Jump to content

Welcome to our forums!

Sign In or Register to gain full access to our forums. By registering with us, you'll be able to check out the latest prizes & competition, discuss, share and private message with other members of our community.

Toggle shoutbox Comper's Chit-Chat

To avoid any spamming, we have decided to remove some categories that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for compers to focus on the contest info and improve the site loading time.
@  Iswara96 : (23 July 2014 - 04:48 AM) hehe time nk raya mesti ada promosi. dh agak mesti Astro. terimakasih @contest
@  Contest : (22 July 2014 - 06:52 PM) http://whocallsme.co...aspx/0341457200
@  Contest : (22 July 2014 - 06:51 PM) @iswara  whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0341457200
@  Iswara96 : (22 July 2014 - 03:55 PM) #03-41457200 no sape ni. Call balik x de respon. Tq.
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 02:17 PM) @arandelle Oh banyak tu..tahniah.
@  arandelle : (22 July 2014 - 01:04 PM) @Mrs Zara Sy kena check balik. Sy menang Rm300
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 10:44 AM) @4zi http://www.dutchlady...e=jomblkkampung
@  Mrs Zara : (22 July 2014 - 10:43 AM) @arandelle Sy dah lama dapat baucer rm100 untuk peraduan #JanjiSihat.
@  zuss : (22 July 2014 - 05:19 AM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (22 July 2014 - 05:17 AM) https://www.facebook...&type=1
@  Iswara96 : (22 July 2014 - 05:07 AM) tahniah arandelle
@  zuss : (22 July 2014 - 04:47 AM) https://www.facebook...&type=1
@  zuss : (22 July 2014 - 04:46 AM) https://www.facebook...?type=1
@  arandelle : (22 July 2014 - 12:21 AM) @4zi peraduan Dutch lady & Mesra Petronas bermula 15 Julai
@  arandelle : (22 July 2014 - 12:03 AM) Contest paddlepop http://www.paddlepop...si/default.aspx
@  4zi : (21 July 2014 - 12:46 PM) Peraduan jom balik kg anjuran siapa....dh tutup lum cntz ni?
@  arandelle : (21 July 2014 - 12:09 PM) Nak tanya saya ada menang NESTLΓ‰ #JanjiSihat Contest ada sesiapa dah terima hadiah?
@  arandelle : (21 July 2014 - 12:04 PM) Alhamdulillah dapat panggilan dari Dutch Lady menang hadiah mingguan Peraduan Jom Balik Kampung. Jom sertai Peraduan Bonanza 2014 sambil menjana pendapatan http://bit.ly/1nXX9Ez
@  Iswara96 : (19 July 2014 - 04:40 AM) borang dettol htr 1 je. itupun dh masuk minnggu akhir. alhamdulillah
@  Iswara96 : (19 July 2014 - 04:39 AM) tahniah mrs zara. h
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 03:02 PM) @Iswara96 Beli banyak ke Dettol?
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 03:01 PM) Contest Glade borang ada dekat Mydin..tarikh tutup 31 Julai 2014.
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 02:54 PM) Alhamdulillah rezeki jumaat, weekly winner peraduan sms misedaap, peraduan jom balik kampung Dutch Lady dengan contest perodua sempena Father's Day.Rezeki selepas ditimpa musibah anak tak sihat.Harap kawan-kawan juga berjaya.
@  Mrs Zara : (18 July 2014 - 02:52 PM) Al Fatihah dan salam takziah bt krew dan penumpang MH17.
@  zuss : (18 July 2014 - 05:44 AM) http://www.euro-atla...41ae2092cca1348
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 05:01 AM) sedih krana pesawat mas ditembak jatuh.
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 05:00 AM) gembira krana dpt call dr dettol menang baucer RM50.
@  Iswara96 : (18 July 2014 - 04:59 AM) gembira n sedih utk semlm nye cite. gembira kerana krew sunlight dtg ke rumah
@  arandelle : (17 July 2014 - 06:35 PM) Maklumat Peraduan Bonanza 2014 http://bit.ly/1nyVjFp
@  AzizMostafa : (17 July 2014 - 03:12 PM) Discover Malaysian History @ Culture with Jawi http://www.cias.kyot.../eng/index.html
@  arandelle : (17 July 2014 - 02:58 PM) Sertai peraduan Bonanza 2014 hadiah antara hadiah kereta Proton Preve & Persona untuk maklumat bit.ly/1nyVjFp
Untuk menyertai http://bit.ly/WealthyTune
@  zuss : (17 July 2014 - 02:20 PM) http://www.stopmissingout.com.my/
@  gunsie : (17 July 2014 - 09:42 AM) http://JobandPay.com/?id=62156
@  Firdaus Azhar : (17 July 2014 - 03:33 AM) https://www.winadrea...pes=og.shares   hadiah rumah dari hong leong
@  Contest : (15 July 2014 - 06:54 PM) http://redbull.com.my/tiktok/
@  itikpaq : (14 July 2014 - 08:26 AM) dekat fb fair&lovely
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:51 AM) http://www.PlugInPro...1/giveaway.html
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:49 AM) http://7d1635pa-gf31....clickbank.net/
@  azman_idris : (13 July 2014 - 12:48 AM) http://4bca21nd2ko6w....clickbank.net/
@  Contest : (12 July 2014 - 10:19 AM) https://www.facebook...659651237461566
