUP NAMA KUMPULAN :
7 *Tertutup: Media serta jemputan media Negeri Sembilan
8 PEMANDU
9
10 NAMA PENUH : NO K/P :
11
12 ALAMAT :
13
14 TEL @ HP :
15
16 JURU PANDU
17
18 NAMA PENUH : NO K/P :
19
20 ALAMAT :
21
22 TEL @ HP :
23
24 PENUMPANG 1
25
26 NAMA PENUH : NO K/P :
27
28 ALAMAT :
29
30 TEL @ HP :
31
32 PENUMPANG 2
33
34 NAMA PENUH : NO K/P :
35
36 ALAMAT :
37
38 TEL @ HP :
39
40 PERAKUAN PESERTA
41
42 " Bahawasanya saya bersetuju untuk mengikuti pengembaraan mencari harta karun anjuran Kelab Akhbar
43 Negeri Sembilan (KELANA) yang akan diadakan pada 17 Ogos 2008 dan akan mematuhi segala peraturan
44 jalanraya yang telah ditetapkan oleh pihak berkuasa.Jika berlaku sebarang kemalangan,kehilangan nyawa,
45 kecederaan semasa program ini berlangsung, saya dan ahli keluarga tidak akan mengambil sebarang tindakan
46 mahkamah atau undang-undang ke atas penganjur mahupun penyelaras aktiviti ini.
47
48 Tandatangan Pemandu atau Wakil Kumpulan :. No K/P :....
49 ( Nama Penuh : )
50 Tarikh :
51 Pastikan borang yang telah lengkap diisi perlu dihantar ke meja urusetia berserta bayaran selewat-lewatnya 4 hari sebelum program bermula.
PERSIAPAN
A B C D E F G H I
1 KEMBARA AMAL PELANCUNGAN NEGERI SEMBILAN 2008
2 (PENCARIAN HARTA KARUN BERKENDERAAN)
3
4 Tahniah !!! Anda bertuah kerana terpilih menyertai pengembaraan mencari harta karun buat julung
5 kali di adakan. Pastikan anda,rakan serta ahli kumpulan anda dalam keadaan sihat dan mampu
6 mengikuti pengembaraan menarik ini.Pastikan anda mengikuti arahan dibawah !!!
7
8 APA YANG PERLU ANDA BUAT.
9
10 1. Kenderaan anda mesti dalam keadaan 100% sempurna.Servis terlebih dahulu jika perlu.
11 2. Pastikan anda berada di tempat permulaan di Perkarangan Wisma Negeri,Seremban,Negeri
12 Sembilan pada 17/08/08 (Ahad)sebelum jam 7.30 pagi
13 3. Tampal pelekat yang diberi. Pamirkan dengan jelas dikedua-dua belah pintu hadapan kereta.
14 4. Susun kenderaan anda dengan teratur setiap masa walau dimana anda berhenti.
15 5. Dengar serta fahami taklimat,penerangan serta arahan yang diberi oleh pihak Marshall.
16 6. Bawa pakaian tambahan,wang saku untuk perbelanjaan serta keperluan persendirian.
17 7. Bawa kenderaan anda dengan berhati-hati,cermat dan fahami pelan laluan yang diberi.
18 8. Bawa semua aturcara,peraturan serta pelan perjalanan untuk memudahkan anda.
19 9. Bincang sesama rakan dalam kumpulan anda dan rahsiakan jawapan dari kumpulan lain.
20 10. Pastikan anda menekan speedometer kereta anda ke tanda '0' sebaik sahaja bermulanya
21 perjalanan anda di tempat perlepasan.
22
23 ANDA JANGAN BUAT
24
25 1. Jangan lewat hadir melebihi 8.00 pagi 17/08/2008 di tempat permulaan di Wisma Negeri,Seremban.
26 2. Jangan berlumba semasa pengembaraan,jangan mabuk atau mengantuk semasa memandu.
27 3. Jangan lupa membawa semua pelan,peraturan dan aturcara pengembaraan ini sepanjang masa.
28 4. Jangan gunakan telefon bimbit semasa memandu dan jangan lupa membawa kamera sendiri.
29 5 Jangan lupa mencari,membeli atau menyediakan HARTA KARUN untuk markah bonus anda.
30 6. Jangan bocorkan jawapan anda kepada kumpulan lain.
31 7. Jangan menghalang kenderaan lain apabila anda berhenti mencari harta karun.
32 8. Jangan lupa mengisi nama kumpulan,nombor plat kenderaan dan di kertas jawapan yang diberi.
33 9. Jangan lupa memastikan kenderaan anda dalam keadaan baik,selamat dan lengkap.
34
35 Sebarang masalah,kekeliruan atau tersesat jalan semasa pengembaraan,sila hubungi : -
36
37 1. Mohd Rosly Abd Jalil - 019 - 6526265
38 2. Ismanizam Yahaya - 019 - 6616765 Hadiah utama wang tunai

lebih dari RM5000!!!!
39
40
41 Selamat mengembarajumpa disana..
42
43
44
45 Pemenang hingga tempat ke 15

setiap kategori
ACARA
A B C D
1 ATURCARA KEMBARA AMAL PELANCUNGAN NEGERI SEMBILAN 2008
2 TARIKH : 17HB. OGOS 2008 (AHAD)
3 MASA : 7.30 PAGI
4 MULA : PERKARANGAN KOMPLEKS KRAF, SEREMBAN N.S
5 TAMAT : PALM SPRING RESORT,PORT DICKSON
6
7 MASA AGENDA CATITAN PENYELARAS
8
9 0700 - Ketibaan AJK bertugas Urusetia
10
11 0730 - 0830 - Pendaftaran peserta ** Taklimat mengenai AFQ Motorsports
12 * Peserta diminta berkumpul di Kawasan perjalanan.
13 Letak Kereta di Perkarangan Kompleks Kraf, ** Penyerahan kertas AFQ Motorsports
14 Seremban soalan.
15
16 0830 - 0900 - Susun Kenderaan Peserta AFQ Motorsports
17
18 0900 - Pelepasan Peserta oleh VIP Jemputan ** Pengembaraan bermula. KELANA
19
20 1400 - 1500 - Makan tengahari di Palm Spring Resort,PD ** Pengembaraan tamat KELANA
21 Sessi Permarkahan
22
23 1530 - 1545 - Persembahan Jawapan & Keputusan Pengiraan Markah AFQ Motorsports
24
25
26 1545 - 1600 - Jemputan VIP,Majlis Penutup,Persembahan, Pengerusi Majlis,Jemputan dan KELANA
27 Penyampaian Hadiah dan Ucapan Persiapan.
28
29 1600 - Aktiviti bebas




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users