@  zuss : (09 July 2014 - 12:46 PM) http://www.mymesra.c...pl=2011_article
@  zuss : (09 July 2014 - 12:44 PM) http://www.shell.com...in-contest.html
@  shahida : (09 July 2014 - 07:48 AM) @itikpaq peraduan seri aidilfitri tu nk tgk kat mana?
@  shahida : (09 July 2014 - 07:47 AM) dorg tulis nescafe white coffee kan? saya pun dh kompius...hehehe... yg saya dah hantar saya buat A,B,C
@  Iswara96 : (09 July 2014 - 05:25 AM) ada peraduan baru dr Red Bull 'Kemenangan TikTok SMS Raya' Ada hadiah wang tunai berjumlah RM80k bermula 15 Julai. Kat laman webnya belum ada info. http://www.redbull.com.my
@  zuss : (08 July 2014 - 08:52 PM) https://www.facebook...&type=1
@  zuss : (08 July 2014 - 08:51 PM) https://www.facebook...?type=1
@  zuss : (08 July 2014 - 08:49 PM) https://www.facebook...&type=1
@  Contest : (08 July 2014 - 03:30 PM) https://www.facebook...elevant_count=1
@  Contest : (08 July 2014 - 03:30 PM) tadi dh beli nescafe kopi latte tin, esok ingat nak hntar lah 1 lagi.
@  Mrs Zara : (08 July 2014 - 03:00 PM) Oh sempat lagi kan hantar penyertaan.
@  Contest : (08 July 2014 - 01:17 PM) sbb saya pilih A,B,B
@  Contest : (08 July 2014 - 01:17 PM) rugi 1 penyertaan contest milo tu, nanti ingat nk hntar lagi lah.
@  Mrs Zara : (08 July 2014 - 11:33 AM) @itikpaq Betul dah tu jawapan kamu.. harap ada luck ye.
@  Mrs Zara : (08 July 2014 - 11:27 AM) Sy menang baucer pelancongan tempat ketiga Fair & Lovely.
@  Mrs Zara : (08 July 2014 - 11:27 AM) Ipoh White Coffee tgk dekat tin sama je mcm yang lain ada tulis minuman kopi :)
@  Contest : (08 July 2014 - 09:34 AM) cubalah call nestle, nanti jawapan share sini sama..hehe
@  itikpaq : (08 July 2014 - 09:01 AM) https://apps.faceboo...eri_aidilfitri/
@  itikpaq : (08 July 2014 - 08:59 AM) sapa dah join peraduan seri aidilfitri..5oo penyertaan terawal dpt hadiah
@  itikpaq : (08 July 2014 - 08:58 AM) kalau telefon nestle..tanya boleh tak??haha\
@  itikpaq : (08 July 2014 - 08:57 AM) saya buat a,b,c alamak..silap ka?
@  Contest : (08 July 2014 - 08:51 AM) White Coffee (kopi putih) kira kopi jugak ke.
@  shahida : (08 July 2014 - 07:41 AM) saya buat A,B,C
@  Contest : (07 July 2014 - 01:05 PM) http://www.pos.com.m...t1Malaysia.aspx
@  Contest : (07 July 2014 - 12:55 PM) https://www.facebook...154378858625457
@  Contest : (07 July 2014 - 12:47 PM) Saya pilih A, B, B,
@  itikpaq : (07 July 2014 - 11:58 AM) apa jawapan peraduan milo ya?
@  azman_idris : (05 July 2014 - 11:13 PM) http://allsolutionsn...0/moremoney.htm
@  azman_idris : (05 July 2014 - 11:12 PM) http://www.earnmoney2U.com
@  azman_idris : (05 July 2014 - 11:12 PM) http://www.PlugInPro...1/giveaway.html
@  Contest : (04 July 2014 - 12:48 PM) *Nescafe ipoh white coffe tin 24oml
@  Contest : (04 July 2014 - 12:47 PM) white coffe dikira tin kopi nesacafe 240ml jugak ke?
@  Contest : (04 July 2014 - 12:47 PM) Nak tanya, yng peraduan milo tu jawapan soalan 3 dia apa ?
@  Contest : (04 July 2014 - 12:46 PM) http://www.nestle.co...contestform.pdf
@  Iswara96 : (03 July 2014 - 04:17 AM) selamat datang. macam2 ada.
@  Contest : (02 July 2014 - 10:49 AM) https://www.facebook...41574407&type=1
@  itikpaq : (02 July 2014 - 09:13 AM) hai..saya masih bru nak jinak-jinak menyertai peraduan..seronok tgk kwn2 dpt hdiah hehe..tp xtau peraduan apa yg ada
@  Contest : (01 July 2014 - 07:42 PM) https://www.facebook...elevant_count=1
@  Contest : (01 July 2014 - 07:35 PM) http://wecareweserve.org/cerpen/
@  Contest : (01 July 2014 - 07:29 PM) https://apps.faceboo...onia_bag_me_up/
@  Contest : (01 July 2014 - 05:52 PM) https://www.facebook...9450754/?type=1
@  Contest : (01 July 2014 - 05:52 PM) :notfair:  :notfair:
@  chopperman : (01 July 2014 - 05:31 PM) hehe.. cadangan dtolak..
@  azman_idris : (01 July 2014 - 03:20 AM) http://JobandPay.com/?id=17758
@  azman_idris : (01 July 2014 - 03:19 AM) http://allsolutionsn...0/moremoney.htm
@  azman_idris : (01 July 2014 - 03:18 AM) http://www.earnmoney2u.com
@  Contest : (30 June 2014 - 12:08 PM) :ph34r:
@  Contest : (30 June 2014 - 12:07 PM) :rock:  :rock:
@  Contest : (30 June 2014 - 12:06 PM) Saya ingin mencadangkan setiap user yang log in ke forum ini dibayar RM10 sekali log in. Harap cadangan ini dipertimbangkan. :rock:
@  Contest : (30 June 2014 - 12:02 PM) http://my.melvita.co...,9663,97748.htm
@  Contest : (30 June 2014 - 11:11 AM) https://www.facebook...elevant_count=1
@  chopperman : (30 June 2014 - 09:58 AM) Hi guys, to avoid any spamming, we decided to remove some of the category that is no longer being used. Hopefully this would make it easier for everyone to focus on the category & expedite the forum loading time.

If you have any suggestion or feedback, feel free to share it with us ya.

Enjoy forumming & chit-chatting! :)
@  azman_idris : (29 June 2014 - 02:27 PM) http://www.earnmoney2u.com
@  azman_idris : (29 June 2014 - 02:26 PM) http://allsolutionsn...0/moremoney.htm
@  Contest : (29 June 2014 - 12:54 PM) https://www.facebook...427314370880039
@  Contest : (29 June 2014 - 12:38 PM) https://www.facebook...09611087?ref=hl
@  Contest : (29 June 2014 - 12:37 PM) https://www.facebook...6728724/?type=1
@  Contest : (29 June 2014 - 12:37 PM) https://www.facebook...10293003&type=1
@  4zi : (29 June 2014 - 11:55 AM) Iswara96 congrat...wah nak raya mesti bersih umah...2 all muslims compers selamat menyambut Ramadan Al-Mubarak
@  Contest : (29 June 2014 - 11:18 AM) https://www.facebook...55878207&type=1

Photo
- - - - -

[TREASURE HUNT] KEMBARA AMAL PELANCONGAN NEGERI SEMBILAN 2008


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 longlivemusic

longlivemusic

    Fellowship Comper

  • Exclusive Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7,139 posts

Posted 14 August 2008 - 12:13 PM

Posted Image[attachment=0]0.JPG[/attachment]

TITLE: [TREASURE HUNT] KEMBARA AMAL PELANCONGAN NEGERI SEMBILAN 2008
PRIZE: Refer ad
DEADLINE: Before 17 August 2008
WEBSITE/URL: http://afq2u.com/

DESCRIPTION:
SYARAT
A B C D E F G H I J
1
2
3 KEMBARA AMAL PELANCONGAN NEGERI SEMBILAN 2008
4 (PENCARIAN HARTA KARUN BERKENDERAAN)
5 ANJURAN : KELAB AKHBAR NEGERI SEMBILAN (KELANA) DENGAN KERJASAMA
6 KERAJAAN NEGERI SEMBILAN, EXXONMOBIL DAN TOURISM MALAYSIA
7 TARIKH : 17 Ogos 2008 (Ahad)
8 TEMPAT BERKUMPUL : Perkarangan Kompleks Kraf Seremban, Negeri Sembilan Darul Khusus
9 MASA PENDAFTARAN : Bermula jam 7:30 pagi
10 MASA PERLEPASAN : Bermula jam 9.00 pagi
11 LALUAN : Seremban ~ Port Dickson
12 JARAK LALUAN : 80 kilometer (Anggaran)
13
14 SYARAT -SYARAT DAN PERATURAN YANG PERLU DIPATUHI OLEH SETIAP PESERTA
15
16 1 Peserta mestilah berumur 18 tahun keatas dan terbuka kepada semua Pemilik Kereta,Van,MPV dan sebagainya.
17 (Kanak-Kanak tidak digalakkan menyertai aktiviti ini).
18 2 Sebuah kereta dikira satu kumpulan.Pemandu dan penumpang dalam sesebuah kereta adalah dikira peserta.
19 Setiap kumpulan ( kereta ) mestilah terdiri daripada sekurang-kurangnya 2 orang peserta dan tidak melebihi
20 4 orang ( dewasa ) .Setiap peserta dikenakan bayaran pendaftaran sepertimana yang dinyatakan dalam borang penyertaan.
21 3 Peserta dalam sesebuah kumpulan mesti mendaftarkan nama kumpulan masing-masing mengikut kesesuaian.
22 4 Pengembaraan berkereta ini bukanlah satu perlumbaan dan semua peraturan traffik hendaklah dipatuhi.Penganjur
23 tidak bertanggung jawab jika peserta disaman,kemalangan atau kehilangan nyawa sepanjang pengembaraan ini.
24 5 Semua peserta hendaklah mempunyai taraf kesihatan yang baik dan tidak menghidapi sebarang penyakit yang
25 boleh mempengaruhi keadaan pemanduan.
26 6 Pemandu kenderaan hendaklah mempunyai lesen memandu yang sah dan kenderaan yang di daftarkan untuk
27 penyertaan juga hendaklah mempunyai cukai jalan dan insuran yang belum tamat tempoh.
28 7 Markah akan diberi untuk setiap jawapan yang betul dan kumpulan yang memperolehi markah tertinggi akan diumumkan sebagai
29 pemenang.Jika terdapat markah yang sama,pemenang diadili melalui harta karun yang betul,masa yang diambil dan jumlah peserta .
30 8 Keputusan pengadil adalah muktamad dan sebarang rayuan serta bantahan tidak akan dilayan.
31 9 Sebarang perubahan peraturan,pembayaran atau maklumat yang diberikan pada sessi taklimat perlu dipatuhi oleh setiap peserta.
32 Sila bawa pen,alat pemadam,hard board(papan@alas untuk menulis,mesin kira,kamus (jika perlu) sebagai rujukan kumpulan anda.
33 10 Semua peserta(penumpang,pemandu) dalam setiap kenderaan mesti didaftarkan di dalam borang yang disediakan dan pendaftaran
34 disaat akhir tidak dilayan.Kumpulan yang membawa peserta tanpa mendaftar secara automatik terbatal penyertaannya.
35 Pihak penganjur tidak akan menanggung segala makan minum,cenderahati serta kemudahan lain bagi yang tidak mendaftar.
36 11 Semua perbelanjaan persendirian,petrol dan tol sepanjang perjalanan pengembaraan ke destinasi ditanggung oleh para peserta
37 sendiri.Pihak penganjur membiayai jamuan makan tengahari,hadiah dan cenderahati sahaja.
38 12 Setiap borang penyertaan mestilah lengkap beserta bayaran pendaftaran bagi setiap peserta yang akan menyertai pencarian
39 harta karun ini.Sebarang perubahan peserta di saat-saat akhir tidak akan dilayan. Borang boleh di fax kepada 06-7625331
40 13 Soalan,panduan laluan (tulips) serta minuman ringan akan diberikan sebaik saja peserta akan memulakan perjalanan dari tempat
41 perlepasan iaitu di Perkarangan Wisma Negeri,Seremban.Isikan nama ahli kumpulan anda dan ikut arahan yang diberikan.
42 Pastikan peserta menjawab semua soalan dan rahsiakan dari kumpulan lain.
43 14 Sebarang pertanyaan,bayaran serta penyerahan borang hendaklah berhubung terus kepada Urusetia:
44
45 1) Mohd Rosly Abd Jalil (019 6526265)
46 2) Ismanizam Yahaya (019 6616765)
47 atau email : afqmotorsports@yahoo.com.my
48 website : http://www.afq2u.com
49 3) Mohd Amin Abdul Jalil, Pengerusi Biro Sukan, Kelab Akhbar Negeri Sembilan (013-3944978)
50
51 Bayaran: Sebuah Kereta / Kenderaan : RM 200 (Ringgit Malaysia Dua Ratus Sahaja) / 4 orang
52
53 Bayaran boleh dibuat dengan bank in dan simpan slip bayaran sebagai bukti ke akaun berikut :
54 Bank : CIMB No akaun : 05060020379050 (AFQ Enterprise)
55 Bank : Maybank No akaun : 105019787813 (Mohd Rosly Abd Jalil)
BORANG
A B C D E F G H I
1 KEMBARA AMAL PELANCUNGAN NEGERI SEMBILAN 2008
2 (PENCARIAN HARTA KARUN BERKENDERAAN)
3
4 BORANG PENYERTAAN NO PENDAFTARAN KENDERAAN(PLAT) :
5
6 KATEGORI: TERBUKA / *TERTUTUP NAMA KUMPULAN :
7 *Tertutup: Media serta jemputan media Negeri Sembilan
8 PEMANDU
9
10 NAMA PENUH : NO K/P :
11
12 ALAMAT :
13
14 TEL @ HP :
15
16 JURU PANDU
17
18 NAMA PENUH : NO K/P :
19
20 ALAMAT :
21
22 TEL @ HP :
23
24 PENUMPANG 1
25
26 NAMA PENUH : NO K/P :
27
28 ALAMAT :
29
30 TEL @ HP :
31
32 PENUMPANG 2
33
34 NAMA PENUH : NO K/P :
35
36 ALAMAT :
37
38 TEL @ HP :
39
40 PERAKUAN PESERTA
41
42 " Bahawasanya saya bersetuju untuk mengikuti pengembaraan mencari harta karun anjuran Kelab Akhbar
43 Negeri Sembilan (KELANA) yang akan diadakan pada 17 Ogos 2008 dan akan mematuhi segala peraturan
44 jalanraya yang telah ditetapkan oleh pihak berkuasa.Jika berlaku sebarang kemalangan,kehilangan nyawa,
45 kecederaan semasa program ini berlangsung, saya dan ahli keluarga tidak akan mengambil sebarang tindakan
46 mahkamah atau undang-undang ke atas penganjur mahupun penyelaras aktiviti ini.
47
48 Tandatangan Pemandu atau Wakil Kumpulan :…………………………………. No K/P :……………………....
49 ( Nama Penuh : )
50 Tarikh :………………………
51 Pastikan borang yang telah lengkap diisi perlu dihantar ke meja urusetia berserta bayaran selewat-lewatnya 4 hari sebelum program bermula.
PERSIAPAN
A B C D E F G H I
1 KEMBARA AMAL PELANCUNGAN NEGERI SEMBILAN 2008
2 (PENCARIAN HARTA KARUN BERKENDERAAN)
3
4 Tahniah !!! Anda bertuah kerana terpilih menyertai pengembaraan mencari harta karun buat julung
5 kali di adakan. Pastikan anda,rakan serta ahli kumpulan anda dalam keadaan sihat dan mampu
6 mengikuti pengembaraan menarik ini.Pastikan anda mengikuti arahan dibawah !!!
7
8 APA YANG PERLU ANDA BUAT.
9
10 1. Kenderaan anda mesti dalam keadaan 100% sempurna.Servis terlebih dahulu jika perlu.
11 2. Pastikan anda berada di tempat permulaan di Perkarangan Wisma Negeri,Seremban,Negeri
12 Sembilan pada 17/08/08 (Ahad)sebelum jam 7.30 pagi
13 3. Tampal pelekat yang diberi. Pamirkan dengan jelas dikedua-dua belah pintu hadapan kereta.
14 4. Susun kenderaan anda dengan teratur setiap masa walau dimana anda berhenti.
15 5. Dengar serta fahami taklimat,penerangan serta arahan yang diberi oleh pihak Marshall.
16 6. Bawa pakaian tambahan,wang saku untuk perbelanjaan serta keperluan persendirian.
17 7. Bawa kenderaan anda dengan berhati-hati,cermat dan fahami pelan laluan yang diberi.
18 8. Bawa semua aturcara,peraturan serta pelan perjalanan untuk memudahkan anda.
19 9. Bincang sesama rakan dalam kumpulan anda dan rahsiakan jawapan dari kumpulan lain.
20 10. Pastikan anda menekan speedometer kereta anda ke tanda '0' sebaik sahaja bermulanya
21 perjalanan anda di tempat perlepasan.
22
23 ANDA JANGAN BUAT
24
25 1. Jangan lewat hadir melebihi 8.00 pagi 17/08/2008 di tempat permulaan di Wisma Negeri,Seremban.
26 2. Jangan berlumba semasa pengembaraan,jangan mabuk atau mengantuk semasa memandu.
27 3. Jangan lupa membawa semua pelan,peraturan dan aturcara pengembaraan ini sepanjang masa.
28 4. Jangan gunakan telefon bimbit semasa memandu dan jangan lupa membawa kamera sendiri.
29 5 Jangan lupa mencari,membeli atau menyediakan HARTA KARUN untuk markah bonus anda.
30 6. Jangan bocorkan jawapan anda kepada kumpulan lain.
31 7. Jangan menghalang kenderaan lain apabila anda berhenti mencari harta karun.
32 8. Jangan lupa mengisi nama kumpulan,nombor plat kenderaan dan di kertas jawapan yang diberi.
33 9. Jangan lupa memastikan kenderaan anda dalam keadaan baik,selamat dan lengkap.
34
35 Sebarang masalah,kekeliruan atau tersesat jalan semasa pengembaraan,sila hubungi : -
36
37 1. Mohd Rosly Abd Jalil - 019 - 6526265
38 2. Ismanizam Yahaya - 019 - 6616765 Hadiah utama wang tunai

lebih dari RM5000!!!!
39
40
41 Selamat mengembara………jumpa disana…………..
42
43
44
45 Pemenang hingga tempat ke 15

setiap kategori
ACARA
A B C D
1 ATURCARA KEMBARA AMAL PELANCUNGAN NEGERI SEMBILAN 2008
2 TARIKH : 17HB. OGOS 2008 (AHAD)
3 MASA : 7.30 PAGI
4 MULA : PERKARANGAN KOMPLEKS KRAF, SEREMBAN N.S
5 TAMAT : PALM SPRING RESORT,PORT DICKSON
6
7 MASA AGENDA CATITAN PENYELARAS
8
9 0700 - Ketibaan AJK bertugas Urusetia
10
11 0730 - 0830 - Pendaftaran peserta ** Taklimat mengenai AFQ Motorsports
12 * Peserta diminta berkumpul di Kawasan perjalanan.
13 Letak Kereta di Perkarangan Kompleks Kraf, ** Penyerahan kertas AFQ Motorsports
14 Seremban soalan.
15
16 0830 - 0900 - Susun Kenderaan Peserta AFQ Motorsports
17
18 0900 - Pelepasan Peserta oleh VIP Jemputan ** Pengembaraan bermula. KELANA
19
20 1400 - 1500 - Makan tengahari di Palm Spring Resort,PD ** Pengembaraan tamat KELANA
21 Sessi Permarkahan
22
23 1530 - 1545 - Persembahan Jawapan & Keputusan Pengiraan Markah AFQ Motorsports
24
25
26 1545 - 1600 - Jemputan VIP,Majlis Penutup,Persembahan, Pengerusi Majlis,Jemputan dan KELANA
27 Penyampaian Hadiah dan Ucapan Persiapan.
28
29 1600 - Aktiviti bebas




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users